destek...
destek...
destek...
destek...
SONUNA KADAR DESTEKLİYORUM
destek...
desteklemiyorum!! bug varsa yapmasınlardı!!!!Kardeşim bug kendiliğinden oluşuyor, bu araç da yük yok diyor, sadece o da değil. Hadi yük aldın ve işin çıktı IC, o nokta orada insanı rahatsız ediyor.
destek...
Olabilir.
destek...
destek...