Karakter Adınız: (Lucas_Blume)
AR-GE konunuz hangi bölümde? (Oyun,forum,ts): (Oyun/Forum)
AR-GE Fikrinizi en fazla 100 kelime ile açıklayın: (Merhaba, forum üzerinden bir kişiye ileti gönderdiğimizde, iletiyi alan kişinin oyununda /bildirimler kutusunda bildrim olarak eklenirse sürekli foruma girip kontrol etmek zorunda kalınmaz, oyunculara daha bir kolaylık sağlıyacağını düşünüyorum. Desteklerinizi bekliyorum.)
AR-GE konunuzu varsa resim ve video ile destekleyin.: (n/a)