Karakter Adınız: (Alina Rostova)
AR-GE konunuz hangi bölümde? (Oyun,forum,ts): (Oyun)
AR-GE Fikrinizi en fazla 100 kelime ile açıklayın:
Bazen kontrol ediyorum, bazı bug veya oyun talepleri atılalı üstünden 1 saat geçmiş oluyor.Bence şöyle bir olay getirilebilir;
Bir kişi talep attıktan sonra her 10 dakika da bir "Aktif bir talebiniz bulunuyor, eğer sorun çözüldüyse /destekiptal komutu ile talebinizi iptal edebilirsiniz." tarzı bir yazı gelmeli.Çünkü adam talebi atalı üstünden yarım saat, 1 saat geçmiş oluyor ve sorun çözülse bile attığı talebi unutuyor.Haliyle talepler kısmın da boşa talep birikiyor.
Ya da talepler 30 dakika geçtikten sonra otomatik olarak silinebilir ve "talebiniz 30 dakika geçtiği için silindi" tarzı bir mesaj çıkabilir.
AR-GE konunuzu varsa resim ve video ile destekleyin.: -