Rina Roleplay

Sunucu => Araştırma & Geliştirme Ofisi => Okunmuş AR&GE => Konuyu başlatan: Joon seo - 02 Eylül 2020, 05:38:07

Başlık: Oyun içi grafik modu
Gönderen: Joon seo - 02 Eylül 2020, 05:38:07
Karakter Adınız: Allvince_Dorsey
AR-GE konunuz hangi bölümde? (Oyun,forum,ts): Oyun
AR-GE Fikrinizi en fazla 100 kelime ile açıklayın: Merhabalar, görüldüğü üzere Rina roleplay sunucusunda farklı bir grafik modu var. Timecyc, colormod, bulut modu VB. Bilmiyorum. Her neyse lütfen kaldırılsın, boş kasma ve kötü bir görüntü çıkartıyor. Ben şahsen SS alırken aynı timecyc'yi görmekten bıktım. Bulutda bir farklı.. Bana katılan illaki vardır, gerçekten.. İstiyen istediği grafik modunu oyuna kurabilir, sunucu içine kurmuşsunuz. Bulutları hiç bir şekilde değiştiremiyoruz. Altta verdiğim resimde başka bir serverdeyim, Rinaya girdiğimde yeşile kaçık bir oyun karşıma geliyor. Lütfen ne varsa kaldırın, bu herkes için daha iyi olabilir.
AR-GE konunuzu varsa resim ve video ile destekleyin.: https://cdn.discordapp.com/attachments/734879987441729698/750544613445599292/sa-mp-220.png
Başlık: Ynt: Oyun içi grafik modu
Gönderen: ECKTRAMPKPEANUTKALLDAYK - 02 Eylül 2020, 05:41:52
yenı pc alırsan kasmaz
Başlık: Ynt: Oyun içi grafik modu
Gönderen: YediBelaBaran - 02 Eylül 2020, 05:42:45
destek (http://)
Başlık: Ynt: Oyun içi grafik modu
Gönderen: Joon seo - 02 Eylül 2020, 05:42:52
Demek istediğim bulutlar kötü gözüküyor, oyunda yeşile kaç bir colormoda benzer bişey var. Sabah, akşam, gece Weatherleri sabit kalabilir. Gerçekten kötü duruyor şahsen.
Başlık: Ynt: Oyun içi grafik modu
Gönderen: KubaR - 02 Eylül 2020, 06:02:35
1.5 yıldır oynuyom farketmemiştim
Başlık: Ynt: Oyun içi grafik modu
Gönderen: Bilinmiyors - 02 Eylül 2020, 07:06:04
yenı pc alırsan kasmaz
Başlık: Ynt: Oyun içi grafik modu
Gönderen: Ferit Baykara - 02 Eylül 2020, 07:15:22
yenı pc alırsan kasmaz
sende bilgisayar alıcak para var demek ki adam da yok ki almıyor
adam salak değil bilgisayar ala bileceğini biliyor, demek ki büccesi yetmiyor
gelmiş burda boş konuşma yapıyosun
Başlık: Ynt: Oyun içi grafik modu
Gönderen: Ferit Baykara - 02 Eylül 2020, 07:16:42
yenı pc alırsan kasmaz
bu aynı şekil senin içinde geçerli, ileti kasmak için ileti atma her konuda alıntı yaptığını görüyorum?
Başlık: Ynt: Oyun içi grafik modu
Gönderen: Ferit Baykara - 02 Eylül 2020, 07:18:24
DESTEK, Bilgisayarı kötü olan insanlarıda düşünmeleri lazım, mod vb kura biliyorlar
mtadaymışız gibi modlu araçlar filan saçma.
Başlık: Ynt: Oyun içi grafik modu
Gönderen: Jaxie - 02 Eylül 2020, 08:37:58
Sunucuda kurulu olan grafiklerin en ufak fps düşürüceğini zannetmiyorum. Öyle olsaydı objeler maplar ve bir çok şey silinirken bunları da kaldırırlardı.
