Bence LSSD ye gerek yok çünki neden derseniz şehir dışında İLLEGAL işler yapan çok var ve LSSD de şehir dışında adım attırmıyor desek normaldir bence LSSD ye gerek yok şehir dışında illegal serbest olsun
Zaten Taşımacılık yapanlara sıkmıyorlar DKİ oluyor+Dm Gerkene cezaları alıyorlar ne gerek var LSSD ye? LSPD yeter Santos için