Rina Roleplay

Sunucu => Araştırma & Geliştirme Ofisi => Okunmuş AR&GE => Konuyu başlatan: TheZoom - 29 Ağustos 2020, 19:03:19

Başlık: Los Santos'da Deprem !!!
Gönderen: TheZoom - 29 Ağustos 2020, 19:03:19
Karakter Adınız: (Barry Richars)
AR-GE konunuz hangi bölümde? (Oyun,forum,ts): (Oyun)
AR-GE Fikrinizi en fazla 100 kelime ile açıklayın: (Los Santos'da Deprem rolü, deprem için öncesinden hazırlanmış bir map yapılıcak ve o sırada meslekler filan kapatılıcak. İnsanlar 1 hafta öncesinden haber verilirse ve sürekli sürekli deprem rolleri hakkında bilgiler verilirse rol bilmeyen arkadaşlarda rolden faydalanabilir.  ek olarak deprem için bir animasyonda getirilebilir. /depram kodunu yazarak ellerini basının üstünde koyabilir. Sunucuda böyle çeşitli gerçek roller yapılması sunucunun rol deneyimini ve sevilmesini arttırır.)
AR-GE konunuzu varsa resim ve video ile destekleyin.: (Cevabınız)
(https://i.hizliresim.com/kdkgRE.png) (https://hizliresim.com/kdkgRE)
Başlık: Ynt: Los Santos'da Deprem !!!
Gönderen: Killer Tron - 29 Ağustos 2020, 19:06:25
Gerek yok
Başlık: Ynt: Los Santos'da Deprem !!!
Gönderen: emrerv - 29 Ağustos 2020, 19:10:57
Olabilir, ama bence
Gerek yok
/deprem gibi bir komuta da ihtiyaç yok, /hide var.
Başlık: Ynt: Los Santos'da Deprem !!!
Gönderen: Hog Butcher - 29 Ağustos 2020, 19:14:57
Sunucuda ciddi sıkıntılar olur, oyuncu sayısı zaten fazla obje de aynı şekilde.
Ciddi droplara ve laglara sebep olur. Suistimal edenler kesinlikle olacaktır.Desteklenmedin.
Başlık: Ynt: Los Santos'da Deprem !!!
Gönderen: arminus - 29 Ağustos 2020, 19:15:29
safari yaptı bunu zaten ayrıca şunu söyleyeyim meslekler kapatılırsa sw 300 kişi çeker bu yüzden geleceğini sanmıyorum :d
Başlık: Ynt: Los Santos'da Deprem !!!
Gönderen: Bilinmiyors - 29 Ağustos 2020, 19:22:28
Yapılacağını düşünmüyorum.
Başlık: Ynt: Los Santos'da Deprem !!!
Gönderen: w0xic - 29 Ağustos 2020, 19:29:24
Safariye dönmeye gerek yok, böyle iyi.
Başlık: Ynt: Los Santos'da Deprem !!!
Gönderen: Jaxie - 29 Ağustos 2020, 19:38:10
Gerek yok
Başlık: Ynt: Los Santos'da Deprem !!!
Gönderen: Void - 29 Ağustos 2020, 19:40:32
Olabilir, ama bence
Gerek yok
/deprem gibi bir komuta da ihtiyaç yok, /hide var.
Başlık: Ynt: Los Santos'da Deprem !!!
Gönderen: at avrat silah - 29 Ağustos 2020, 20:03:45
desteklemiyorum snra çatılar cuntgun dolu :D
Başlık: Ynt: Los Santos'da Deprem !!!
Gönderen: TheZoom - 29 Ağustos 2020, 20:28:41
:( :( :( :(
Başlık: Ynt: Los Santos'da Deprem !!!
Gönderen: solberg - 29 Ağustos 2020, 20:32:36
etkinlik olarak arada bir deprem rolü yapılabilir, ama map yapma falan uzun iş,

