Forum için olan bir şeyi oyuna getirmeye gerek yok.Oyun içine bildirim gelecek sadece,.. Fikriniz için teşekkürler.
Desteklemiyorum, bence gerek yok
Olabilir Destekliyorum
Desteklemiyorum, bence gerek yok
Forum için olan bir şeyi oyuna getirmeye gerek yok.
Forum için olan bir şeyi oyuna getirmeye gerek yok.
Desteklemiyorum, bence gerek yok
Forum için olan bir şeyi oyuna getirmeye gerek yok.
Forum için olan bir şeyi oyuna getirmeye gerek yok.
Desteklemiyorum, bence gerek yok
Forum için olan bir şeyi oyuna getirmeye gerek yok.