Karakter Adınız: (Ronnie Fournier)
AR-GE konunuz hangi bölümde? (Oyun,forum,ts): (Oyun)
AR-GE Fikrinizi en fazla 100 kelime ile açıklayın: (Juniper Hill deki büyük olan market boş duruyor oraya süpermarket gibi bişey açılsa iyi olabilir.)
AR-GE konunuzu varsa resim ve video ile destekleyin.: ((https://i.hizliresim.com/nHRHsB.png) (https://hizliresim.com/nHRHsB) (https://i.hizliresim.com/yw7WxV.png) (https://hizliresim.com/yw7WxV) (https://i.hizliresim.com/OHSioP.png) (https://hizliresim.com/OHSioP) (https://i.hizliresim.com/9Hg0vk.png) (https://hizliresim.com/9Hg0vk)