Rina Roleplay

Sunucu => Araştırma & Geliştirme Ofisi => Okunmuş AR&GE => Konuyu başlatan: aksulu58 - 02 Eylül 2020, 15:57:08

Başlık: LSSD kalkmalı.
Gönderen: aksulu58 - 02 Eylül 2020, 15:57:08
Bence LSSD ye gerek yok çünki neden derseniz şehir dışında İLLEGAL işler yapan çok var ve LSSD de şehir dışında adım attırmıyor desek normaldir bence LSSD ye gerek yok şehir dışında illegal serbest olsun

Zaten Taşımacılık yapanlara sıkmıyorlar DKİ oluyor+Dm Gerkene cezaları alıyorlar ne gerek var LSSD ye? LSPD yeter Santos için
Başlık: Ynt: LSSD kalkmalı.
Gönderen: chiewein - 02 Eylül 2020, 16:03:12
dmciler bitmediği sürece lssd de kalkmaz. Kesinlikle böyle düşünüyorum
Başlık: Ynt: LSSD kalkmalı.
Gönderen: aksulu58 - 02 Eylül 2020, 16:03:29
dmciler bitmediği sürece lssd de kalkmaz. Kesinlikle böyle düşünüyorum
Buda doğru ama WQE:WEQWQE
Başlık: Ynt: LSSD kalkmalı.
Gönderen: bu_hesabi_biraktim_agalar - 02 Eylül 2020, 16:04:40
tabi doğrudur. ama bide mesela hapşurduğun zaman bütün organların dururmuş. kalbin dahi duruyo o esnada. mesela dikkat et abi gözleri açık hiçbir delikanlı görmemişsindir. hapşururken. hapşuruk metabolizmayı bozduğu için. o yüzden söyledim abi. yoksa tabi sizin argenizin derinliğine gelince de ya rabbi şükür demek daha mantıklı oluyor
Başlık: Ynt: LSSD kalkmalı.
Gönderen: giresunlurex!n - 02 Eylül 2020, 16:29:26
Lspdnin lssdye ihtiyacı olabilir, kasabada lssd rolleri çok döner normalde
Başlık: Ynt: LSSD kalkmalı.
Gönderen: Jaxie - 02 Eylül 2020, 16:31:22
İçerisi new york dışarısı bağcılar mı olsun?
Başlık: Ynt: LSSD kalkmalı.
Gönderen: Killer Tron - 02 Eylül 2020, 16:32:40
Lspdnin lssdye ihtiyacı olabilir, kasabada lssd rolleri çok döner normalde
Başlık: Ynt: LSSD kalkmalı.
Gönderen: 122 - 02 Eylül 2020, 16:33:04
SAÇMA! Neden mi? Adam şehir dışına çıksın, istediği herşeyi yapsın, oh ne güzel. Desteklemiyorum!
Başlık: Ynt: LSSD kalkmalı.
Gönderen: Dynastie - 02 Eylül 2020, 16:34:37
tabi doğrudur. ama bide mesela hapşurduğun zaman bütün organların dururmuş. kalbin dahi duruyo o esnada. mesela dikkat et abi gözleri açık hiçbir delikanlı görmemişsindir. hapşururken. hapşuruk metabolizmayı bozduğu için. o yüzden söyledim abi. yoksa tabi sizin argenizin derinliğine gelince de ya rabbi şükür demek daha mantıklı oluyor
Başlık: Ynt: LSSD kalkmalı.
Gönderen: bartug - 02 Eylül 2020, 16:34:44
desteklenmedin
Başlık: Ynt: LSSD kalkmalı.
Gönderen: hell - 02 Eylül 2020, 16:35:56
desteklenmedin
Başlık: Ynt: LSSD kalkmalı.
Gönderen: Rippier - 02 Eylül 2020, 16:36:33
desteklemiyorum
Başlık: Ynt: LSSD kalkmalı.
Gönderen: SAHMERA - 02 Eylül 2020, 16:37:29
Desteklenmedin.
Başlık: Ynt: LSSD kalkmalı.
Gönderen: Zosgne - 02 Eylül 2020, 16:38:22
desteklenmedin
Başlık: Ynt: LSSD kalkmalı.
Gönderen: Lonnely - 02 Eylül 2020, 16:46:00
Şerif konusunda tutumumuz bu şekilde devam edecek, oluşum kapatılmayacak. Öneriniz reddedildi.