IC olarak adam düşmanım, bilgisayarım kötü olduğu için f8'e bassam pc yarım saat donacak. O yüzden allah kerim sıkıyorum. Şikayet açılsa kanıtlıyamam. Eee ne olacak? dm'den jail yiyeceğim kanıtlıyamadığım için. Üzerine silahlarıma el mi konulacak? kaybol.