LOS SANTOS

İnsanlarla tanışın, hikayenizi yaşayın.

Etkileşim, eğlence ve daha fazlası burada.

Birliklerin Onaylarının Alınması Hk.

Başlatan winteroad, 16 Mayıs 2025, 19:30:47

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Oyuncu
Selamlar. Bilindiği gibi birliklerin R20 ve R19 rütbelerinde bulunan kişilerin aldığı sicil birliklerinin sahip olduğu onaylardan birisinin doğrudan alınmasına yol açıyor, en sonda ise sistem onayı alınarak birlik onaysız duruma düşüyor ve onay alma süreci sıfırdan kurulan bir birliğin süreciyle aynı kapsamda ilerliyor.

Bu nedenden dolayı örneğin üç yüz sayfa tanıtıma sahip bir birlik bile doğrudan onaysız birlik statüsüne düşebiliyor ve hiç kurulmamış bir birlikle bile aynı kategoride bulunuyor.

Birlik liderlerinin alacağı cezanın birliklerinin onay türüne göre düzenlenmesi gerektiğini düşünüyorum. Örneğin sivil, birlik lideri olmayan kişi DM ihlalinden 1000 dakika ceza yiyorsa, sistem onaylı bir birliğin lideri 2000, sistem ve hood onaylı birliğin lideri ise 3000 dakika ceza yesin fakat birliklerinin onaylarına müdahale edilmesin. Sürekli sicil durumunda ise birliğin onaylarının alınıp alınmayacağı veya birliğin kapatılıp kapatılmayacağı tabii ki yönetimin verebileceği bir karar fakat liderlerin aldığı sicillerde sicilin içeriğinden bağımsız doğrudan onaylarına müdahale edilmesinin haksız olduğunu, her şeyi sıfırdan başlatıcı bir etkisi olduğunu düşünmekteyim. DM burada örnek olarak verildi, konu sadece DM ihlalini ele almıyor. Diğer bir örnekle Brawl Kural İhlali yapan birisiyle DM ihlalini yapan birisinin aynı cezayı alıyor olmasını ele aldım. Yani ağır ve ağır olmayan siciller aynı kategoride görülüp doğrudan onaylara etki edebiliyor.

RinaV:Birlikler adlı Discord sunucusunda 3 mayısta eklenmiş kurala göre liderin hangi sicili aldığı fark etmeksizin sicil aldığı an doğrudan onaylarından birisinin gideceği yazıyor. Kimsenin bilerek ihlal yapmak istediği bir ortamda da olmadığımız için en ufak ve bazı zamanlarda farkında bile olmadan yaptığımız bir ihlalin doğrudan birlik onaylarını etkilemesinin doğru olmadığı düşüncesindeyim.

3 Mayıs Tarihli Eklenen Kural: Herhangi bir birliğin R19 veya R20 yetkisine sahip liderlerinden biri sicil aldığı takdirde, hangi gerekçeyle alınmış olursa olsun, birlik onaylarından biri otomatik olarak alınır.

Oyuncu
Katılıyorum, daha mantıklı, destek verildi.

Cinsiyet:

Kadın

Son Giriş: 03 Haziran 2026, 22:14
Toplam Oynama: 263 gün, 20 saat
Birlik: (Yok)
Katılıyorum, mantıklı destekliyorum.

Oyuncu
Cinsiyet:

Erkek

Son Giriş: 29 Nisan 2026, 18:44
Toplam Oynama: 49 gün, 17 saat
Birlik: (Yok)
Cinsiyet:

Kadın

Son Giriş: 21 Aralık 2025, 15:19
Toplam Oynama: 0 gün, 13 saat
Birlik: (Yok)
Cinsiyet:

Erkek

Son Giriş: 17 Aralık 2025, 21:13
Toplam Oynama: 0 gün, 0 saat
Birlik: (Yok)
Cinsiyet:

Erkek

Son Giriş: 17 Aralık 2025, 21:13
Toplam Oynama: 21 gün, 21 saat
Birlik: (Yok)
Cinsiyet:

Erkek

Son Giriş: 19 Mayıs 2025, 19:12
Toplam Oynama: 0 gün, 9 saat
Birlik: (Yok)
Cinsiyet:

Kadın

Son Giriş: 24 Nisan 2025, 18:06
Toplam Oynama: 2 gün, 18 saat
Birlik: (Yok)
katılmıyorum, eğer bir birlik yönetiyorsan belli başlı sorumlulukları göz önünde bulundurman gerekir.

