Rina Roleplay

Sunucu => Araştırma & Geliştirme Ofisi => Okunmuş AR&GE => Konuyu başlatan: Jaxie - 04 Eylül 2020, 00:35:09

Başlık: Forum hk. (Yasaklanma ve ileti silme)
Gönderen: Jaxie - 04 Eylül 2020, 00:35:09
Karakter Adınız: Shawn Welcher
AR-GE konunuz hangi bölümde? (Oyun,forum,ts): Forum
AR-GE Fikrinizi en fazla 100 kelime ile açıklayın: Birisi bizi yasakladığında sadece neden yasakladığı ve ne kadar yasakladığını görüyoruz. Kimin yasakladığını görmüyoruz, görmeliyiz.

Birisi bizim iletimizi sildiğinde ruhumuz bile duymuyor, bir bildirim halinde bize gelmeli veya silen kişi tarafından ileti gönderilmeli. Ya da sildiği yere bizi etiketlesin ve sildiğini belirtsin.

AR-GE konunuzu varsa resim ve video ile destekleyin.: (Cevabınız)
Başlık: Ynt: Forum hk. (Yasaklanma ve ileti silme)
Gönderen: emrerv - 04 Eylül 2020, 00:38:50
destekkkk
Başlık: Ynt: Forum hk. (Yasaklanma ve ileti silme)
Gönderen: KiKi - 04 Eylül 2020, 00:43:08
Birinci öneri sadece kin tutmaya sebebiyet verir. Anonim kalması daha iyi bence. Eğer ceza itirazı yapılacaksa ceza veren yetkilinin adını vermeye gerek yok zaten. İlgili yöneticiler kayıtlara bakıp görürler.

İkincisi ise mantıklı evet. Destekliyorum.
Başlık: Ynt: Forum hk. (Yasaklanma ve ileti silme)
Gönderen: Jaxie - 04 Eylül 2020, 00:46:43
Birinci öneri sadece kin tutmaya sebebiyet verir. Anonim kalması daha iyi bence. Eğer ceza itirazı yapılacaksa ceza veren yetkilinin adını vermeye gerek yok zaten. İlgili yöneticiler kayıtlara bakıp görürler.

İkincisi ise mantıklı evet. Destekliyorum.
İlk söylediğiniz olayda ticket açarak öğrenebiliyoruz, sadece zaman kaybı oluyor.
Başlık: Ynt: Forum hk. (Yasaklanma ve ileti silme)
Gönderen: sabrım doldu - 04 Eylül 2020, 01:03:21
desteklemekteyim dogrusu cok gerekli ve guzel sunucunun yararı için faydalı bir arge olmuş kendisi
Başlık: Ynt: Forum hk. (Yasaklanma ve ileti silme)
Gönderen: Bilinmiyors - 04 Eylül 2020, 01:03:57
Getirileceğini düşünmüyorum.
Başlık: Ynt: Forum hk. (Yasaklanma ve ileti silme)
Gönderen: arminus - 04 Eylül 2020, 01:26:32
destekkkk
Başlık: Ynt: Forum hk. (Yasaklanma ve ileti silme)
Gönderen: Rippier - 04 Eylül 2020, 01:26:47
destekliyorm
Başlık: Ynt: Forum hk. (Yasaklanma ve ileti silme)
Gönderen: hell - 04 Eylül 2020, 01:32:29
Destekliyorum.
Başlık: Ynt: Forum hk. (Yasaklanma ve ileti silme)
Gönderen: son hayal - 04 Eylül 2020, 01:37:03
destekliyorm
Başlık: Ynt: Forum hk. (Yasaklanma ve ileti silme)
Gönderen: mvo - 04 Eylül 2020, 01:43:44
Birinci öneri sadece kin tutmaya sebebiyet verir. Anonim kalması daha iyi bence. Eğer ceza itirazı yapılacaksa ceza veren yetkilinin adını vermeye gerek yok zaten. İlgili yöneticiler kayıtlara bakıp görürler.

İkincisi ise mantıklı evet. Destekliyorum.
Başlık: Ynt: Forum hk. (Yasaklanma ve ileti silme)
Gönderen: Yoda - 04 Eylül 2020, 11:27:22
Birinci öneri sadece kin tutmaya sebebiyet verir. Anonim kalması daha iyi bence. Eğer ceza itirazı yapılacaksa ceza veren yetkilinin adını vermeye gerek yok zaten. İlgili yöneticiler kayıtlara bakıp görürler.

