LSPD Personeli olarak söylüyorum.(Detaylı)
Siviller PD'ye ihbar attığınızda ihbarlar detaylı olmuyor veya yer tam olarak belirtilmiyor.
Ve sorun örneğin 2 tane Kırmızı sultanlı var ise(Dolu içindekiler silahlı) burda kırmızı sultan var deniliyor ve gittiğimizde tek birim aracında 2 pd üyesi oluyor ve direk düşüyoruz.
Daha detaylı olabilir ve bazenlerinde Toplantı odasında veya Briefing Room'da devriye dağıtımı oluyor veya aktif sahada birim olmuyor ve tek birim olarak çatışmalara fazla gidemiyoruz.
Ve zaten numaranız ihbarda yansıyor.