Rina Roleplay

Sunucu => Araştırma & Geliştirme Ofisi => Okunmuş AR&GE => Konuyu başlatan: SAHMERA - 31 Ağustos 2020, 22:32:49

Başlık: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: SAHMERA - 31 Ağustos 2020, 22:32:49
Karakter Adınız: Thomas Nova
AR-GE konunuz hangi bölümde? (Oyun,forum,ts): Oyun
AR-GE Fikrinizi en fazla 100 kelime ile açıklayın: Öncelikle selamlar, bildiğiniz gibi artık DM'cilerden çok sıkıldık. Sicili tertemiz olsa bile tek bir DM jaili ile tüm silahlara el koyulsa daha kimse DM atmaz ve artık adam gibi rol yapabiliriz.
AR-GE konunuzu varsa resim ve video ile destekleyin.: Yok
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: Puyol - 31 Ağustos 2020, 22:33:46
Sertt, ek olarak şahayane bir çözümsss.
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: sivasspor - 01 Eylül 2020, 00:46:54
Yıllardır sunucu sahibi ve yetkili kadrosu bunu nasıl düşünemedi acaba?
Ciddi misin yani? Bu engellenemez anlayın artık.
 3.000 dk mı yedi, koyar vdsye
 c-Ban mı yedi atar format
zaten fakir adam dm atmaz genelde param gider diye
Zengin adamada giden 1 tane ak 47 koymaz
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: KubaR - 01 Eylül 2020, 00:53:17
bruh moment
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: SAHMERA - 01 Eylül 2020, 00:58:39
Yıllardır sunucu sahibi ve yetkili kadrosu bunu nasıl düşünemedi acaba?
Ciddi misin yani? Bu engellenemez anlayın artık.
 3.000 dk mı yedi, koyar vdsye
 c-Ban mı yedi atar format
zaten fakir adam dm atmaz genelde param gider diye
Zengin adamada giden 1 tane ak 47 koymaz
Bütün silahlarına el koyulacak.
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: Jaxie - 01 Eylül 2020, 01:00:04
Oldukça katılar zaten...
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: anonymous - 01 Eylül 2020, 01:08:29
hele can sıkıntısı prison break gibi bi dizinin herhangi bi sezonunu bitirdikten sonra gaza geldiysek, bunu gerçekleştirdikten sonra nasıl çözüm bulacağız konu başlığının altına sıralasan belki soruları sert çözüm bulunabilir.

Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: YediBelaBaran - 01 Eylül 2020, 01:18:13
Sertt, ek olarak şahayane bir çözümsss.
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: emrerv - 01 Eylül 2020, 01:31:20
Yıllardır sunucu sahibi ve yetkili kadrosu bunu nasıl düşünemedi acaba?
Ciddi misin yani? Bu engellenemez anlayın artık.
 3.000 dk mı yedi, koyar vdsye
 c-Ban mı yedi atar format
zaten fakir adam dm atmaz genelde param gider diye
Zengin adamada giden 1 tane ak 47 koymaz
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: aHumanOfficial - 01 Eylül 2020, 02:29:29
Bugün 2 saat dmcilerle uğraştım bıktım artk en son sinir krizi geçirdim bence en iyisi bütün silahlar gitsin jaili bittikten sonra da 1 hafta silah alamasın veya 4 gün felan c ban yesinler
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: gedz - 01 Eylül 2020, 03:17:26
bunun bir çözüm olabileceğini düşünmüyorum
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: asdasfamanas - 01 Eylül 2020, 04:00:53
UCP - ŞİKAYETLER - YENİ ŞİKAYET
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: drill ahmet kaya - 01 Eylül 2020, 11:10:05
Yıllardır sunucu sahibi ve yetkili kadrosu bunu nasıl düşünemedi acaba?
Ciddi misin yani? Bu engellenemez anlayın artık.
 3.000 dk mı yedi, koyar vdsye
 c-Ban mı yedi atar format
zaten fakir adam dm atmaz genelde param gider diye
Zengin adamada giden 1 tane ak 47 koymaz
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: harika gorkem - 01 Eylül 2020, 15:48:47
destek abii
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: arhet - 01 Eylül 2020, 16:43:57
Olabilir, gerektiği zamanda AK47 ile memura sıkan kişi 600 dakika ic jail yerken, 10-20 level arasında pdye dm atıp yakalanmayan bir kişinin sadece dmden 240 dakika yemesi saçma
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: recepivedik fanclub - 01 Eylül 2020, 16:46:44
sılahımı satarım arkadas, desteklıyom
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: AlgosCereS - 02 Eylül 2020, 11:47:21
UCP - ŞİKAYETLER - YENİ ŞİKAYET
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: drill ahmet kaya - 02 Eylül 2020, 11:48:21
Olabilir, gerektiği zamanda AK47 ile memura sıkan kişi 600 dakika ic jail yerken, 10-20 level arasında pdye dm atıp yakalanmayan bir kişinin sadece dmden 240 dakika yemesi saçma
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: SAHMERA - 02 Eylül 2020, 12:09:56
Oldukça katılar zaten...
Kankam adam jailini yiyor, VDS açıyor, çat tekrar DM, artık gerçekten sıkıldık.
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: SAHMERA - 02 Eylül 2020, 12:10:33
bunun bir çözüm olabileceğini düşünmüyorum
Adamın tüm silahları gidecek, daha nasıl atsın ki, bence iyi bir çözüm olur ve kurtuluruz.
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: Kratos78 - 02 Eylül 2020, 12:24:46
Oldukça katılar zaten...
emin misin?dm ciler 1400 dk yiyor vds koyuyor 2 3 tane vds açıyolar sırayla dm atıyolar yazıkk
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: Yoda - 02 Eylül 2020, 12:41:16
zaten oldukça sertleşti, yönetim böyle birşey getirmeyi bilmiyor mu? Tek DM sicilinde herşeye el koymak saçma ve gereksiz. Yeter artık, politikalar gayet güzel ve düzgün.
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: Dynastie - 02 Eylül 2020, 14:05:07
bruh moment
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: SAHMERA - 02 Eylül 2020, 15:03:55
zaten oldukça sertleşti, yönetim böyle birşey getirmeyi bilmiyor mu? Tek DM sicilinde herşeye el koymak saçma ve gereksiz. Yeter artık, politikalar gayet güzel ve düzgün.
Kardeşim adamlar DM atıyor, gece VDS bırakıyor ertesi gün yine atıyor, 1140 dk yeseler bile ki yemiyorlar, 11 saat bir gece bıraksa ertesi gün yine atar, bence böyle olursa DM kalıcı olarak silinir, millet rol yapamıyor.
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: Francisco06 - 02 Eylül 2020, 17:51:18
Yıllardır sunucu sahibi ve yetkili kadrosu bunu nasıl düşünemedi acaba?
Ciddi misin yani? Bu engellenemez anlayın artık.
 3.000 dk mı yedi, koyar vdsye
 c-Ban mı yedi atar format
zaten fakir adam dm atmaz genelde param gider diye
Zengin adamada giden 1 tane ak 47 koymaz
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: Mr_Nobody - 02 Eylül 2020, 18:16:45
Yıllardır sunucu sahibi ve yetkili kadrosu bunu nasıl düşünemedi acaba?
Ciddi misin yani? Bu engellenemez anlayın artık.
 3.000 dk mı yedi, koyar vdsye
 c-Ban mı yedi atar format
zaten fakir adam dm atmaz genelde param gider diye
Zengin adamada giden 1 tane ak 47 koymaz
