Rina Roleplay

Sunucu => Araştırma & Geliştirme Ofisi => Okunmuş AR&GE => Konuyu başlatan: DumanCan - 16 Eylül 2020, 09:56:13

Başlık: Şehir İçi Otopark
Gönderen: DumanCan - 16 Eylül 2020, 09:56:13
Karakter Adınız: Pablo Jon Gafferm
AR-GE konunuz hangi bölümde? (Oyun,forum,ts): Oyun
AR-GE Fikrinizi en fazla 100 kelime ile açıklayın: Şehir içinde merkez bölgelerde otoparka ihtiyaç var.Bazı bölgelerde yoğunluk fps düşüşü ve kirlilik oluşturuyor.Örneğin:Kumarhane önü-Verona Mall önü-Taşımacılık bölgesinde kişilerin Flatbed veya başka araçları vs.
AR-GE konunuzu varsa resim ve video ile destekleyin.: (https://i.hizliresim.com/h2XZNf.png) (https://hizliresim.com/h2XZNf)(https://i.hizliresim.com/2sGqvz.png) (https://hizliresim.com/2sGqvz)
Resmini attığım bölgelere birer garaj kapısı eklenerek aynı El Corona bölgesi otoparkı olduğu gibi birer otopark eklenebilir.Sunucuya hiçbir zararı olmaz ve büyük oranda yararlı bir işlem olur.Teşekkürler.
Başlık: Ynt: Şehir İçi Otopark
Gönderen: Jaxie - 16 Eylül 2020, 10:15:33
kullanacaklarını sanmıyorum yine de destek
ama garaj olarak eklenmesi taraftarıyım
Başlık: Ynt: Şehir İçi Otopark
Gönderen: sadboy - 16 Eylül 2020, 10:16:05
Destekliyorum.
Başlık: Ynt: Şehir İçi Otopark
Gönderen: sadboy - 16 Eylül 2020, 10:16:38
kullanacaklarını sanmıyorum yine de destek
ama garaj olarak eklenmesi taraftarıyım
İki kat destek
Başlık: Ynt: Şehir İçi Otopark
Gönderen: Vennetti - 16 Eylül 2020, 10:49:14
kullanacaklarını sanmıyorum yine de destek
ama garaj olarak eklenmesi taraftarıyım
Başlık: Ynt: Şehir İçi Otopark
Gönderen: WaueQx - 16 Eylül 2020, 10:55:03
kullanacaklarını sanmıyorum yine de destek
ama garaj olarak eklenmesi taraftarıyım
İki kat destek
bi iki katta ben arttırıyorum.
Başlık: Ynt: Şehir İçi Otopark
Gönderen: Meren - 16 Eylül 2020, 11:19:55
Destekliyorum.
Başlık: Ynt: Şehir İçi Otopark
Gönderen: arhet - 16 Eylül 2020, 11:22:39
kullanacaklarını sanmıyorum yine de destek
ama garaj olarak eklenmesi taraftarıyım
Başlık: Ynt: Şehir İçi Otopark
Gönderen: Killer Tron - 16 Eylül 2020, 16:22:04
kullanacaklarını sanmıyorum yine de destek
ama garaj olarak eklenmesi taraftarıyım
Başlık: Ynt: Şehir İçi Otopark
Gönderen: Jaec - 16 Eylül 2020, 16:34:09
kullanacaklarını sanmıyorum yine de destek
ama garaj olarak eklenmesi taraftarıyım
Başlık: Ynt: Şehir İçi Otopark
Gönderen: Expected - 16 Eylül 2020, 19:31:31
Garajlar kullanılmıyorki belki kumarhanenin yakın bir yerine yapılırsa faydası olabilir onun dışında sanmıyorum
Başlık: Ynt: Şehir İçi Otopark
Gönderen: kilink - 16 Eylül 2020, 21:01:33
destek
Başlık: Ynt: Şehir İçi Otopark
Gönderen: Førza - 16 Eylül 2020, 21:04:10
Destek, şehir içi araç sayısının azalması FPS arttıracaktır.
Başlık: Ynt: Şehir İçi Otopark
Gönderen: emrerv - 16 Eylül 2020, 22:05:32
Garajlar kullanılmıyorki belki kumarhanenin yakın bir yerine yapılırsa faydası olabilir onun dışında sanmıyorum
Başlık: Ynt: Şehir İçi Otopark
Gönderen: Asilean - 16 Eylül 2020, 22:33:24
kullanacaklarını sanmıyorum yine de destek
ama garaj olarak eklenmesi taraftarıyım
Başlık: Ynt: Şehir İçi Otopark
Gönderen: Metth - 16 Eylül 2020, 23:55:27
DESTEK
Başlık: Ynt: Şehir İçi Otopark
Gönderen: scythe. - 17 Eylül 2020, 00:42:35
Tesdeklendin
Başlık: Ynt: Şehir İçi Otopark
Gönderen: Stadler - 17 Eylül 2020, 00:53:11
Garajlar açılır ve garajların açıldığı bölgede polisler kontrol yaparak yola araçlarını bırakanlara ceza yazarsa gayet güzel bir sistem olur.