Oyuncu

Lv.22

Cinsiyet:

Erkek

Son Giriş: 09 Aralık 2025, 21:28
Toplam Oynama: 1 gün, 13 saat
Birlik: ***** *ARM

Lv.22

Cinsiyet:

Erkek

Son Giriş: 07 Aralık 2025, 19:54
Toplam Oynama: 36 gün, 10 saat
Birlik: (Yok)
Desteklemiyorum, Dm gibi bir suçu işlerken dikkat edilmesi gerek, 1000dk yerine 3000dk yese bile 2 gün afk attığında bitiyor, bende birlik lideriyim ben böyle bir şey olsa çok kasmam açıkcası yatacağım 3000dk derim geçerim, şuanda bulunan sistem güzel, R19 ağır olmayan bir sicili kasıtsız olarak yediyse eğer onay durabilir farklı bir yaptırım uygulanabilir.

Oyuncu
#5
Alıntı yapılan: sariishin - 16 Mayıs 2025, 20:06:44katılmıyorum, eğer bir birlik yönetiyorsan belli başlı sorumlulukları göz önünde bulundurman gerekir.
Haklısın da argenin içeriği zaten liderleri kural ihlallerinden kurtarmaya veya onlara bir ayrıcalık tanımaya yönelik değil. Hangi ihlal olduğundan bağımsız sadece tek ihlalden onayların alınabiliyor olması asıl konu. Kurallarda zaten her ihlalin bile aynı cezası yokken, birliklerin onaylarının alınmasında ihlal ayırt edilmiyor olması üzerine açıldı bu arge.

Alıntı yapılan: Reigen - 16 Mayıs 2025, 20:08:55Desteklemiyorum, Dm gibi bir suçu işlerken dikkat edilmesi gerek, 1000dk yerine 3000dk yese bile 2 gün afk attığında bitiyor, bende birlik lideriyim ben böyle bir şey olsa çok kasmam açıkcası yatacağım 3000dk derim geçerim, şuanda bulunan sistem güzel, R19 ağır olmayan bir sicili kasıtsız olarak yediyse eğer onay durabilir farklı bir yaptırım uygulanabilir.
Argede DM'yi örnek olarak verdiğimi belirttim, ihlal jail sürelerine göre yapılacak bir şey değil yani bizim senin dediğin gibi "3000 dk yatarım geçerim" gözüyle baktığımız bir şey değil. Cezası fark etmeksizin ihlal yapmamaya dikkat ediyoruz. Senin de söylediğin gibi, ağır olmayan ve ağır olan siciller varken alınan sicilin ne olduğuna bakılmaksızın doğrudan onayların alınabiliyor olması burada asıl konu. Şu an argede eleştirdiğim sistem zaten kasıtsız olsa bile sicil alındığı an onayların da gidebiliyor olması. Aynı şeyi söylüyoruz bir bakıma aslında.

Oyuncu
Alıntı yapılan: sariishin - 16 Mayıs 2025, 20:06:44katılmıyorum, eğer bir birlik yönetiyorsan belli başlı sorumlulukları göz önünde bulundurman gerekir.

Oyuncu

Lv.23

Cinsiyet:

Erkek

Son Giriş: 07 Eylül 2025, 02:07
Toplam Oynama: 0 gün, 2 saat
Birlik: (Yok)

Lv.23

Cinsiyet:

Erkek

Son Giriş: 23 Temmuz 2025, 11:51
Toplam Oynama: 0 gün, 0 saat
Birlik: (Yok)

Oyuncu
Sonuna kadar destek. Her insan hata yapabilir, kimse mükemmel değildir. Bu olayı yaşadığınızda anlarsınız Argenin değerini.  :anlas2:

Oyuncu

Lv.22

Cinsiyet:

Erkek

Son Giriş: 09 Aralık 2025, 21:28
Toplam Oynama: 1 gün, 13 saat
Birlik: ***** *ARM

Lv.22

Cinsiyet:

Erkek

Son Giriş: 07 Aralık 2025, 19:54
Toplam Oynama: 36 gün, 10 saat
Birlik: (Yok)