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: Cry - 02 Eylül 2020, 18:18:46
Yazarken hangi kafada bu arge yazıldı bilmiyorum ama güzel kafaymış, saçma olduğu kadar etkisizde.
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: gercekmaganda - 02 Eylül 2020, 19:35:00
aaaadeta dm'cilerin ekmeğine yağ sürdün jhonyy
Brrrrrr ağağağağağa
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: görüşürüz - 02 Eylül 2020, 23:45:17
ya beyler dmyi engelleyemezsiniz istesenizde istemesenizde bu böyle
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: Gwyndolin - 02 Eylül 2020, 23:55:04
Çok yaratıcı wow kimse düşünmedi.
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: Rippier - 03 Eylül 2020, 00:10:49
Yazarken hangi kafada bu arge yazıldı bilmiyorum ama güzel kafaymış, saçma olduğu kadar etkisizde.
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: hell - 03 Eylül 2020, 01:39:23
bruh moment
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: Pudin - 08 Eylül 2020, 09:26:42
Yıllardır sunucu sahibi ve yetkili kadrosu bunu nasıl düşünemedi acaba?
Ciddi misin yani? Bu engellenemez anlayın artık.
 3.000 dk mı yedi, koyar vdsye
 c-Ban mı yedi atar format
zaten fakir adam dm atmaz genelde param gider diye
Zengin adamada giden 1 tane ak 47 koymaz
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: WaueQx - 08 Eylül 2020, 10:27:56
Yıllardır sunucu sahibi ve yetkili kadrosu bunu nasıl düşünemedi acaba?
Ciddi misin yani? Bu engellenemez anlayın artık.
 3.000 dk mı yedi, koyar vdsye
 c-Ban mı yedi atar format
zaten fakir adam dm atmaz genelde param gider diye
Zengin adamada giden 1 tane ak 47 koymaz
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: Negative - 08 Eylül 2020, 10:37:43
100 200 bin civarında Kefalet olması daha mantıklı yada 30 gün sillah kullanamama
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: #McAllen - 08 Eylül 2020, 10:57:23
Sertt, ek olarak şahayane bir çözümsss.
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: EmirSamar - 08 Eylül 2020, 11:23:22
Sonuna kadar destek adam altına Sultanı alıp, Youtube video atmak için sağa sola sıkıyor, hudu kapatıp like abone kasıyor. Neyse dm den ceza alan herkes 2. dm sinde 2 katı ceza ve yaptırımla cezalandırılmalı. Destek
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: at avrat silah - 08 Eylül 2020, 12:48:06
kardeş çok saçma adam 1 tane ak alır silahı gider yenisini alır
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: Xredeyg_Palomino - 08 Eylül 2020, 12:51:13
saçma çözüm, düşmanlık kurallarını bilmeyen adam maskeliyken düşmanlık başladı sanar düşman sanıp maske nosundan sıkar ve dmden yer aylarca tır kasıp aldığı silahları gider üstünde 1000 dk ceza alır böyle çözümler bulacaksanız gerek yok çözüm bulmaya
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: arminus - 08 Eylül 2020, 15:37:08
Yıllardır sunucu sahibi ve yetkili kadrosu bunu nasıl düşünemedi acaba?
Ciddi misin yani? Bu engellenemez anlayın artık.
 3.000 dk mı yedi, koyar vdsye
 c-Ban mı yedi atar format
zaten fakir adam dm atmaz genelde param gider diye
Zengin adamada giden 1 tane ak 47 koymaz
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: timeformurder - 08 Eylül 2020, 15:39:12
IC olarak adam düşmanım, bilgisayarım kötü olduğu için f8'e bassam pc yarım saat donacak. O yüzden allah kerim sıkıyorum. Şikayet açılsa kanıtlıyamam. Eee ne olacak? dm'den jail yiyeceğim kanıtlıyamadığım için. Üzerine silahlarıma el mi konulacak? kaybol.
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: bruser - 09 Eylül 2020, 12:28:54
Yıllardır sunucu sahibi ve yetkili kadrosu bunu nasıl düşünemedi acaba?
Ciddi misin yani? Bu engellenemez anlayın artık.
 3.000 dk mı yedi, koyar vdsye
 c-Ban mı yedi atar format
zaten fakir adam dm atmaz genelde param gider diye
Zengin adamada giden 1 tane ak 47 koymaz
fakir adam dm mi atmaz kwqntşklwqtjw
deagle + tahomam vardı sadece. benzin parası için çimentoculuk yapıp dm atmıştım
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: zEX - 09 Eylül 2020, 12:34:20
bruh moment
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: Xredeyg_Palomino - 09 Eylül 2020, 15:51:02
Yıllardır sunucu sahibi ve yetkili kadrosu bunu nasıl düşünemedi acaba?
Ciddi misin yani? Bu engellenemez anlayın artık.
 3.000 dk mı yedi, koyar vdsye
 c-Ban mı yedi atar format
zaten fakir adam dm atmaz genelde param gider diye
Zengin adamada giden 1 tane ak 47 koymaz
fakir adam dm mi atmaz kwqntşklwqtjw
deagle + tahomam vardı sadece. benzin parası için çimentoculuk yapıp dm atmıştım

