Rina Roleplay

Sunucu => Araştırma & Geliştirme Ofisi => Okunmuş AR&GE => Konuyu başlatan: leaderesso - 04 Eylül 2020, 20:15:21

Başlık: Matthias Martinez - - - AR&GE
Gönderen: leaderesso - 04 Eylül 2020, 20:15:21
Herkes biliyor ki otobüs sistemi veya mesleği gelmiycek, öyle gözüküyor. Adminlerden ve Hera'dan şu Otobüsleri Grottiye getirebilirsiniz, hep bıktık yok mafyacılık yok çetecilik. Şuanda Taksi şirketleri ön planda legal olarak.
Fakat otobüste gelse Forumdan hangi günler nereden gecikler veya otobüs saatlerini telefonda bir bölüm oluştursanız güzel olabilir. Bu otobüs geldiğinde de otobüs şirketleri açılır server için bir gelişim olabilir.
Başlık: Ynt: Matthias Martinez - - - AR&GE
Gönderen: Jaxie - 04 Eylül 2020, 20:18:03
Kanka ben bunu düşündüm. Hatta taksi-otobüs-uçak içeren bir birlik açmayı planladım ama bir topluluğum olmadığı için tek başıma bu işe kalkışamadım.
Başlık: Ynt: Matthias Martinez - - - AR&GE
Gönderen: leaderesso - 04 Eylül 2020, 20:20:39
Aga uçak fazlada şu grottiye otobüs gelirse hoş olur.
Başlık: Ynt: Matthias Martinez - - - AR&GE
Gönderen: arhet - 04 Eylül 2020, 20:21:49
Suistimal edileceğini düşünüyorum. DESTEKLENMEDİN
Başlık: Ynt: Matthias Martinez - - - AR&GE
Gönderen: Rippier - 04 Eylül 2020, 20:22:03
Suistimal edileceğini düşünüyorum. DESTEKLENMEDİN
Başlık: Ynt: Matthias Martinez - - - AR&GE
Gönderen: leaderesso - 04 Eylül 2020, 20:24:52
Suistimal edileceğini düşünüyorum. DESTEKLENMEDİN
aga değişik değişik olursa adminler gerekli yaptırımlar veya işlem uygulasınlar yok suistimal edilir ee hiç bir şey gelmesin o zaman, yapıcak etkinlikler fazla rol çıkıyor ortaya ona göre Çekicide ilk başta suistimal edildi sonra değiştirildi ona bir şey demezsiniz ama.
Başlık: Ynt: Matthias Martinez - - - AR&GE
Gönderen: emrerv - 04 Eylül 2020, 20:39:41
Birliği açar, ticket açıp ister otobüsü. Gerek yok otobüse.
Başlık: Ynt: Matthias Martinez - - - AR&GE
Gönderen: Bilinmiyors - 04 Eylül 2020, 21:06:59
Suistimal edileceğini düşünüyorum. DESTEKLENMEDİN
Başlık: Ynt: Matthias Martinez - - - AR&GE
Gönderen: Asilean - 05 Eylül 2020, 02:08:43
Okurken çok güzel rol fikirleri aklıma geldi, sonra kumarhane önünde uçuşan otobüsler belirdi gözümde, ki bu sadece yüzde biri olur kaosun.
Başlık: Ynt: Matthias Martinez - - - AR&GE
Gönderen: APFELSCHORLE - 05 Eylül 2020, 10:11:43
Suistimal edileceğini düşünüyorum. DESTEKLENMEDİN
Başlık: Ynt: Matthias Martinez - - - AR&GE
Gönderen: leaderesso - 05 Eylül 2020, 12:15:09
Aga bu benim fikrim şuanda herkes yeni rol olarak Marina'da takılıyor zaten Pizza'da bulunanlar hard RPciler artık yok,
O zaman söyleyin abi başka bir şey getirsinler, telefonu açıncaki Anim'lerde uğraşılmış fakat onlarla serverin tekrar 1000 çekebileceğini düşünmüyorum çünkü insanlar aaaaaa hera yeni sistem getirmiş tekrar başlanırla felan derse en azından 10-15 kişi çekse bile yeter onların 2 3'de video çekse kitle daha çok büyür yani anlatmak istediğim Kanca sistemi geldi Hera fark etti noluyor **q diye hemen kanca sistemini değiştirdi, bunuda eklerse bunuda değiştirir veya kaldırır. Bizde yazılım bilsek kodlama bilsek Hera'ya sonuna kadar destek çıkarız. (( Bir de böyle diyince hera banlıyormuş ne komik olur heee ))
Başlık: Ynt: Matthias Martinez - - - AR&GE
Gönderen: leaderesso - 05 Eylül 2020, 14:59:41
Neyse kapanabilir.
Başlık: Ynt: Matthias Martinez - - - AR&GE
Gönderen: zEX - 05 Eylül 2020, 15:07:38
Tow Truck getirildi ve herkes aldığı için saçma sapan bir görüntü çıktı otobüs eğer grottiye getirilir ise en basitinden Idlewood'u düşünemiyorum..
Santa Maria'da otobüs ile gezen adamlar, üstünde /dance 8 atanlar...
Başlık: Ynt: Matthias Martinez - - - AR&GE
Gönderen: KubaR - 05 Eylül 2020, 16:06:05
ortalığın batacağını düşünen kısmı bir kenara alıp
otobüs limiti getirilebilir sadece 5 kişi alabilsin koca sunucuda 5 otobüs gayet makul geliyor bana otobüsle troll yapanlar olursa şikayet açarsınız otobüsü silinir
Başlık: Ynt: Matthias Martinez - - - AR&GE
Gönderen: Dynastie - 05 Eylül 2020, 16:17:24
sağol kardesim cimento aracı bana yeter
Başlık: Ynt: Matthias Martinez - - - AR&GE
Gönderen: Chain - 05 Eylül 2020, 16:22:16
sağol kardesim cimento aracı bana yeter
Başlık: Ynt: Matthias Martinez - - - AR&GE
Gönderen: Expected - 05 Eylül 2020, 17:04:36
Bence gelmemeli çünkü muhtemelen bir süre sonra pasif hale gelir ama etkinlik olarak ara sıra otobüs seferi düzenlenebilir.
Başlık: Ynt: Matthias Martinez - - - AR&GE
Gönderen: SAHMERA - 06 Eylül 2020, 13:49:58
Kardeşim, suistimal edene ver yüksek cezayı, bakayım bir daha suistimal edebiliyor mu, destekliyorum gelmeli.
Başlık: Ynt: Matthias Martinez - - - AR&GE
Gönderen: Street - 06 Eylül 2020, 14:19:57
Maalesef, şu anda gelmesi mümkün değil.