Benim şirketim vardı, yatıp uyuyordum ve ara sıra forumddan kontrol ediyor, eğer bir sıkıntı çıkarsa oyuna girip düzenleme yapıyordum örnek olarak kasada para biter, çalışanlarıma maaş veririm vs. bence lojistik sahipleri için iyi bir ar-ge, destekliyorum.