Rina Roleplay

Sunucu => Araştırma & Geliştirme Ofisi => Okunmuş AR&GE => Konuyu başlatan: Togii - 31 Ağustos 2020, 16:46:28

Başlık: AR-GE Önerisi "Mülkler" bölümü.
Gönderen: Togii - 31 Ağustos 2020, 16:46:28
Karakter Adınız: (Arwyn_Lee_Ruthless)
AR-GE konunuz hangi bölümde? (Oyun,forum,ts): (Forum)
AR-GE Fikrinizi en fazla 100 kelime ile açıklayın: (Forumda mülkler bölümünde lojistiğimiz ve kasasındaki para gözükmeli.)
AR-GE konunuzu varsa resim ve video ile destekleyin.: (-)
Başlık: Ynt: AR-GE Önerisi "Mülkler" bölümü.
Gönderen: xredeyg - 31 Ağustos 2020, 16:58:39
yooooo ne gerek var
Başlık: Ynt: AR-GE Önerisi "Mülkler" bölümü.
Gönderen: emrerv - 31 Ağustos 2020, 17:00:48
olur

			
Başlık: Ynt: AR-GE Önerisi "Mülkler" bölümü.
Gönderen: Yoda - 31 Ağustos 2020, 17:01:06
gerek olduğunu düşünmüyorum
Başlık: Ynt: AR-GE Önerisi "Mülkler" bölümü.
Gönderen: Jaxie - 31 Ağustos 2020, 17:01:56
Bence direkt UCP bölümüne lojistikler eklensin.
Başlık: Ynt: AR-GE Önerisi "Mülkler" bölümü.
Gönderen: Yoda - 31 Ağustos 2020, 17:02:53
Bence direkt UCP bölümüne lojistikler eklensin.
yok direkt anasayfaya düşsün
Başlık: Ynt: AR-GE Önerisi "Mülkler" bölümü.
Gönderen: Jaxie - 31 Ağustos 2020, 17:03:14
Bence direkt UCP bölümüne lojistikler eklensin.
yok direkt anasayfaya düşsün
UCP bölümünde şirketler var (:
Başlık: Ynt: AR-GE Önerisi "Mülkler" bölümü.
Gönderen: Yoda - 31 Ağustos 2020, 17:03:41
Bence direkt UCP bölümüne lojistikler eklensin.
yok direkt anasayfaya düşsün
UCP bölümünde şirketler var (:
aynen neyse iletimi kastım bana müsaade, allaha emanet
Başlık: Ynt: AR-GE Önerisi "Mülkler" bölümü.
Gönderen: Bilinmiyors - 31 Ağustos 2020, 18:36:11
Gereği yok.
Başlık: Ynt: AR-GE Önerisi "Mülkler" bölümü.
Gönderen: James_Wash - 31 Ağustos 2020, 19:26:55
Benim şirketim vardı, yatıp uyuyordum ve ara sıra forumddan kontrol ediyor, eğer bir sıkıntı çıkarsa oyuna girip düzenleme yapıyordum örnek olarak kasada para biter, çalışanlarıma maaş veririm vs. bence lojistik sahipleri için iyi bir ar-ge, destekliyorum.
Başlık: Ynt: AR-GE Önerisi "Mülkler" bölümü.
Gönderen: Rippier - 31 Ağustos 2020, 19:44:26
destekliyorum
Başlık: Ynt: AR-GE Önerisi "Mülkler" bölümü.
Gönderen: drill ahmet kaya - 01 Eylül 2020, 11:34:39
olur

Başlık: Ynt: AR-GE Önerisi "Mülkler" bölümü.
Gönderen: kirveofficial - 01 Eylül 2020, 11:56:09
olur

Başlık: Ynt: AR-GE Önerisi "Mülkler" bölümü.
Gönderen: drill ahmet kaya - 01 Eylül 2020, 11:57:08
olur

Kirve AB
Başlık: Ynt: AR-GE Önerisi "Mülkler" bölümü.
Gönderen: Hera - 01 Eylül 2020, 12:36:43
Eklendi.