HELAAAAAAL DMCİ ADAM ADAM GİBİ ADAMSIN BEEE VALLA ÇOK KRAL ADAMSIN ÖZENDİM SANA
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: santosbelediyebaskani - 09 Eylül 2020, 15:55:51
Yıllardır sunucu sahibi ve yetkili kadrosu bunu nasıl düşünemedi acaba?
Ciddi misin yani? Bu engellenemez anlayın artık.
 3.000 dk mı yedi, koyar vdsye
 c-Ban mı yedi atar format
zaten fakir adam dm atmaz genelde param gider diye
Zengin adamada giden 1 tane ak 47 koymaz

c-ban yiyince format atınca geçio mu la
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: valviorfangirl - 09 Eylül 2020, 16:06:08
DM'cilerin engellenmesi imkansız, burası Gta 5 rp değil arkadaşlar. Adam bi şekilde tekrar silahı alır ve sıkar zaten. Bunun tek çözümü sadece şikayet açmak çok fazla bişey yapamıyacağız gibime geliyor.
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: Abbas. - 12 Eylül 2020, 01:25:29
Yıllardır sunucu sahibi ve yetkili kadrosu bunu nasıl düşünemedi acaba?
Ciddi misin yani? Bu engellenemez anlayın artık.
 3.000 dk mı yedi, koyar vdsye
 c-Ban mı yedi atar format
zaten fakir adam dm atmaz genelde param gider diye
Zengin adamada giden 1 tane ak 47 koymaz
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: Asilean - 12 Eylül 2020, 02:36:50
bruh moment
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: sabrım doldu - 12 Eylül 2020, 05:27:55
 ;D?
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: FULLXM0NEY - 12 Eylül 2020, 13:14:12
su sacma argeleri açmayın artık
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: vero1948 - 13 Eylül 2020, 18:56:19
Yıllardır sunucu sahibi ve yetkili kadrosu bunu nasıl düşünemedi acaba?
Ciddi misin yani? Bu engellenemez anlayın artık.
 3.000 dk mı yedi, koyar vdsye
 c-Ban mı yedi atar format
zaten fakir adam dm atmaz genelde param gider diye
Zengin adamada giden 1 tane ak 47 koymaz
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: sivasspor - 13 Eylül 2020, 19:08:29
Yıllardır sunucu sahibi ve yetkili kadrosu bunu nasıl düşünemedi acaba?
Ciddi misin yani? Bu engellenemez anlayın artık.
 3.000 dk mı yedi, koyar vdsye
 c-Ban mı yedi atar format
zaten fakir adam dm atmaz genelde param gider diye
Zengin adamada giden 1 tane ak 47 koymaz
fakir adam dm mi atmaz kwqntşklwqtjw
deagle + tahomam vardı sadece. benzin parası için çimentoculuk yapıp dm atmıştım
bendeki ders çalışma hırsı sendeki dm hırsı kadar olsaydı itü kazanırdım net
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: Puck - 13 Eylül 2020, 19:15:47
Sertt, ek olarak şahayane bir çözümsss.
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: Ballanez - 13 Eylül 2020, 19:36:43
Karakter Adınız: Thomas Nova
AR-GE konunuz hangi bölümde? (Oyun,forum,ts): Oyun
AR-GE Fikrinizi en fazla 100 kelime ile açıklayın: Öncelikle selamlar, bildiğiniz gibi artık DM'cilerden çok sıkıldık. Sicili tertemiz olsa bile tek bir DM jaili ile tüm silahlara el koyulsa daha kimse DM atmaz ve artık adam gibi rol yapabiliriz.
AR-GE konunuzu varsa resim ve video ile destekleyin.: Yok

