Zaten normal oyuncuların attığı reklamlar 60-120 diye 60 saniye arta arta gidiyor. Neyin spamı?
Zaten normal oyuncuların attığı reklamlar 60-120 diye 60 saniye arta arta gidiyor. Neyin spamı?Bildiğim kadarı ile Gold VIP bu süreyi beklemiyor.
Zaten normal oyuncuların attığı reklamlar 60-120 diye 60 saniye arta arta gidiyor. Neyin spamı?Gold Vip oyuncular mesela attıkları reklam kabul edildikten 3 saniye sonra yansıtılıyor galiba.
Ar-ge'yi açan kişi normal oyuncuları da konu almış. GOLD VIP'leri değil.Zaten normal oyuncuların attığı reklamlar 60-120 diye 60 saniye arta arta gidiyor. Neyin spamı?Bildiğim kadarı ile Gold VIP bu süreyi beklemiyor.
Hiç bir VIP bu konuyu kabul etmez, kendi haklarını kısıtlamış olursunuz. Spam olayı kabul eden kişiye kalmış.Zaten normal oyuncuların attığı reklamlar 60-120 diye 60 saniye arta arta gidiyor. Neyin spamı?Gold Vip oyuncular mesela attıkları reklam kabul edildikten 3 saniye sonra yansıtılıyor galiba.
Zaten normal oyuncuların attığı reklamlar 60-120 diye 60 saniye arta arta gidiyor. Neyin spamı?
Zaten normal oyuncuların attığı reklamlar 60-120 diye 60 saniye arta arta gidiyor. Neyin spamı?
Zaten normal oyuncuların attığı reklamlar 60-120 diye 60 saniye arta arta gidiyor. Neyin spamı?
Saatlik sınır yerine bence ücreti yükselebilir.
Zaten normal oyuncuların attığı reklamlar 60-120 diye 60 saniye arta arta gidiyor. Neyin spamı?
Reklam limiti çok saçma olur, reklam fiyatı bin dolar falan olursa bak gör spam atabiliyorlar mı.
Dostlar fazla tepki almış fakat şu şekilde düşünün iyi hoş belirli bir ücret verip bir şey satın alıyorsunuz.Bunun yerine reklam ücretleri artabilir.Örneğin normal bir oyuncu $1.500 reklam gönderir, Bronze VIP $1.000, Silver VIP $750 ve Gold VIP $500 gibi.
Ama bunun ücreti düşük diye suistimal edilmesi gerekmiyor bence. Yani reklamım erken çıkıyor diye defalarca atmaya gerek yok diye düşünüyorum. Tepki çekmek veya dikkat çekmek istersiniz fakat ürünlerinizi veya işyerlerinizi birkaç defadan sonra bu şekilde paylaşınca olmuyor gibi...
https://prnt.sc/uc6c8l
Bu sadece bir tane ss bunun gibi defalarca atılıyor...