Rina Roleplay

Sunucu => Araştırma & Geliştirme Ofisi => Okunmuş AR&GE => Konuyu başlatan: havalı - 04 Eylül 2020, 13:23:45

Başlık: anti airbreak
Gönderen: havalı - 04 Eylül 2020, 13:23:45
Başlık: Ynt: anti airbreak
Gönderen: havalı - 04 Eylül 2020, 13:26:36
gecen samp 0.3.7 gireyim dedim 7 sene önceki tdm serverinde bile anti airbreak var rinada niye yok
videoyu örnek olarak gösterdim atakanla bir problemim yok eski ve sevdigim bir kardesimdir
Başlık: Ynt: anti airbreak
Gönderen: recepivedik fanclub - 04 Eylül 2020, 13:27:35
gelmesı lazım star warsa dondu each beach tarafı aracla gezınme keyfı bıle bırakmadılar adamda.
Başlık: Ynt: anti airbreak
Gönderen: mvo - 04 Eylül 2020, 13:29:09
Bu hileyi bu kadar rahat nasıl kullanıyorlar anlamış değilim. Airbreak konusunda gerçekten gelişme yapılmalı.
Başlık: Ynt: anti airbreak
Gönderen: emrerv - 04 Eylül 2020, 13:36:44
gelmesı lazım star warsa dondu each beach tarafı aracla gezınme keyfı bıle bırakmadılar adamda.
Bu hileyi bu kadar rahat nasıl kullanıyorlar anlamış değilim. Airbreak konusunda gerçekten gelişme yapılmalı.
Başlık: Ynt: anti airbreak
Gönderen: Jaxie - 04 Eylül 2020, 13:46:04
Destek...
Başlık: Ynt: anti airbreak
Gönderen: havalı - 04 Eylül 2020, 13:48:30
asdsadasdsa
Başlık: Ynt: anti airbreak
Gönderen: akabeste - 04 Eylül 2020, 14:26:38
Sadece airbreak mı? Serverside fonksiyonları engelleselerde, nospread aimbot gibi clientside hileleri engelleyemezler.
Başlık: Ynt: anti airbreak
Gönderen: Rippier - 04 Eylül 2020, 14:29:59
destekliyorum
Başlık: Ynt: anti airbreak
Gönderen: chiefkeef - 04 Eylül 2020, 16:12:07
destekliyorum
Başlık: Ynt: anti airbreak
Gönderen: ege123 - 04 Eylül 2020, 20:23:04
Sadece airbreak mı? Serverside fonksiyonları engelleselerde, nospread aimbot gibi clientside hileleri engelleyemezler.
Airbreak serverside. Destekliyorum.
Başlık: Ynt: anti airbreak
Gönderen: Dynastie - 04 Eylül 2020, 21:23:19
gelmesı lazım star warsa dondu each beach tarafı aracla gezınme keyfı bıle bırakmadılar adamda.
Başlık: Ynt: anti airbreak
Gönderen: havalı - 04 Eylül 2020, 21:51:19
Sadece airbreak mı? Serverside fonksiyonları engelleselerde, nospread aimbot gibi clientside hileleri engelleyemezler.
spreadı en basitinden renko ile sokuyorlar
zaten adam uçmasın diye arge açmışım sen aimbot diyon. engelleyemezler zaten aimbotu çok bilmiş gibi konuşup sıvazlama
Başlık: Ynt: anti airbreak
Gönderen: THEFROMBORNOVA - 04 Eylül 2020, 22:21:23
sor sor bizi sor bizi bizi sor
Başlık: Ynt: anti airbreak
Gönderen: srestha - 04 Eylül 2020, 22:21:51
sor sor bizi sor bizi bizi sor
sor sor
Başlık: Ynt: anti airbreak
Gönderen: arhet - 04 Eylül 2020, 22:21:57
sor sor bizi sor bizi bizi sor
Başlık: Ynt: anti airbreak
Gönderen: kanen - 04 Eylül 2020, 22:51:46
@chuckyhs oha abi nası vurdun hepsini
Başlık: Ynt: anti airbreak
Gönderen: Hera - 04 Eylül 2020, 23:13:44
Airbreak clientside bir hiledir ve kontrolü büyük oyunculu sunucularda hatalı olduğundan kullanılmaz. 10 kişilik sunucuda Airbreak gecikme olmadığı için doğru çalışır. Yapamayacak kadar bilgisizlikte bir geliştirici ekibi değiliz. Ancak yakın zamanda teleport uyarısı gibi bu %100 doğru çalışmasada airbreak uyarı sistemi geliştireceğiz.