Herkes biliyor ki otobüs sistemi veya mesleği gelmiycek, öyle gözüküyor. Adminlerden ve Hera'dan şu Otobüsleri Grottiye getirebilirsiniz, hep bıktık yok mafyacılık yok çetecilik. Şuanda Taksi şirketleri ön planda legal olarak.
Fakat otobüste gelse Forumdan hangi günler nereden gecikler veya otobüs saatlerini telefonda bir bölüm oluştursanız güzel olabilir. Bu otobüs geldiğinde de otobüs şirketleri açılır server için bir gelişim olabilir.