Rina Roleplay
Sunucu => Araştırma & Geliştirme Ofisi => Okunmuş AR&GE => Konuyu başlatan: leaderesso - 04 Eylül 2020, 20:15:21
-
Herkes biliyor ki otobüs sistemi veya mesleği gelmiycek, öyle gözüküyor. Adminlerden ve Hera'dan şu Otobüsleri Grottiye getirebilirsiniz, hep bıktık yok mafyacılık yok çetecilik. Şuanda Taksi şirketleri ön planda legal olarak.
Fakat otobüste gelse Forumdan hangi günler nereden gecikler veya otobüs saatlerini telefonda bir bölüm oluştursanız güzel olabilir. Bu otobüs geldiğinde de otobüs şirketleri açılır server için bir gelişim olabilir.
-
Kanka ben bunu düşündüm. Hatta taksi-otobüs-uçak içeren bir birlik açmayı planladım ama bir topluluğum olmadığı için tek başıma bu işe kalkışamadım.
-
Aga uçak fazlada şu grottiye otobüs gelirse hoş olur.
-
Suistimal edileceğini düşünüyorum. DESTEKLENMEDİN
-
Suistimal edileceğini düşünüyorum. DESTEKLENMEDİN
-
Suistimal edileceğini düşünüyorum. DESTEKLENMEDİN
aga değişik değişik olursa adminler gerekli yaptırımlar veya işlem uygulasınlar yok suistimal edilir ee hiç bir şey gelmesin o zaman, yapıcak etkinlikler fazla rol çıkıyor ortaya ona göre Çekicide ilk başta suistimal edildi sonra değiştirildi ona bir şey demezsiniz ama.
-
Birliği açar, ticket açıp ister otobüsü. Gerek yok otobüse.
-
Suistimal edileceğini düşünüyorum. DESTEKLENMEDİN
-
Okurken çok güzel rol fikirleri aklıma geldi, sonra kumarhane önünde uçuşan otobüsler belirdi gözümde, ki bu sadece yüzde biri olur kaosun.
-
Suistimal edileceğini düşünüyorum. DESTEKLENMEDİN
-
Aga bu benim fikrim şuanda herkes yeni rol olarak Marina'da takılıyor zaten Pizza'da bulunanlar hard RPciler artık yok,
O zaman söyleyin abi başka bir şey getirsinler, telefonu açıncaki Anim'lerde uğraşılmış fakat onlarla serverin tekrar 1000 çekebileceğini düşünmüyorum çünkü insanlar aaaaaa hera yeni sistem getirmiş tekrar başlanırla felan derse en azından 10-15 kişi çekse bile yeter onların 2 3'de video çekse kitle daha çok büyür yani anlatmak istediğim Kanca sistemi geldi Hera fark etti noluyor **q diye hemen kanca sistemini değiştirdi, bunuda eklerse bunuda değiştirir veya kaldırır. Bizde yazılım bilsek kodlama bilsek Hera'ya sonuna kadar destek çıkarız. (( Bir de böyle diyince hera banlıyormuş ne komik olur heee ))
-
Neyse kapanabilir.
-
Tow Truck getirildi ve herkes aldığı için saçma sapan bir görüntü çıktı otobüs eğer grottiye getirilir ise en basitinden Idlewood'u düşünemiyorum..
Santa Maria'da otobüs ile gezen adamlar, üstünde /dance 8 atanlar...
-
ortalığın batacağını düşünen kısmı bir kenara alıp
otobüs limiti getirilebilir sadece 5 kişi alabilsin koca sunucuda 5 otobüs gayet makul geliyor bana otobüsle troll yapanlar olursa şikayet açarsınız otobüsü silinir
-
sağol kardesim cimento aracı bana yeter
-
sağol kardesim cimento aracı bana yeter
-
Bence gelmemeli çünkü muhtemelen bir süre sonra pasif hale gelir ama etkinlik olarak ara sıra otobüs seferi düzenlenebilir.
-
Kardeşim, suistimal edene ver yüksek cezayı, bakayım bir daha suistimal edebiliyor mu, destekliyorum gelmeli.
-
Maalesef, şu anda gelmesi mümkün değil.