Aga bu benim fikrim şuanda herkes yeni rol olarak Marina'da takılıyor zaten Pizza'da bulunanlar hard RPciler artık yok,
O zaman söyleyin abi başka bir şey getirsinler, telefonu açıncaki Anim'lerde uğraşılmış fakat onlarla serverin tekrar 1000 çekebileceğini düşünmüyorum çünkü insanlar aaaaaa hera yeni sistem getirmiş tekrar başlanırla felan derse en azından 10-15 kişi çekse bile yeter onların 2 3'de video çekse kitle daha çok büyür yani anlatmak istediğim Kanca sistemi geldi Hera fark etti noluyor **q diye hemen kanca sistemini değiştirdi, bunuda eklerse bunuda değiştirir veya kaldırır. Bizde yazılım bilsek kodlama bilsek Hera'ya sonuna kadar destek çıkarız. (( Bir de böyle diyince hera banlıyormuş ne komik olur heee ))