Rina Roleplay

Sunucu => Araştırma & Geliştirme Ofisi => Okunmuş AR&GE => Konuyu başlatan: tuborggerisiyok - 29 Ağustos 2020, 21:13:37

Başlık: "Lucas_Blume" AR-GE Önerisi
Gönderen: tuborggerisiyok - 29 Ağustos 2020, 21:13:37
Karakter Adınız: (Lucas_Blume)
AR-GE konunuz hangi bölümde? (Oyun,forum,ts): (Oyun/Forum)
AR-GE Fikrinizi en fazla 100 kelime ile açıklayın: (Merhaba, forum üzerinden bir kişiye ileti gönderdiğimizde, iletiyi alan kişinin oyununda /bildirimler kutusunda bildrim olarak eklenirse sürekli foruma girip kontrol etmek zorunda kalınmaz, oyunculara daha bir kolaylık sağlıyacağını düşünüyorum. Desteklerinizi bekliyorum.)
AR-GE konunuzu varsa resim ve video ile destekleyin.: (n/a)
Başlık: Ynt: "Lucas_Blume" AR-GE Önerisi
Gönderen: jexxxx - 29 Ağustos 2020, 22:18:03
Olabilir Destekliyorum
Başlık: Ynt: "Lucas_Blume" AR-GE Önerisi
Gönderen: emrerv - 29 Ağustos 2020, 22:58:25
Desteklemiyorum, bence gerek yok
Başlık: Ynt: "Lucas_Blume" AR-GE Önerisi
Gönderen: timeformurder - 29 Ağustos 2020, 23:02:47
Forum için olan bir şeyi oyuna getirmeye gerek yok.
Başlık: Ynt: "Lucas_Blume" AR-GE Önerisi
Gönderen: tuborggerisiyok - 29 Ağustos 2020, 23:14:03
Forum için olan bir şeyi oyuna getirmeye gerek yok.
Oyun içine bildirim gelecek sadece,.. Fikriniz için teşekkürler.
Başlık: Ynt: "Lucas_Blume" AR-GE Önerisi
Gönderen: si vis pacem para bellum - 30 Ağustos 2020, 06:55:19
Desteklemiyorum, bence gerek yok
Başlık: Ynt: "Lucas_Blume" AR-GE Önerisi
Gönderen: Stadler - 30 Ağustos 2020, 06:55:45
Olabilir Destekliyorum
Başlık: Ynt: "Lucas_Blume" AR-GE Önerisi
Gönderen: Francisco06 - 30 Ağustos 2020, 09:19:20
Desteklemiyorum, bence gerek yok
Başlık: Ynt: "Lucas_Blume" AR-GE Önerisi
Gönderen: Rippier - 30 Ağustos 2020, 12:17:48
gerekli degil bence
Başlık: Ynt: "Lucas_Blume" AR-GE Önerisi
Gönderen: Bilinmiyors - 30 Ağustos 2020, 14:58:07
Forum için olan bir şeyi oyuna getirmeye gerek yok.
Başlık: Ynt: "Lucas_Blume" AR-GE Önerisi
Gönderen: arhet - 30 Ağustos 2020, 20:21:01
Forum için olan bir şeyi oyuna getirmeye gerek yok.
Başlık: Ynt: "Lucas_Blume" AR-GE Önerisi
Gönderen: pag - 30 Ağustos 2020, 23:43:21
Güzel fikir fakat bana kalırsa biraz gereksiz gibi.
Başlık: Ynt: "Lucas_Blume" AR-GE Önerisi
Gönderen: drill ahmet kaya - 01 Eylül 2020, 11:45:45
Desteklemiyorum, bence gerek yok
Başlık: Ynt: "Lucas_Blume" AR-GE Önerisi
Gönderen: kirveofficial - 01 Eylül 2020, 11:52:33
Forum için olan bir şeyi oyuna getirmeye gerek yok.
Başlık: Ynt: "Lucas_Blume" AR-GE Önerisi
Gönderen: drill ahmet kaya - 01 Eylül 2020, 11:57:29
Forum için olan bir şeyi oyuna getirmeye gerek yok.
Başlık: Ynt: "Lucas_Blume" AR-GE Önerisi
Gönderen: SAHMERA - 04 Eylül 2020, 08:40:57
Desteklemiyorum.
Başlık: Ynt: "Lucas_Blume" AR-GE Önerisi
Gönderen: Yoda - 04 Eylül 2020, 11:34:57
hayır (http://)
Başlık: Ynt: "Lucas_Blume" AR-GE Önerisi
Gönderen: Pudin - 08 Eylül 2020, 09:28:52
Desteklemiyorum, bence gerek yok
Başlık: Ynt: "Lucas_Blume" AR-GE Önerisi
Gönderen: N0SY - 08 Eylül 2020, 10:01:43
Forum için olan bir şeyi oyuna getirmeye gerek yok.