Hapishane rollerinin temelini birlik olarak atıyoruz, şu an hazırlık aşamasındayız rol planlarımızı skinlerimizi ayarlıyoruz. Bunun için ar-ge açmak yerine oyuncular olarak orada aktif rol ortamı oluşturmanız gerekir. Bu ar-ge ile gerçekleşecek bir şey değil tamamen oyunculara bağlı. Bu olay gerçekleşmeden DoC vb. oluşumların hapishanede aktif hale getirilmesine şuanlık gerek yok