Dostlar fazla tepki almış fakat şu şekilde düşünün iyi hoş belirli bir ücret verip bir şey satın alıyorsunuz.
Ama bunun ücreti düşük diye suistimal edilmesi gerekmiyor bence. Yani reklamım erken çıkıyor diye defalarca atmaya gerek yok diye düşünüyorum. Tepki çekmek veya dikkat çekmek istersiniz fakat ürünlerinizi veya işyerlerinizi birkaç defadan sonra bu şekilde paylaşınca olmuyor gibi...
https://prnt.sc/uc6c8l
Bu sadece bir tane ss bunun gibi defalarca atılıyor...
Bunun yerine reklam ücretleri artabilir.Örneğin normal bir oyuncu $1.500 reklam gönderir, Bronze VIP $1.000, Silver VIP $750 ve Gold VIP $500 gibi.
Rakamlar sadece örnek, daha değişikte olabilir.Fakat limit gelmesi saçma olur.Gold VIP'nin en büyük özelliği istediğin yer de beklemeden reklam verebilmek.