bence bukadarına gerek yok
Başlık: Ynt: Los Santos'da Deprem !!!
Gönderen: Dynastie - 29 Ağustos 2020, 20:35:09
depram değil, deprem o.
Başlık: Ynt: Los Santos'da Deprem !!!
Gönderen: Ferit Baykara - 29 Ağustos 2020, 20:57:11
server full troll dolu, gereksiz bence
o roller 50-60 çeken iyi rol yapanların olduğu yerde olur
burda inanmıyorum trollerler yani
Başlık: Ynt: Los Santos'da Deprem !!!
Gönderen: #McAllen - 29 Ağustos 2020, 22:28:24
LSCH'ye belki rol çıkar ama gerek yok sunucuda kasma problemi yaşatır zaten kumarhane bölgesi sıkıntılı bi alan olduğundan dolayı desteklemiyorum.
Başlık: Ynt: Los Santos'da Deprem !!!
Gönderen: YediBelaBaran - 29 Ağustos 2020, 22:51:06
destek (http://)
Başlık: Ynt: Los Santos'da Deprem !!!
Gönderen: APFELSCHORLE - 30 Ağustos 2020, 04:50:18
Gerek yok
Başlık: Ynt: Los Santos'da Deprem !!!
Gönderen: si vis pacem para bellum - 30 Ağustos 2020, 06:51:02
Sunucuda ciddi sıkıntılar olur, oyuncu sayısı zaten fazla obje de aynı şekilde.
Ciddi droplara ve laglara sebep olur. Suistimal edenler kesinlikle olacaktır.Desteklenmedin.
Başlık: Ynt: Los Santos'da Deprem !!!
Gönderen: Francisco06 - 30 Ağustos 2020, 09:23:27
Sunucuda ciddi sıkıntılar olur, oyuncu sayısı zaten fazla obje de aynı şekilde.
Ciddi droplara ve laglara sebep olur. Suistimal edenler kesinlikle olacaktır.Desteklenmedin.
Başlık: Ynt: Los Santos'da Deprem !!!
Gönderen: KubaR - 30 Ağustos 2020, 09:25:20
yedibelabaran harikalar diyarında
Başlık: Ynt: Los Santos'da Deprem !!!
Gönderen: YediBelaBaran - 30 Ağustos 2020, 09:29:48
yedibelabaran harikalar diyarında

destekliyorum diye ne bu tantana
Başlık: Ynt: Los Santos'da Deprem !!!
Gönderen: CanX7 - 30 Ağustos 2020, 09:45:12
Gereksiz
Başlık: Ynt: Los Santos'da Deprem !!!
Gönderen: Fender - 30 Ağustos 2020, 09:51:21
Sunucuda gereksiz lag olucağını düşünüyorum, fakat küçük çaplı ve tek bir bölgeyi etkiliyen depremler olursa, daha iyi olabilir.
Başlık: Ynt: Los Santos'da Deprem !!!
Gönderen: HAYATSIZRİNACI - 30 Ağustos 2020, 09:57:54
başka bir rp serveri yaptı bunu zaten ayrıca şunu söyleyeyim meslekler kapatılırsa sw 300 kişi çeker bu yüzden geleceğini sanmıyorum :d
Başlık: Ynt: Los Santos'da Deprem !!!
Gönderen: aranırım civarda - 30 Ağustos 2020, 10:20:43
gerek yok
Başlık: Ynt: Los Santos'da Deprem !!!
Gönderen: vero1948 - 30 Ağustos 2020, 11:36:34
depram değil, deprem o.
Başlık: Ynt: Los Santos'da Deprem !!!
Gönderen: KubaR - 30 Ağustos 2020, 11:37:30
yedibelabaran harikalar diyarında

