Rina Roleplay

Sunucu => Araştırma & Geliştirme Ofisi => Okunmuş AR&GE => Konuyu başlatan: zEX - 05 Eylül 2020, 15:14:26

Başlık: zEX | Reklam limiti
Gönderen: zEX - 05 Eylül 2020, 15:14:26
Karakter Adınız: (Betty Rousey)
AR-GE konunuz hangi bölümde? (Oyun,forum,ts): (Oyun)
AR-GE Fikrinizi en fazla 100 kelime ile açıklayın: (Öncelikle herkese iyi günler. Arge açma nedenim sunucu içerisinde yapılan reklam spamları. Biliyorsunuz ki sunucu içerisinde 500$ kadar düşük bir bütçe ile reklam verebiliyoruz. Ve bu yüzdende herkes istediği reklamı defalarca veriyor. Bu durum bazen bazı sorunlarıda peşinde getiriyor. Benim fikrimce saatlik bir reklam limiti olması gerek ve bu limit sayesinde örneğin saat başı toplam 30,40 reklam atabilecek bir kişi. Bu sayı vip alan kişilere bir daha yüksek tutulabilir. Bu sayılar değiştirilebilir zaten fakat saat başı toplam bir reklam limiti koyulması ciddi anlamda iyi olacağını düşünüyorum. En azından defalarca atılan reklamların bir nebze önüne geçilir diye düşünüyorum...)
AR-GE konunuzu varsa resim ve video ile destekleyin.: (Gün içerisinde rastlar isem atacağım.)
Başlık: Ynt: zEX | Reklam limiti
Gönderen: mvo - 05 Eylül 2020, 15:16:02
5-10 gibi bir sınır olabilir, destekliyorum
Başlık: Ynt: zEX | Reklam limiti
Gönderen: Jaxie - 05 Eylül 2020, 15:17:47
Zaten normal oyuncuların attığı reklamlar 60-120 diye 60 saniye arta arta gidiyor. Neyin spamı?
Başlık: Ynt: zEX | Reklam limiti
Gönderen: kirveofficial - 05 Eylül 2020, 15:20:06
Zaten normal oyuncuların attığı reklamlar 60-120 diye 60 saniye arta arta gidiyor. Neyin spamı?
Başlık: Ynt: zEX | Reklam limiti
Gönderen: Witch - 05 Eylül 2020, 15:21:21
Zaten normal oyuncuların attığı reklamlar 60-120 diye 60 saniye arta arta gidiyor. Neyin spamı?
Bildiğim kadarı ile Gold VIP bu süreyi beklemiyor.
Başlık: Ynt: zEX | Reklam limiti
Gönderen: zEX - 05 Eylül 2020, 15:25:03
Zaten normal oyuncuların attığı reklamlar 60-120 diye 60 saniye arta arta gidiyor. Neyin spamı?
Gold Vip oyuncular mesela attıkları reklam kabul edildikten 3 saniye sonra yansıtılıyor galiba.
Başlık: Ynt: zEX | Reklam limiti
Gönderen: Jaxie - 05 Eylül 2020, 15:25:26
Zaten normal oyuncuların attığı reklamlar 60-120 diye 60 saniye arta arta gidiyor. Neyin spamı?
Bildiğim kadarı ile Gold VIP bu süreyi beklemiyor.
Ar-ge'yi açan kişi normal oyuncuları da konu almış. GOLD VIP'leri değil.
Başlık: Ynt: zEX | Reklam limiti
Gönderen: Jaxie - 05 Eylül 2020, 15:26:33
Zaten normal oyuncuların attığı reklamlar 60-120 diye 60 saniye arta arta gidiyor. Neyin spamı?
Gold Vip oyuncular mesela attıkları reklam kabul edildikten 3 saniye sonra yansıtılıyor galiba.
Hiç bir VIP bu konuyu kabul etmez, kendi haklarını kısıtlamış olursunuz. Spam olayı kabul eden kişiye kalmış.
Başlık: Ynt: zEX | Reklam limiti
Gönderen: Francisco06 - 05 Eylül 2020, 15:26:53
Zaten normal oyuncuların attığı reklamlar 60-120 diye 60 saniye arta arta gidiyor. Neyin spamı?
Başlık: Ynt: zEX | Reklam limiti
Gönderen: emrerv - 05 Eylül 2020, 15:36:38
Zaten normal oyuncuların attığı reklamlar 60-120 diye 60 saniye arta arta gidiyor. Neyin spamı?
Başlık: Ynt: zEX | Reklam limiti
Gönderen: Luanvice - 05 Eylül 2020, 15:57:32
Gold VIP'nin en güzel özelliği istediğin yer de süre beklemeden reklam verebilmek.Buna bir limit gelmesi cidden bizler için kötü olur.Desteklemiyorum.
Başlık: Ynt: zEX | Reklam limiti
Gönderen: Expected - 05 Eylül 2020, 16:51:18
Saatlik sınır yerine bence ücreti yükselebilir.
Başlık: Ynt: zEX | Reklam limiti
Gönderen: Bilinmiyors - 05 Eylül 2020, 19:29:01
Zaten normal oyuncuların attığı reklamlar 60-120 diye 60 saniye arta arta gidiyor. Neyin spamı?
Başlık: Ynt: zEX | Reklam limiti
Gönderen: w0xic - 05 Eylül 2020, 19:52:28
Gereksiz, şuanki düzen güzel. Gold VIP'ler için birşey söyleyemeyiz sonuçta 60TL veriyor ve bu onların hakkı.
Başlık: Ynt: zEX | Reklam limiti
Gönderen: havalı - 05 Eylül 2020, 20:20:50
Reklam limiti çok saçma olur, reklam fiyatı bin dolar falan olursa bak gör spam atabiliyorlar mı.
Başlık: Ynt: zEX | Reklam limiti
Gönderen: zEX - 05 Eylül 2020, 22:22:26
Dostlar fazla tepki almış fakat şu şekilde düşünün iyi hoş belirli bir ücret verip bir şey satın alıyorsunuz.
Ama bunun ücreti düşük diye suistimal edilmesi gerekmiyor bence. Yani reklamım erken çıkıyor diye defalarca atmaya gerek yok diye düşünüyorum. Tepki çekmek veya dikkat çekmek istersiniz fakat ürünlerinizi veya işyerlerinizi birkaç defadan sonra bu şekilde paylaşınca olmuyor gibi...