Başlık: Ynt: Oyun içi grafik modu
Gönderen: srestha - 02 Eylül 2020, 08:39:18
DESTEK, Bilgisayarı kötü olan insanlarıda düşünmeleri lazım, mod vb kura biliyorlar
mtadaymışız gibi modlu araçlar filan saçma.
Başlık: Ynt: Oyun içi grafik modu
Gönderen: ali baba - 02 Eylül 2020, 08:43:44
destek (http://)
Başlık: Ynt: Oyun içi grafik modu
Gönderen: Mazzo - 02 Eylül 2020, 09:26:01
DESTEK, Bilgisayarı kötü olan insanlarıda düşünmeleri lazım, mod vb kura biliyorlar
mtadaymışız gibi modlu araçlar filan saçma.
Başlık: Ynt: Oyun içi grafik modu
Gönderen: Herlicks - 02 Eylül 2020, 10:22:49
Bu yorumları yapan herkes baba parası ana parası ile aldığı bilgisayar adına konuşmuş, bütçesi olmayan kişileride düşünmek lazım. Benim oyunumdada kötü bir his bırakıyor bulutlar.

DESTEK
Başlık: Ynt: Oyun içi grafik modu
Gönderen: nbadword - 02 Eylül 2020, 10:26:22
DESTEK, Bilgisayarı kötü olan insanlarıda düşünmeleri lazım, mod vb kura biliyorlar
mtadaymışız gibi modlu araçlar filan saçma.
Başlık: Ynt: Oyun içi grafik modu
Gönderen: AlgosCereS - 02 Eylül 2020, 11:44:33
DESTEKLİYORUM
Başlık: Ynt: Oyun içi grafik modu
Gönderen: drill ahmet kaya - 02 Eylül 2020, 11:45:25
yenı pc alırsan kasmaz
Başlık: Ynt: Oyun içi grafik modu
Gönderen: Kratos78 - 02 Eylül 2020, 12:26:11
yenı pc alırsan kasmaz
sende bilgisayar alıcak para var demek ki adam da yok ki almıyor
adam salak değil bilgisayar ala bileceğini biliyor, demek ki büccesi yetmiyor
gelmiş burda boş konuşma yapıyosun
Başlık: Ynt: Oyun içi grafik modu
Gönderen: nevır maynd - 02 Eylül 2020, 12:30:15
yenı pc alırsan kasmaz
Herkes zengin değil olan var olmayan var biraz başkalarını da düşünsen?
Başlık: Ynt: Oyun içi grafik modu
Gönderen: emrerv - 02 Eylül 2020, 12:42:02
DESTEK, Bilgisayarı kötü olan insanlarıda düşünmeleri lazım, mod vb kura biliyorlar
mtadaymışız gibi modlu araçlar filan saçma.
Başlık: Ynt: Oyun içi grafik modu
Gönderen: aliflex - 02 Eylül 2020, 12:43:02
destek kardeşim kaldırın gitsin.
Başlık: Ynt: Oyun içi grafik modu
Gönderen: kayraciik - 02 Eylül 2020, 12:45:50
eskiden benim bilgisayarımda çok kasıyodu oynayamıyodum ama şuan yeni bilgisayarım olduğu için kasmıyor fakat onlarıda düşünmemiz lazım, DESTEEEK!
Başlık: Ynt: Oyun içi grafik modu
Gönderen: RadoN - 02 Eylül 2020, 14:42:18
destek (http://)
Başlık: Ynt: Oyun içi grafik modu
Gönderen: hell - 02 Eylül 2020, 14:52:11
bu arkadaş doğru söylüyor sabahları çok kötü hava oluyor
Başlık: Ynt: Oyun içi grafik modu
Gönderen: BatanGemiTV - 02 Eylül 2020, 14:53:05
kasmasından değil, kötü gözüküyor bide sabahları ekran bir değişik oluyo
Başlık: Ynt: Oyun içi grafik modu
Gönderen: vuslat - 02 Eylül 2020, 16:34:08
aynen öyle kalksın
Başlık: Ynt: Oyun içi grafik modu
Gönderen: Rippier - 02 Eylül 2020, 16:58:02
kasmasından değil, kötü gözüküyor bide sabahları ekran bir değişik oluyo
Başlık: Ynt: Oyun içi grafik modu
Gönderen: Joon seo - 02 Eylül 2020, 18:19:56
Bakın, benim bilgisayarım bu mod yüklenmeden öncede kasıyordu. Daha çok SS alırken çok kötü bir görünüm oluşuyor, bunu demeye çalışıyorum.
