Rina Roleplay

Sunucu => Araştırma & Geliştirme Ofisi => Okunmuş AR&GE => Konuyu başlatan: arminus - 27 Ağustos 2020, 17:35:43

Başlık: Arminus Kowalski - ARGE
Gönderen: arminus - 27 Ağustos 2020, 17:35:43
Karakter Adınız: Arminus Kowalski
AR-GE konunuz hangi bölümde? (Oyun,forum,ts): Oyun
AR-GE Fikrinizi en fazla 100 kelime ile açıklayın: Şehir içine de bir mermi tüccarı açılmalı bıktım artık deagleyi şarjörle oynayan birisiyim ve sürekli şarjör bitince gidip Palomino Creek'e veya diğerlerine gitmek zorunda kalıyorum. Eski silah tüccarı iyi bence. Alta koydum. Sadece mermi tüccarı olcak alıntılayıp yazmayın.
AR-GE konunuzu varsa resim ve video ile destekleyin.: https://i.hizliresim.com/Zxk01a.png (https://i.hizliresim.com/Zxk01a.png)
Başlık: Ynt: Arminus Kowalski - ARGE
Gönderen: Jaxie - 27 Ağustos 2020, 17:38:27
Destek ama sadece mermi tüccarı olacaksa.
Başlık: Ynt: Arminus Kowalski - ARGE
Gönderen: emrerv - 27 Ağustos 2020, 17:53:26
Destek ama sadece mermi tüccarı olacaksa.
Başlık: Ynt: Arminus Kowalski - ARGE
Gönderen: Kratos78 - 27 Ağustos 2020, 19:20:21
Destek ama sadece mermi tüccarı olacaksa.
Başlık: Ynt: Arminus Kowalski - ARGE
Gönderen: arminus - 27 Ağustos 2020, 20:12:49
Destek ama sadece mermi tüccarı olacaksa.
Sadece mermi tüccarı olacak. Şehir dışındakiler gibi.
Başlık: Ynt: Arminus Kowalski - ARGE
Gönderen: Dynastie - 27 Ağustos 2020, 20:14:48
Destek ama sadece mermi tüccarı olacaksa.
Başlık: Ynt: Arminus Kowalski - ARGE
Gönderen: Bilinmiyors - 27 Ağustos 2020, 20:32:35
Pek gerekli değil.
Başlık: Ynt: Arminus Kowalski - ARGE
Gönderen: arminus - 27 Ağustos 2020, 20:37:15
Pek gerekli değil.
Gerekli. Palomino Creek'e gidip mermi doldurmak veya şarjör almak mı? 1 dakika falan olmayan uzaklıkta bir yerden şarjör almak mı_?
Başlık: Ynt: Arminus Kowalski - ARGE
Gönderen: allahınaslanı - 27 Ağustos 2020, 22:44:28
sonsuz destek
Başlık: Ynt: Arminus Kowalski - ARGE
Gönderen: Xredeyg_Palomino - 28 Ağustos 2020, 13:03:29
evt evt şehir içinde pd binasının yanında bitane mermi tucarı kesınlıkle olmalı role uygun ve entegre edılebılır bos konusanlar gelmeden yerımızı alalım destek!
Başlık: Ynt: Arminus Kowalski - ARGE
Gönderen: APFELSCHORLE - 28 Ağustos 2020, 17:25:57
Şehire yakın ve PD'nin giremiceği yer olursa mükemmel olur.


Destek.
Başlık: Ynt: Arminus Kowalski - ARGE
Gönderen: Rippier - 28 Ağustos 2020, 20:08:18
sonuna kadar destekkk
Başlık: Ynt: Arminus Kowalski - ARGE
Gönderen: santosbelediyebaskani - 29 Ağustos 2020, 09:23:24
yeni silah satma yerimiz h.o
çöq esma çöq
Başlık: Ynt: Arminus Kowalski - ARGE
Gönderen: oylesinehsap - 29 Ağustos 2020, 09:35:37
Kıçını kaldırıp gitmek çok zor olmamalı, rk olmaktan korkuyorsan silah alma.
Başlık: Ynt: Arminus Kowalski - ARGE
Gönderen: N0SY - 29 Ağustos 2020, 10:29:08
Destek ama sadece mermi tüccarı olacaksa.
Başlık: Ynt: Arminus Kowalski - ARGE
Gönderen: BurakBeyy - 29 Ağustos 2020, 13:45:13
Destek ama sadece mermi tüccarı olacaksa.
Başlık: Ynt: Arminus Kowalski - ARGE
Gönderen: arminus - 29 Ağustos 2020, 14:19:23
Destek ama sadece mermi tüccarı olacaksa.

Destek ama sadece mermi tüccarı olacaksa.
Sadece mermi tüccarı olacak. Şehir dışındakiler gibi.
Başlık: Ynt: Arminus Kowalski - ARGE
Gönderen: Killer Tron - 29 Ağustos 2020, 19:10:02
Destek ama sadece mermi tüccarı olacaksa.
Başlık: Ynt: Arminus Kowalski - ARGE
Gönderen: arminus - 29 Ağustos 2020, 19:10:37
Destek ama sadece mermi tüccarı olacaksa.
Destek ama sadece mermi tüccarı olacaksa.
Sadece mermi tüccarı olacak. Şehir dışındakiler gibi.
Başlık: Ynt: Arminus Kowalski - ARGE
Gönderen: arminus - 29 Ağustos 2020, 19:14:18
Kıçını kaldırıp gitmek çok zor olmamalı, rk olmaktan korkuyorsan silah alma.
istediğim gibi oynarım istersem korkudan hiç çatışmam istersem korkmadan çatışırım istersem şarjörle istersem 49 mermiyle bu seni ilgilendirmez kıçımı kaldırıp gitmek zor oluyor evet hiç çatışmayan bilmez zaten. bu arada şunu söyleyeyim gidipte izmir konak saat kulesine açın demedik özellikle sokak arası bir yer seçtim. eskiden orası silah satma yeriyken non rp değildi şimdi mi non rp oldu?
Başlık: Ynt: Arminus Kowalski - ARGE
Gönderen: si vis pacem para bellum - 30 Ağustos 2020, 06:56:47
Destek ama sadece mermi tüccarı olacaksa.
Başlık: Ynt: Arminus Kowalski - ARGE
Gönderen: Francisco06 - 30 Ağustos 2020, 09:18:05
Destek ama sadece mermi tüccarı olacaksa.
Başlık: Ynt: Arminus Kowalski - ARGE
Gönderen: drill ahmet kaya - 01 Eylül 2020, 12:06:27
Destek ama sadece mermi tüccarı olacaksa.
Başlık: Ynt: Arminus Kowalski - ARGE
Gönderen: kirveofficial - 01 Eylül 2020, 12:08:37
Destek ama sadece mermi tüccarı olacaksa.
Başlık: Ynt: Arminus Kowalski - ARGE
Gönderen: Hera - 01 Eylül 2020, 12:41:07
Şehir dışına çıkmak güzeldir.