destekliyorum diye ne bu tantana
sen açtın sandım kanka senden beklenir ama
Başlık: Ynt: Los Santos'da Deprem !!!
Gönderen: pag - 30 Ağustos 2020, 23:49:24
Çok fazla oyuncu kitlesine sahip bir sunucuda bu tür ağır rollerin yapılması pek sağlıklı değil en basit örneği çok fazla kural ihlali yapılır ve bu etkinliğe katılmak istemeyen oyuncuların oyun zevki düşebilir.
Başlık: Ynt: Los Santos'da Deprem !!!
Gönderen: unweens - 30 Ağustos 2020, 23:51:22
LSCH'ye belki rol çıkar ama gerek yok sunucuda kasma problemi yaşatır zaten kumarhane bölgesi sıkıntılı bi alan olduğundan dolayı desteklemiyorum.
Başlık: Ynt: Los Santos'da Deprem !!!
Gönderen: DracDonix - 30 Ağustos 2020, 23:52:58
Desteklendinnnnnnn
Başlık: Ynt: Los Santos'da Deprem !!!
Gönderen: TheZoom - 31 Ağustos 2020, 10:29:15
Eyw, beyler destekleyen 2 kişi çıktı :D
Başlık: Ynt: Los Santos'da Deprem !!!
Gönderen: Zweisamkeit - 31 Ağustos 2020, 10:40:45
City hall'a rol çıkar mis
Başlık: Ynt: Los Santos'da Deprem !!!
Gönderen: arhet - 31 Ağustos 2020, 11:02:34
Sunucuda ciddi sıkıntılar olur, oyuncu sayısı zaten fazla obje de aynı şekilde.
Ciddi droplara ve laglara sebep olur. Suistimal edenler kesinlikle olacaktır.Desteklenmedin.
Başlık: Ynt: Los Santos'da Deprem !!!
Gönderen: Yoda - 31 Ağustos 2020, 13:13:02
Yapılacağını düşünmüyorum fakat iyi olabilirdi, tüm legal birlikler ortak rol yapmış olurdu.
Başlık: Ynt: Los Santos'da Deprem !!!
Gönderen: stradi - 31 Ağustos 2020, 18:51:06
uğraşmaya hiç değmez, emeğe yazık
Başlık: Ynt: Los Santos'da Deprem !!!
Gönderen: xredeyg - 31 Ağustos 2020, 18:59:10
LSCH'ye belki rol çıkar ama gerek yok sunucuda kasma problemi yaşatır zaten kumarhane bölgesi sıkıntılı bi alan olduğundan dolayı desteklemiyorum.
Başlık: Ynt: Los Santos'da Deprem !!!
Gönderen: James_Wash - 31 Ağustos 2020, 19:10:18
Gereksiz.
Başlık: Ynt: Los Santos'da Deprem !!!
Gönderen: SAHMERA - 31 Ağustos 2020, 22:07:19
Güzel bir şekilde olacaksa destekliyorum, ama biraz uğraşılması lazım.
Başlık: Ynt: Los Santos'da Deprem !!!
Gönderen: gedz - 01 Eylül 2020, 03:05:30
olabilir fakat bölgede yetkililerin bulunması gerekebilir
Başlık: Ynt: Los Santos'da Deprem !!!
Gönderen: drill ahmet kaya - 01 Eylül 2020, 11:22:28
Olabilir, ama bence
Gerek yok
/deprem gibi bir komuta da ihtiyaç yok, /hide var.
Başlık: Ynt: Los Santos'da Deprem !!!
Gönderen: TheZoom - 03 Eylül 2020, 10:26:40
City hall'a rol çıkar mis
Başlık: Ynt: Los Santos'da Deprem !!!
Gönderen: DracDonix - 03 Eylül 2020, 11:12:32
Şehirde değilde, kasaba tarafında bu yapılabilir. Bu sayede kasabaya olan ilgi ve alaka biraz daha artar.
Başlık: Ynt: Los Santos'da Deprem !!!
Gönderen: Kratos78 - 03 Eylül 2020, 11:13:07
Gerek yok
Başlık: Ynt: Los Santos'da Deprem !!!
Gönderen: zEX - 03 Eylül 2020, 17:45:01
Gereksiz.
Başlık: Ynt: Los Santos'da Deprem !!!
Gönderen: thegreatgamegod - 03 Eylül 2020, 19:58:56
Gereksiz.
Başlık: Ynt: Los Santos'da Deprem !!!
Gönderen: TheZoom - 06 Eylül 2020, 12:32:05
Tamamdır.
Başlık: Ynt: Los Santos'da Deprem !!!
Gönderen: EmirSamar - 06 Eylül 2020, 13:15:37
Gereksiz bence fazlasıyla, daha etkili ve mantıklı etkinlikler yapılabilir. Örneğin yaklaşan Yıl Başı ile ilgili bi' etkinlik vs.
Başlık: Ynt: Los Santos'da Deprem !!!
Gönderen: Street - 06 Eylül 2020, 14:23:21
Reddedildi.