Karakter Adınız: Allvince_Dorsey
AR-GE konunuz hangi bölümde? (Oyun,forum,ts): Oyun
AR-GE Fikrinizi en fazla 100 kelime ile açıklayın: Merhabalar, görüldüğü üzere Rina roleplay sunucusunda farklı bir grafik modu var. Timecyc, colormod, bulut modu VB. Bilmiyorum. Her neyse lütfen kaldırılsın, boş kasma ve kötü bir görüntü çıkartıyor. Ben şahsen SS alırken aynı timecyc'yi görmekten bıktım. Bulutda bir farklı.. Bana katılan illaki vardır, gerçekten.. İstiyen istediği grafik modunu oyuna kurabilir, sunucu içine kurmuşsunuz. Bulutları hiç bir şekilde değiştiremiyoruz. Altta verdiğim resimde başka bir serverdeyim, Rinaya girdiğimde yeşile kaçık bir oyun karşıma geliyor. Lütfen ne varsa kaldırın, bu herkes için daha iyi olabilir.
AR-GE konunuzu varsa resim ve video ile destekleyin.: https://cdn.discordapp.com/attachments/734879987441729698/750544613445599292/sa-mp-220.png