Karakter Adınız: Aldwie Nagie
AR-GE konunuz hangi bölümde? (Oyun,forum,ts): Oyun
AR-GE Fikrinizi en fazla 100 kelime ile açıklayın: Öncelikle selamlar aslında bu sorun birçok bakım sürecine girdiği zaman ve bakım sürecinden çıktıktan sonra bir çok koyduğumuz npc sayısı düşüyor ve her bakımdan sonra bizim tekrar koymamız rollerimizi eksiye düşürüyor ve zevk konusunda da rolü yitirmiş oluyoruz bu konu ile alakalı bir geliştirme olursa sevinirim.
AR-GE konunuzu varsa resim ve video ile destekleyin.: Yok.