https://prnt.sc/uc6c8l

Bu sadece bir tane ss bunun gibi defalarca atılıyor...
Başlık: Ynt: zEX | Reklam limiti
Gönderen: Owly - 06 Eylül 2020, 02:54:26
Saatlik sınır yerine bence ücreti yükselebilir.
Başlık: Ynt: zEX | Reklam limiti
Gönderen: BurakBeyy - 06 Eylül 2020, 03:30:09
Zaten normal oyuncuların attığı reklamlar 60-120 diye 60 saniye arta arta gidiyor. Neyin spamı?
Başlık: Ynt: zEX | Reklam limiti
Gönderen: Rippier - 06 Eylül 2020, 04:22:41
Reklam limiti çok saçma olur, reklam fiyatı bin dolar falan olursa bak gör spam atabiliyorlar mı.
Başlık: Ynt: zEX | Reklam limiti
Gönderen: Laroiche - 06 Eylül 2020, 11:36:19
olsada olur olmasada
Başlık: Ynt: zEX | Reklam limiti
Gönderen: Luanvice - 06 Eylül 2020, 12:25:40
Dostlar fazla tepki almış fakat şu şekilde düşünün iyi hoş belirli bir ücret verip bir şey satın alıyorsunuz.
Ama bunun ücreti düşük diye suistimal edilmesi gerekmiyor bence. Yani reklamım erken çıkıyor diye defalarca atmaya gerek yok diye düşünüyorum. Tepki çekmek veya dikkat çekmek istersiniz fakat ürünlerinizi veya işyerlerinizi birkaç defadan sonra bu şekilde paylaşınca olmuyor gibi...

https://prnt.sc/uc6c8l

Bu sadece bir tane ss bunun gibi defalarca atılıyor...
Bunun yerine reklam ücretleri artabilir.Örneğin normal bir oyuncu $1.500 reklam gönderir, Bronze VIP $1.000, Silver VIP $750 ve Gold VIP $500 gibi.

Rakamlar sadece örnek, daha değişikte olabilir.Fakat limit gelmesi saçma olur.Gold VIP'nin en büyük özelliği istediğin yer de beklemeden reklam verebilmek.
Başlık: Ynt: zEX | Reklam limiti
Gönderen: SAHMERA - 06 Eylül 2020, 13:53:46
Desteklemiyorum, şuan ki sistem gayet iyi.
Başlık: Ynt: zEX | Reklam limiti
Gönderen: Street - 06 Eylül 2020, 13:55:01
Şu anda spamı engelleyecek bir saniye sistemi mevcut.