Birinci öneri sadece kin tutmaya sebebiyet verir. Anonim kalması daha iyi bence. Eğer ceza itirazı yapılacaksa ceza veren yetkilinin adını vermeye gerek yok zaten. İlgili yöneticiler kayıtlara bakıp görürler.İlk söylediğiniz olayda ticket açarak öğrenebiliyoruz, sadece zaman kaybı oluyor.
İkincisi ise mantıklı evet. Destekliyorum.
destekkkk
destekliyorm
Birinci öneri sadece kin tutmaya sebebiyet verir. Anonim kalması daha iyi bence. Eğer ceza itirazı yapılacaksa ceza veren yetkilinin adını vermeye gerek yok zaten. İlgili yöneticiler kayıtlara bakıp görürler.
İkincisi ise mantıklı evet. Destekliyorum.
Birinci öneri sadece kin tutmaya sebebiyet verir. Anonim kalması daha iyi bence. Eğer ceza itirazı yapılacaksa ceza veren yetkilinin adını vermeye gerek yok zaten. İlgili yöneticiler kayıtlara bakıp görürler.ticket açarsa zaten kim olduğunu öğrenip kişiye şikayet veya itiraz açabiliyor, isminin görünmesi sadece kişinin 1 ticket az açmasına sebep olur.
İkincisi ise mantıklı evet. Destekliyorum.
Destekliyorum.
destekkkk
Bende bunu anlatmaya çalışmıştım.Birinci öneri sadece kin tutmaya sebebiyet verir. Anonim kalması daha iyi bence. Eğer ceza itirazı yapılacaksa ceza veren yetkilinin adını vermeye gerek yok zaten. İlgili yöneticiler kayıtlara bakıp görürler.ticket açarsa zaten kim olduğunu öğrenip kişiye şikayet veya itiraz açabiliyor, isminin görünmesi sadece kişinin 1 ticket az açmasına sebep olur.
İkincisi ise mantıklı evet. Destekliyorum.
Destekliyorum.
destekkkk
Desteklemiyorum, forumda üslup koruyarak bu yazıyı elde etmemeyi sağlayabilirsiniz.:d?
Birinci öneri sadece kin tutmaya sebebiyet verir. Anonim kalması daha iyi bence. Eğer ceza itirazı yapılacaksa ceza veren yetkilinin adını vermeye gerek yok zaten. İlgili yöneticiler kayıtlara bakıp görürler.
İkincisi ise mantıklı evet. Destekliyorum.
Destekliyorum.