Richman, Santa Maria gibi yerlerde sistemseli 100k olan evler var dedik ya, onların sistemseli yapılsın 500k-1 milyon.. O zaman vergisi de 100 dolar, 200 dolar olur. Hem pahalı evi pahalıya satarsınız, hem de o kadar zengin iseniz o vergiyi ödersiniz. Her şey daha realistik olabilir bence..