Dediğin şeyi tamamen okudum ve maalesef desteklemiyorum Boran neden diye sorarsan şu yüzden.
Emotelerin tek kalıba sokularak robotsu bir görünüm yaratıp kişilerin edebi ve cümle bilgilerinin yansıtılma imkanının kısaltılmasını desteklemiyorum. Ben emotelerde çeşitli edebi sanatları kullanıyorum bazen bunu da bilerek kendi insanımızdan birtakım ögeler verip bir şeyleri hissettirmek ve iki taraflı memnuniyet sağlamak istediğim için icra ediyorum. Evet yabancı role playi yapıyoruz ama İngilizce karşılığıyla Türkçe konuşuyoruz. Dolayısıyla abartmadan kendi karakterlerimize atıf yapacak Türkçe tasvirlerin ortadan kaldırılması standart bir rol anlayışı meydana getirir. Bende bunu istemiyorum. Herkesin bir rol tarzı emote tarzı olabilir. Soyut olmamalı diyorsun o zaman emoteler çok kısırlaşır. Gelecek zaman emotesi zaten hatalı, geçmiş zaman içinde uzun uzadıya tartışıldı. Yani pg olmamak koşuluyla yapılabilir. Dediklerinin içinde genel çerçevede mantıklı ifadeler var ancak genel bir emote politikasını koyma durumu oyuncuların rol ve ifade zenginliklerini kısırlaştırabilir. Özellikle soyut emote olayına da karşı değilim, pg olmadığı müddetçe soyut ve somut bir durum eş zamanlı ifade edilebilir. İnsanların kendilerini yazı açısından ifade edip kendilerini yazınsal bakımdan geliştirme imkanlarının tahdit edilmesini doğru bulmuyorum. Bu hususta gevşek politika, determinist bir politikaya genel oyuncu kitlesi bakımından daha fazla tercih edilmelidir. Neticede bu şekilde gündelik hayatlarında yazısını geliştirebilen insanlar doğuma imkanı var. Neden bu güzel vaziyetin oluşmasına mani olunsun ki?