Zaten bakılıyor, sürenin üçte birini alıp üzerine ekliyorsun. Mesela 240 dakika jaili mi var, üçe bölüp çıkan sayıyı üste ekliyorsun ve 320 oluyor. Oyun içi adminlerin uyguladığı işlemler tamamen insiyatiflerine bağlı
Zaten bakılıyor, sürenin üçte birini alıp üzerine ekliyorsun. Mesela 240 dakika jaili mi var, üçe bölüp çıkan sayıyı üste ekliyorsun ve 320 oluyor. Oyun içi adminlerin uyguladığı işlemler tamamen insiyatiflerine bağlıBen üçte birini falan almıyordum 100-200 dakika basıyordum.
O yüzden fglikten 300 kere atıldın ya xdZaten bakılıyor, sürenin üçte birini alıp üzerine ekliyorsun. Mesela 240 dakika jaili mi var, üçe bölüp çıkan sayıyı üste ekliyorsun ve 320 oluyor. Oyun içi adminlerin uyguladığı işlemler tamamen insiyatiflerine bağlıBen üçte birini falan almıyordum 100-200 dakika basıyordum.
Şaka amaçlı söylemişsindir umarım.O yüzden fglikten 300 kere atıldın ya xdZaten bakılıyor, sürenin üçte birini alıp üzerine ekliyorsun. Mesela 240 dakika jaili mi var, üçe bölüp çıkan sayıyı üste ekliyorsun ve 320 oluyor. Oyun içi adminlerin uyguladığı işlemler tamamen insiyatiflerine bağlıBen üçte birini falan almıyordum 100-200 dakika basıyordum.
Bende NonRp sicili yoktu o zaman adminin direk 240 dk atması adil değil.O admine kalmış bir şey.
Zaten bakılıyor, sürenin üçte birini alıp üzerine ekliyorsun. Mesela 240 dakika jaili mi var, üçe bölüp çıkan sayıyı üste ekliyorsun ve 320 oluyor. Oyun içi adminlerin uyguladığı işlemler tamamen insiyatiflerine bağlı
Zaten bakılıyor, sürenin üçte birini alıp üzerine ekliyorsun. Mesela 240 dakika jaili mi var, üçe bölüp çıkan sayıyı üste ekliyorsun ve 320 oluyor. Oyun içi adminlerin uyguladığı işlemler tamamen insiyatiflerine bağlı
Zaten DM'ci profillerine bakarsan görülüyor. Adam ilk 300-500dk yiyor, devamında 1066DK'ya kadar yükselen sicili bulunuyor.
Zaten bakılıyor, sürenin üçte birini alıp üzerine ekliyorsun. Mesela 240 dakika jaili mi var, üçe bölüp çıkan sayıyı üste ekliyorsun ve 320 oluyor. Oyun içi adminlerin uyguladığı işlemler tamamen insiyatiflerine bağlı