Şimdi ben doğruya doğru roldan çok para kasan biriyim, bu her roleplay serverında geçerlidir benim için. Bu Rina'da ap ayrı bi' tecrübe çünkü çok az bug var ve sağlam bi' alt yapı mevcut. En az 1000 seferim vardır taşımacılıkta ve bu bugla 5 sefer anca karşılaşmışımdır. Bu bug net gitdikten sonra veya client doğrulanamadı diye atdıkdan sonra olan bir şey ve çok sık olmuyor. Fakat "/taşımacılık ıptal" tarzında bi' komut gelebilir ancak tircilik kadar uzak bir mesefede olmadığı için çok gereklimi tartışılır...