Başka yer mi yok koca San Andreas, herkes Idlewoodda hood açmak çete açmak için bu kadar ısrarcı? Güvenli, sivillerin tanışabileceği en azından haraç ya da ic üstünlük gasp, dövme gibi rollerin olmayacağı bir ortam. Zaten çok uzun durunca orada rol dönmediğini de görüyorsunuz. Ama koca haritada rol yapacak çete mekanı bulamamanız sorun cidden. Desteklemiyorum.