Rina Roleplay

Sunucu => Araştırma & Geliştirme Ofisi => Okunmuş AR&GE => Konuyu başlatan: HighFeel has left - 09 Eylül 2020, 20:40:15

Başlık: Haraç kesme mantığı
Gönderen: HighFeel has left - 09 Eylül 2020, 20:40:15
Karakter Adınız: Alex Saevedra
AR-GE konunuz hangi bölümde? (Oyun,forum,ts): Forum
AR-GE Fikrinizi en fazla 100 kelime ile açıklayın: Haraç kesme şartının genişletilmesi gerekiyor;
1-Çeteler ve Mafyalar sadece aynı yakadaki üstün konumda bulunduğu yerden ya da onun trafiğine zarar veren çetelerden haraç alabilecek(Uyuşturucu ve silah satmanıza engel olan, para akışınızı kesen çetelerden bahsediyorum.)
2-Atıyorum A çetesinin ve B çetesinin sistemsel onayı olsun, aynı şartlarda olan kişiler haraç kesemesin.(Sonuç olarak üstün değilsiniz, eşit konumdasınız.)

AR-GE konunuzu varsa resim ve video ile destekleyin.: Yok
Başlık: Ynt: Haraç kesme mantığı
Gönderen: realflexa - 09 Eylül 2020, 20:40:58
destek aga
Başlık: Ynt: Haraç kesme mantığı
Gönderen: HighFeel has left - 09 Eylül 2020, 20:41:22
Adamın birliği doğu yakasında gidiyor batı yakasındaki adamdan haraç kesmeye çalışıp meydan okuyor, oradan oraya senin trafiğine zarar vermesine imkan yok.
Başlık: Ynt: Haraç kesme mantığı
Gönderen: emrerv - 09 Eylül 2020, 20:41:31
1. destek
2. zaten hoodlular kesemiyor muydu sadece? eğer oyle degılse ona da destek
Başlık: Ynt: Haraç kesme mantığı
Gönderen: HighFeel has left - 09 Eylül 2020, 20:42:51
1. destek
2. zaten hoodlular kesemiyor muydu sadece? eğer oyle degılse ona da destek
Hoodlu hoodsuz olmalarına bakmıyorlar, sistemsel olarak birlik açılmış mı açılmamış mı ona bakıyorlar.
Başlık: Ynt: Haraç kesme mantığı
Gönderen: mvo - 09 Eylül 2020, 21:29:59
1i destekliyorum,

Başlık: Ynt: Haraç kesme mantığı
Gönderen: hell - 09 Eylül 2020, 21:31:16
İkinci maddeyi saçma buldum. Sonuçta eşit iki oluşum karşı taraftan üstün olduğunu kanıtlamak için gövde gösterileri yaparak savaş başlatabilir.
Başlık: Ynt: Haraç kesme mantığı
Gönderen: Jaxie - 09 Eylül 2020, 21:45:34
trafik ne zamandır bölgeye göre akıyor
Başlık: Ynt: Haraç kesme mantığı
Gönderen: Elif - 09 Eylül 2020, 22:38:04
Rol yapma kabiliyetini ve rol alanını daraltıyor, desteklemiyorum. Onay aldıysanız zaten ekibiniz olur ve haraç kesme olayını tesis edebilirsiniz. Mesela benim birliğim onaylıyken birkaç birlikten haraç almıştım ama bu rol kabiliyetinizle alakalı. Kesemez kesmemeli değil de IC olarak süreci yönetmelisiniz. Diplomasi yaparak haraç durumunu engelleyerek güçlü ilişkiler de kurabilirsiniz. Direkt olarak bunu yasaklamak karşılıklı düşmanlıkların oluşmasını engeller ve rol akışını kısıtlar. Üstünlüğü kanıtlamak için bu tarz girişimlerde bulunabilir.
Başlık: Ynt: Haraç kesme mantığı
Gönderen: Pudin - 09 Eylül 2020, 22:44:38
1. destek
2. zaten hoodlular kesemiyor muydu sadece? eğer oyle degılse ona da destek
Başlık: Ynt: Haraç kesme mantığı
Gönderen: timeformurder - 09 Eylül 2020, 22:53:13
1. destek
2. abi zamanında kimlerin onay aldığını biliyoruz, yapmayın. Onaylı birlik çöp olsun, onaysız kaliteli olsun. Onaysız sırf geç açılığı için IC ezilmek zorunda kalacak. Desteklemiyorum.
Başlık: Ynt: Haraç kesme mantığı
Gönderen: arhet - 09 Eylül 2020, 23:04:44
Rol yapma kabiliyetini ve rol alanını daraltıyor, desteklemiyorum. Onay aldıysanız zaten ekibiniz olur ve haraç kesme olayını tesis edebilirsiniz. Mesela benim birliğim onaylıyken birkaç birlikten haraç almıştım ama bu rol kabiliyetinizle alakalı. Kesemez kesmemeli değil de IC olarak süreci yönetmelisiniz. Diplomasi yaparak haraç durumunu engelleyerek güçlü ilişkiler de kurabilirsiniz. Direkt olarak bunu yasaklamak karşılıklı düşmanlıkların oluşmasını engeller ve rol akışını kısıtlar. Üstünlüğü kanıtlamak için bu tarz girişimlerde bulunabilir.
Başlık: Ynt: Haraç kesme mantığı
Gönderen: Little Spooky - 10 Eylül 2020, 12:01:55
Destekliyorum.
Başlık: Ynt: Haraç kesme mantığı
Gönderen: Rippier - 10 Eylül 2020, 15:17:01
1. destek
2. abi zamanında kimlerin onay aldığını biliyoruz, yapmayın. Onaylı birlik çöp olsun, onaysız kaliteli olsun. Onaysız sırf geç açılığı için IC ezilmek zorunda kalacak. Desteklemiyorum.
Başlık: Ynt: Haraç kesme mantığı
Gönderen: Xredeyg_Palomino - 10 Eylül 2020, 15:31:36
destek aga

aga?
Başlık: Ynt: Haraç kesme mantığı
Gönderen: gercekmaganda - 10 Eylül 2020, 15:37:14
1. destek
2. abi zamanında kimlerin onay aldığını biliyoruz, yapmayın. Onaylı birlik çöp olsun, onaysız kaliteli olsun. Onaysız sırf geç açılığı için IC ezilmek zorunda kalacak. Desteklemiyorum.