Başlık: Ynt: Oyun içi grafik modu
Gönderen: arhet - 02 Eylül 2020, 18:20:01
destek (http://)
Başlık: Ynt: Oyun içi grafik modu
Gönderen: Joon seo - 02 Eylül 2020, 18:29:30
1.5 yıldır oynuyom farketmemiştim
2020'nin başlarında eklendi sanırsam.
Başlık: Ynt: Oyun içi grafik modu
Gönderen: kayraciik - 02 Eylül 2020, 18:56:32
üstte kalsın, desteeeeeeeeek
Başlık: Ynt: Oyun içi grafik modu
Gönderen: gercekmaganda - 02 Eylül 2020, 19:37:39
destek (http://)
Başlık: Ynt: Oyun içi grafik modu
Gönderen: Joon seo - 04 Eylül 2020, 04:51:14
üstte kalsın
Başlık: Ynt: Oyun içi grafik modu
Gönderen: görüşürüz - 04 Eylül 2020, 05:44:15
kudret nabıyon bu saatte yat zıbar
Başlık: Ynt: Oyun içi grafik modu
Gönderen: Joon seo - 04 Eylül 2020, 21:02:59
kudret nabıyon bu saatte yat zıbar
uykum yok
Başlık: Ynt: Oyun içi grafik modu
Gönderen: BatanGemiTV - 04 Eylül 2020, 21:03:18
kırılmayan şişe
Başlık: Ynt: Oyun içi grafik modu
Gönderen: mvo - 05 Eylül 2020, 01:28:34
kudret onu bosver gartic kursana oynayak az
Başlık: Ynt: Oyun içi grafik modu
Gönderen: Joon seo - 05 Eylül 2020, 02:32:52
olm ar ge açtım boş yapmayın kilitlencek bak
Başlık: Ynt: Oyun içi grafik modu
Gönderen: mvo - 05 Eylül 2020, 02:43:10
ya raad ol
Başlık: Ynt: Oyun içi grafik modu
Gönderen: aliflex - 05 Eylül 2020, 08:36:41
ya raad ol
boşu kes aslan
Başlık: Ynt: Oyun içi grafik modu
Gönderen: tanrı’nın kendisi - 05 Eylül 2020, 10:07:55
noluo ya :(
Başlık: Ynt: Oyun içi grafik modu
Gönderen: killinondemand - 05 Eylül 2020, 10:33:53
destek bro
Başlık: Ynt: Oyun içi grafik modu
Gönderen: leaderesso - 05 Eylül 2020, 12:07:37
Hera Uncle, gerekli işlemleri ve düzeltmeleri yapıyor zaten. Eğer böyle bir şey olursa yine düzeltmeleri yapıcaktır.
Başlık: Ynt: Oyun içi grafik modu
Gönderen: leaderesso - 05 Eylül 2020, 12:08:14
Aga bıktıysan sen mod yükle
Başlık: Ynt: Oyun içi grafik modu
Gönderen: mvo - 05 Eylül 2020, 12:51:13
ya raad ol
boşu kes aslan
tam abu
Başlık: Ynt: Oyun içi grafik modu
Gönderen: Joon seo - 05 Eylül 2020, 13:20:13
Aga bıktıysan sen mod yükle
Kanki, bulut mu color mod mu ne. Timecyc yükleyince o moddada gözüküyor, tuhaf bulutlar ve tuhaf bir color mod varmış gibi gözüküyor.
Başlık: Ynt: Oyun içi grafik modu
Gönderen: Street - 06 Eylül 2020, 15:03:53
Reddedildi.