Başlık: Ynt: Şehir İçi Otopark
Gönderen: DumanCan - 17 Eylül 2020, 10:14:49
"Bu yanıt etkileşim arttırmak ve yetkili kimselere daha kolay ulaşması sebebiyle yapılmıştır."
Başlık: Ynt: Şehir İçi Otopark
Gönderen: sizofreni - 17 Eylül 2020, 11:01:18
kullanacaklarını sanmıyorum yine de destek
ama garaj olarak eklenmesi taraftarıyım
İki kat destek
Başlık: Ynt: Şehir İçi Otopark
Gönderen: SprateL - 17 Eylül 2020, 12:21:59
Garajlar pek kullanılmadığından getirilmez. Idlewood da olan bir tanesi kumarhane kısmına taşınabilir diğer yerlere pek gerek yok.
Başlık: Ynt: Şehir İçi Otopark
Gönderen: NawieR - 17 Eylül 2020, 16:59:18
Olabilir.
Başlık: Ynt: Şehir İçi Otopark
Gönderen: SAHMERA - 17 Eylül 2020, 17:27:00
Destekliyorum.
Başlık: Ynt: Şehir İçi Otopark
Gönderen: DarkKnife - 17 Eylül 2020, 17:41:21
kullanacaklarını sanmıyorum yine de destek
ama garaj olarak eklenmesi taraftarıyım
Başlık: Ynt: Şehir İçi Otopark
Gönderen: BurakBeyy - 18 Eylül 2020, 02:57:15
Garajlar kullanılmıyorki belki kumarhanenin yakın bir yerine yapılırsa faydası olabilir onun dışında sanmıyorum
Başlık: Ynt: Şehir İçi Otopark
Gönderen: DumanCan - 18 Eylül 2020, 21:26:10
konu güncel.
Başlık: Ynt: Şehir İçi Otopark
Gönderen: waxie - 18 Eylül 2020, 21:29:25
Destek, şehir içi araç sayısının azalması FPS arttıracaktır.
Başlık: Ynt: Şehir İçi Otopark
Gönderen: DumanCan - 19 Eylül 2020, 18:59:14
konu güncel.
Başlık: Ynt: Şehir İçi Otopark
Gönderen: JEAX - 19 Eylül 2020, 19:02:24
Olabilir.
Başlık: Ynt: Şehir İçi Otopark
Gönderen: TheTask - 20 Eylül 2020, 01:01:12
kullanacaklarını sanmıyorum yine de destek
ama garaj olarak eklenmesi taraftarıyım
x2
Başlık: Ynt: Şehir İçi Otopark
Gönderen: bberk4y - 20 Eylül 2020, 02:15:17
kullanacaklarını sanmıyorum yine de destek
ama garaj olarak eklenmesi taraftarıyım
Başlık: Ynt: Şehir İçi Otopark
Gönderen: srestha - 20 Eylül 2020, 02:16:05
kullanacaklarını sanmıyorum yine de destek
ama garaj olarak eklenmesi taraftarıyım
Başlık: Ynt: Şehir İçi Otopark
Gönderen: kirveofficial - 20 Eylül 2020, 02:17:15
kullanacaklarını sanmıyorum yine de destek
ama garaj olarak eklenmesi taraftarıyım
Başlık: Ynt: Şehir İçi Otopark
Gönderen: BurakBeyy - 20 Eylül 2020, 16:16:12
Eski garaj sistemide gelse çok güzel olacak.
Başlık: Ynt: Şehir İçi Otopark
Gönderen: Kratos78 - 20 Eylül 2020, 23:41:49
Destekliyorum.
Başlık: Ynt: Şehir İçi Otopark
Gönderen: Astra0 - 21 Eylül 2020, 12:01:29
Gerek yok sizin bilmediğiniz halk otoparkları var bir sürü onun dışında 4 katlı otopark var East Beach'de.
Başlık: Ynt: Şehir İçi Otopark
Gönderen: emrerv - 21 Eylül 2020, 12:10:30
Gerek yok sizin bilmediğiniz halk otoparkları var bir sürü onun dışında 4 katlı otopark var East Beach'de.
Argeyi okuyup yorum yap artık, markete eklensin diyor. El Coronaya mı gitcek marketteki aracını park etmek için?
Başlık: Ynt: Şehir İçi Otopark
Gönderen: <s>Felly</s> - 22 Eylül 2020, 01:54:13
olr
Başlık: Ynt: Şehir İçi Otopark
Gönderen: Asiz - 22 Eylül 2020, 02:05:11
Kimsenin kullanacağına inanmıyorum.
Başlık: Ynt: Şehir İçi Otopark
Gönderen: gercekmaganda - 22 Eylül 2020, 03:14:28
Destekliyorum.