Rina Roleplay
Sunucu => Araştırma & Geliştirme Ofisi => Okunmuş AR&GE => Konuyu başlatan: aksulu58 - 02 Eylül 2020, 15:57:08
-
Bence LSSD ye gerek yok çünki neden derseniz şehir dışında İLLEGAL işler yapan çok var ve LSSD de şehir dışında adım attırmıyor desek normaldir bence LSSD ye gerek yok şehir dışında illegal serbest olsun
Zaten Taşımacılık yapanlara sıkmıyorlar DKİ oluyor+Dm Gerkene cezaları alıyorlar ne gerek var LSSD ye? LSPD yeter Santos için
-
dmciler bitmediği sürece lssd de kalkmaz. Kesinlikle böyle düşünüyorum
-
dmciler bitmediği sürece lssd de kalkmaz. Kesinlikle böyle düşünüyorum
Buda doğru ama WQE:WEQWQE
-
tabi doğrudur. ama bide mesela hapşurduğun zaman bütün organların dururmuş. kalbin dahi duruyo o esnada. mesela dikkat et abi gözleri açık hiçbir delikanlı görmemişsindir. hapşururken. hapşuruk metabolizmayı bozduğu için. o yüzden söyledim abi. yoksa tabi sizin argenizin derinliğine gelince de ya rabbi şükür demek daha mantıklı oluyor
-
Lspdnin lssdye ihtiyacı olabilir, kasabada lssd rolleri çok döner normalde
-
İçerisi new york dışarısı bağcılar mı olsun?
-
Lspdnin lssdye ihtiyacı olabilir, kasabada lssd rolleri çok döner normalde
-
SAÇMA! Neden mi? Adam şehir dışına çıksın, istediği herşeyi yapsın, oh ne güzel. Desteklemiyorum!
-
tabi doğrudur. ama bide mesela hapşurduğun zaman bütün organların dururmuş. kalbin dahi duruyo o esnada. mesela dikkat et abi gözleri açık hiçbir delikanlı görmemişsindir. hapşururken. hapşuruk metabolizmayı bozduğu için. o yüzden söyledim abi. yoksa tabi sizin argenizin derinliğine gelince de ya rabbi şükür demek daha mantıklı oluyor
-
desteklenmedin
-
desteklenmedin
-
desteklemiyorum
-
Desteklenmedin.
-
desteklenmedin
-
Şerif konusunda tutumumuz bu şekilde devam edecek, oluşum kapatılmayacak. Öneriniz reddedildi.