İkincisi ise mantıklı evet. Destekliyorum.
ticket açarsa zaten kim olduğunu öğrenip kişiye şikayet veya itiraz açabiliyor, isminin görünmesi sadece kişinin 1 ticket az açmasına sebep olur.
Başlık: Ynt: Forum hk. (Yasaklanma ve ileti silme)
Gönderen: bnGreen - 04 Eylül 2020, 11:50:57
Destekliyorum.
Başlık: Ynt: Forum hk. (Yasaklanma ve ileti silme)
Gönderen: Asilean - 04 Eylül 2020, 13:07:57
destekkkk
Başlık: Ynt: Forum hk. (Yasaklanma ve ileti silme)
Gönderen: Jaxie - 04 Eylül 2020, 13:34:08
Birinci öneri sadece kin tutmaya sebebiyet verir. Anonim kalması daha iyi bence. Eğer ceza itirazı yapılacaksa ceza veren yetkilinin adını vermeye gerek yok zaten. İlgili yöneticiler kayıtlara bakıp görürler.

İkincisi ise mantıklı evet. Destekliyorum.
ticket açarsa zaten kim olduğunu öğrenip kişiye şikayet veya itiraz açabiliyor, isminin görünmesi sadece kişinin 1 ticket az açmasına sebep olur.
Bende bunu anlatmaya çalışmıştım.
Başlık: Ynt: Forum hk. (Yasaklanma ve ileti silme)
Gönderen: The Witcher - 04 Eylül 2020, 17:19:59
Destekliyorum.
Başlık: Ynt: Forum hk. (Yasaklanma ve ileti silme)
Gönderen: Chain - 04 Eylül 2020, 19:45:13
destekkkk
Başlık: Ynt: Forum hk. (Yasaklanma ve ileti silme)
Gönderen: Jaxie - 04 Eylül 2020, 19:46:31
Maşallah destek akıyor.
Başlık: Ynt: Forum hk. (Yasaklanma ve ileti silme)
Gönderen: Laroiche - 04 Eylül 2020, 19:57:35
Desteklemiyorum, forumda üslup koruyarak bu yazıyı elde etmemeyi sağlayabilirsiniz.
Başlık: Ynt: Forum hk. (Yasaklanma ve ileti silme)
Gönderen: Jaxie - 04 Eylül 2020, 19:58:53
Desteklemiyorum, forumda üslup koruyarak bu yazıyı elde etmemeyi sağlayabilirsiniz.
:d?
Başlık: Ynt: Forum hk. (Yasaklanma ve ileti silme)
Gönderen: arhet - 04 Eylül 2020, 20:22:40
Birinci öneri sadece kin tutmaya sebebiyet verir. Anonim kalması daha iyi bence. Eğer ceza itirazı yapılacaksa ceza veren yetkilinin adını vermeye gerek yok zaten. İlgili yöneticiler kayıtlara bakıp görürler.

İkincisi ise mantıklı evet. Destekliyorum.
Başlık: Ynt: Forum hk. (Yasaklanma ve ileti silme)
Gönderen: giresunlurex!n - 04 Eylül 2020, 20:49:29
katılıyorum
Başlık: Ynt: Forum hk. (Yasaklanma ve ileti silme)
Gönderen: asdasfamanas - 05 Eylül 2020, 08:01:25
Bir fg tarafından 2-3 kere yorumum silindi, sırf hoşuna gitmeyen şeyler yazdığım için, az çok kim olduğunu tahmin ediyorum,(lörd) destekliyorum.
Başlık: Ynt: Forum hk. (Yasaklanma ve ileti silme)
Gönderen: Jaxie - 05 Eylül 2020, 13:22:17
up
Başlık: Ynt: Forum hk. (Yasaklanma ve ileti silme)
Gönderen: kirveofficial - 05 Eylül 2020, 13:44:58
Destekliyorum.
Başlık: Ynt: Forum hk. (Yasaklanma ve ileti silme)
Gönderen: Street - 06 Eylül 2020, 00:48:33
Logları tutuluyor, sisteme gerek yok.