Rina Roleplay

Sunucu => Araştırma & Geliştirme Ofisi => Okunmuş AR&GE => Konuyu başlatan: waxie - 18 Eylül 2020, 22:55:24

Başlık: neqxy - Forum Ar&GE
Gönderen: waxie - 18 Eylül 2020, 22:55:24
Karakter Adınız: Will Cruz
AR-GE konunuz hangi bölümde? (Oyun,forum,ts): Forum
AR-GE Fikrinizi en fazla 100 kelime ile açıklayın: Merhaba, bu özelliğin birçok konu başlatan kişi için güzel olacaığını düşünüyorum. Özellikle de birlik tanıtımlarında. Bence kendi oluşturduğumuz konuda istediğimiz kişinin yorumunu silebilelim. Çok rahatlık sağlayacaktır. Kötü yorumlarda vs. moderatöre rapor etmek yerine kendimiz silebiliriz. Zaten bizim konumuz olacağı için bir sorun çıkacağını sanmam.
AR-GE konunuzu varsa resim ve video ile destekleyin.: Yok.
Başlık: Ynt: neqxy - Forum Ar&GE
Gönderen: emrerv - 18 Eylül 2020, 23:04:02
desteklemıyorum
Başlık: Ynt: neqxy - Forum Ar&GE
Gönderen: scythe. - 18 Eylül 2020, 23:20:48
Moderatöre rapor et zaten o yüzden var kötü yorum ve eleştiri dışı yorum olduğunda moderatör silebilir, sizin şikayetçi olmanız yeterli.
Başlık: Ynt: neqxy - Forum Ar&GE
Gönderen: sivasspor - 18 Eylül 2020, 23:23:12
Moderatöre rapor et zaten o yüzden var kötü yorum ve eleştiri dışı yorum olduğunda moderatör silebilir, sizin şikayetçi olmanız yeterli.
Başlık: Ynt: neqxy - Forum Ar&GE
Gönderen: waxie - 18 Eylül 2020, 23:26:54
Fikirlerinize saygım sonsuz, zaten ar&ge'de de yazdığım gibi moderatörlere rapor etmek yerine kendi konumuzda istediğimiz yorumu silebilelim.
Başlık: Ynt: neqxy - Forum Ar&GE
Gönderen: emrerv - 18 Eylül 2020, 23:31:03
adam arge acar ısıne gelmeyen yorumu sıler
veya tanıtım acar elestırı yorumunu sıler
boyle ıyı
Başlık: Ynt: neqxy - Forum Ar&GE
Gönderen: anonymous - 18 Eylül 2020, 23:32:20
gelsede olur gelemsede
Başlık: Ynt: neqxy - Forum Ar&GE
Gönderen: N0SY - 18 Eylül 2020, 23:35:13
Moderatöre rapor et zaten o yüzden var kötü yorum ve eleştiri dışı yorum olduğunda moderatör silebilir, sizin şikayetçi olmanız yeterli.
Başlık: Ynt: neqxy - Forum Ar&GE
Gönderen: Jaxie - 19 Eylül 2020, 00:03:11
desteklemıyorum
Başlık: Ynt: neqxy - Forum Ar&GE
Gönderen: Jaec - 19 Eylül 2020, 22:01:30
adam arge acar ısıne gelmeyen yorumu sıler
veya tanıtım acar elestırı yorumunu sıler
boyle ıyı
Başlık: Ynt: neqxy - Forum Ar&GE
Gönderen: kirveofficial - 19 Eylül 2020, 23:57:45
adam arge acar ısıne gelmeyen yorumu sıler
veya tanıtım acar elestırı yorumunu sıler
boyle ıyı
Başlık: Ynt: neqxy - Forum Ar&GE
Gönderen: waxie - 20 Eylül 2020, 00:22:22
Sadece birlik tanıtımında bu işlese de olur.

Çünkü birlik tanıtımında işe yarayacağını düşünüyorum.
Başlık: Ynt: neqxy - Forum Ar&GE
Gönderen: KubaR - 20 Eylül 2020, 00:27:51
yok gelmesin sevmedim
Başlık: Ynt: neqxy - Forum Ar&GE
Gönderen: BlooDyKiller - 20 Eylül 2020, 08:19:45
Moderatöre Rapor Et ibaresi boşuna eklenmedi, desteklemiyorum.
Başlık: Ynt: neqxy - Forum Ar&GE
Gönderen: waxie - 20 Eylül 2020, 08:34:30
Konu Kilitlendi.