santa mariada sistemseli 100k olan evi o an elimde olan başka bir evle takaslayarak yaklaşık 1.5m gibi bir fiyata satın almış oldum. şimdi diyelim ki böyle bir şey geldi, ben o evi 300kdan yüksek fiyata satamıyorum. o zaman ne anlamı kaldı o evin sahilde olmasının, saatlik vergisinin az olmasıyla birlikte tercih edilme ihtimalinin artmasının veya benim ödediğim paranın? şu an satmak istersem tabii ki aldığım fiyatın üstüne bir şeyler ekleyip satışa çıkaracağım. yoksa evi aldığımdan bu yana geçen sürede zarar etmiş olurum, öyle değil mi?