Bu bir çözüm değil adam bi tane slah alır dm atar yakalanır pd ye sonra parasıyla gider bidaha alır yada bir sürü silahı varsa arkadaşına verir bu bir çözüm değil herkez kurnaz bu serverda
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: Baker - 13 Eylül 2020, 19:47:51
su sacma argeleri açmayın artık
Rina Savunma Bakanlığı
[#6987] Bu karakter R3FL3X tarafından 30/08/2020, 18:23 tarihinden beri Hile Kullanımı-142155+öncekiğ sebebiyle yasaklı.
 30/08/2020 18:35   Hapis   300 dakika   LastChance   Deathmatching [142155]
30/08/2020 18:23   Ban   60 gün   R3FL3X   Hile Kullanımı-142155+öncekiğ
26/08/2020 20:45   Hapis   160 dakika   Laroiche   Rolden Kaçmak - [141787]
24/08/2020 13:28   Ban   30 gün   AhmetDB   3.party-script

https://www.rina-roleplay.com/forum/karakter/Calvin_SiIentovski#sicil
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: Spehan - 13 Eylül 2020, 21:16:57
boyle ıyı
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: Vennetti - 14 Eylül 2020, 02:57:11
Yıllardır sunucu sahibi ve yetkili kadrosu bunu nasıl düşünemedi acaba?
Ciddi misin yani? Bu engellenemez anlayın artık.
 3.000 dk mı yedi, koyar vdsye
 c-Ban mı yedi atar format
zaten fakir adam dm atmaz genelde param gider diye
Zengin adamada giden 1 tane ak 47 koymaz
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: Yeşil Bıyık Vales :) - 14 Eylül 2020, 03:10:26
DM sadece sultana binip 4 kişi av aramak değil. Adam gasp rolünde yanlışlıkla sıkar, DM olur. O zaman o adamın bütün silahlarına el koyarsan o mantıklı olmaz. Desteklenmedin.
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: FULLXM0NEY - 15 Eylül 2020, 09:17:19
su sacma argeleri açmayın artık
Rina Savunma Bakanlığı
[#6987] Bu karakter R3FL3X tarafından 30/08/2020, 18:23 tarihinden beri Hile Kullanımı-142155+öncekiğ sebebiyle yasaklı.
 30/08/2020 18:35   Hapis   300 dakika   LastChance   Deathmatching [142155]
30/08/2020 18:23   Ban   60 gün   R3FL3X   Hile Kullanımı-142155+öncekiğ
26/08/2020 20:45   Hapis   160 dakika   Laroiche   Rolden Kaçmak - [141787]
24/08/2020 13:28   Ban   30 gün   AhmetDB   3.party-script

https://www.rina-roleplay.com/forum/karakter/Calvin_SiIentovski#sicil
komik adam seni
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: toronto imparator - 15 Eylül 2020, 10:01:14
Bunun bir çözüm olacağını düşünmüyorum.
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: YediBelaBaran - 18 Eylül 2020, 05:24:04
destek (http://)
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: Poppy - 18 Eylül 2020, 18:24:41
Desteklemiyorum. DMci çok yok ben yemiyorum.
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: SammyZ - 18 Eylül 2020, 18:26:48
AS:DASD:SA:
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: Ward - 18 Eylül 2020, 19:12:35
Olabilir, gerektiği zamanda AK47 ile memura sıkan kişi 600 dakika ic jail yerken, 10-20 level arasında pdye dm atıp yakalanmayan bir kişinin sadece dmden 240 dakika yemesi saçma
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: HighFeel has left - 18 Eylül 2020, 21:51:26
+5 dm sicili olan kişinin mal varlığına el konsa dm işleri son bulabilir belki.
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: sizofreni - 18 Eylül 2020, 22:00:00
3 kere sadece silahlarına el koyulup jail, sonrasında bence parası ve silahları sıfırlansın.
Bir daha yapan olmaz.
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: waxie - 18 Eylül 2020, 22:46:58
Bence DM'den dolayı jail yersen.

