Her şeyin realistik olmasını bekliyorsanız, 10 dakikalık bir mesleğin 3250$ vermesi de mantıksız. O zaman bununda fiyatı düşürülsün. Ayrıca zaten x2 payday, vade, maaş, şirket maaşı gibi şeyler alıyoruz saatlik olarak. Ben şahsen bu fiyatların düşmesini desteklemiyorum, medium roleplay sonuç olarak. Zor şekilde para kazanılmıyor, para kasmasanız bile sağlam para biriktirebilirsiniz.