Zaten sunucuda ipini koparan soyadıyla suç çetesi açıyor aile açıyor veya bir sürü onaysız veya onaylı birlik var gerek yok Idlewood oyunu yeni öğrenenlerin rol yaptığı bir yer olarak kalmalı öyle bırakılmalı GB'sine dokunulmamalı.
Pizzacının ortasında GB kaldırlsın demedim fark ettiyysen, Idlewood'da sadece Pizza Stack bölgesi Güvenli bölge olursa daha çok oluşum açılabilme imkanı sunulur, böylece kavgalar son bulur.
Üstelik GB zaten oldukça dar, sadece Pizza Stack ve Az bir şey ana caddeyi kapsıyor ne var bunda?
Birlik kurmak sadece GBİ dışı değil, GBİ'in yakınlarına da kuramıyorsun bundan bahsediyor.
Ben destekliyorum, İdlewood konum olarak roller için gerçekten iyi bir bölge, kimse insanları zorla orada tutmuyor rollerine engel olup olmamaları konu ile ilgili değil, konu orada oluşum kurulup rol yapılması.
Desteklenebilir, ben kararsız kaldım