Hani şu ban açtırdıkdan sonra 15 gün boyunca kontrol gibi birşey varya ne araç kullanılıyor nede o tarz birşey yapılıyor. O gelmeli.

+ olarak silahlar ve para da silinebilir.
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: havalı - 19 Eylül 2020, 17:23:20
bunu yönetim nasıl düşünemedi acaba
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: JEAX - 19 Eylül 2020, 19:09:10
Destekliyorum.
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: gercekmaganda - 19 Eylül 2020, 20:45:11
Yıllardır sunucu sahibi ve yetkili kadrosu bunu nasıl düşünemedi acaba?
Ciddi misin yani? Bu engellenemez anlayın artık.
 3.000 dk mı yedi, koyar vdsye
 c-Ban mı yedi atar format
zaten fakir adam dm atmaz genelde param gider diye
Zengin adamada giden 1 tane ak 47 koymaz
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: dopethrone - 19 Eylül 2020, 20:51:29
dm dedigimiz seye hicbir sunucuda cozum gelemez dostum boyle bir kavram yok yani atacak adam her turlu atar silah bulmak zor bir sey degil
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: TheTask - 20 Eylül 2020, 01:02:02
Yıllardır sunucu sahibi ve yetkili kadrosu bunu nasıl düşünemedi acaba?
Ciddi misin yani? Bu engellenemez anlayın artık.
 3.000 dk mı yedi, koyar vdsye
 c-Ban mı yedi atar format
zaten fakir adam dm atmaz genelde param gider diye
Zengin adamada giden 1 tane ak 47 koymaz
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: kirveofficial - 20 Eylül 2020, 10:58:02
Yıllardır sunucu sahibi ve yetkili kadrosu bunu nasıl düşünemedi acaba?
Ciddi misin yani? Bu engellenemez anlayın artık.
 3.000 dk mı yedi, koyar vdsye
 c-Ban mı yedi atar format
zaten fakir adam dm atmaz genelde param gider diye
Zengin adamada giden 1 tane ak 47 koymaz
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: xredeyg - 20 Eylül 2020, 11:39:16
zaten oldukça sertleşti, yönetim böyle birşey getirmeyi bilmiyor mu? Tek DM sicilinde herşeye el koymak saçma ve gereksiz. Yeter artık, politikalar gayet güzel ve düzgün.
Kardeşim adamlar DM atıyor, gece VDS bırakıyor ertesi gün yine atıyor, 1140 dk yeseler bile ki yemiyorlar, 11 saat bir gece bıraksa ertesi gün yine atar, bence böyle olursa DM kalıcı olarak silinir, millet rol yapamıyor.

konu hakkındaki bilgin  1140 dakikaya 11 saat  demenden belli
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: son hayal - 20 Eylül 2020, 17:07:27
Yıllardır sunucu sahibi ve yetkili kadrosu bunu nasıl düşünemedi acaba?
Ciddi misin yani? Bu engellenemez anlayın artık.
 3.000 dk mı yedi, koyar vdsye
 c-Ban mı yedi atar format
zaten fakir adam dm atmaz genelde param gider diye
Zengin adamada giden 1 tane ak 47 koymaz
Başlık: Ynt: DM'e sert bir çözüm.
Gönderen: LilPeep - 20 Eylül 2020, 22:30:26
Dm şikayeti cezaları yeterince katı ve gerekli görürse yetkililer kişiye silah yasağı koyabiliyor dm in kökten çözümü yok çünkü dm atacak insan ne yapar ne eder bir yolunu bulur dm ini yine atar.