FD İçerisinde açıldı diye biliyorum ASGH.
ASGH zorr
ASGH zorr
ASGH zor değil ben destekliyorum, olayları anlatılıyor zaten bilmediğiniz şeyleride el kitapçığından baka bilirsiniz. DESTEK!
ASGH zorr
ASGH zorr
Başa geçecek birisi var mı?
Başa geçecek birisi var mı?
Destekliyorum, ASGH şart bence.
fddeyken asgh acıktı ve yıne fast gecıyodum qwe degısen bısı olmadı ama gercekten calısıcaklarsa destek
o kadar istiyorsanız fddeki boş rütbelere doktor rütbeleri ayarlarız fd bünyesinde doktor rolü yapabilirsiniz2 gün sonra kapansın
emek veren karşılığı alır =)o kadar istiyorsanız fddeki boş rütbelere doktor rütbeleri ayarlarız fd bünyesinde doktor rolü yapabilirsiniz2 gün sonra kapansın
Çok gördük bu lafları :D ama icrat yok malesefemek veren karşılığı alır =)o kadar istiyorsanız fddeki boş rütbelere doktor rütbeleri ayarlarız fd bünyesinde doktor rolü yapabilirsiniz2 gün sonra kapansın
Destekliyorum, ASGH şart bence.
fddeyken asgh acıktı ve yıne fast gecıyodum qwe degısen bısı olmadı ama gercekten calısıcaklarsa destek
ASGH zaten işini her zaman iyi yapıyordu?
Upp
Upp
ASGH a rol fırsatı verilmiyor sadece hastahenede rol döndüğü için belli bir müddet sonra insan sıkılıyor. Fd ye rol çıksın diye Asgh devri bitti kısaca eğer geri kazandırılacaksa bu oluşum ASGH a da sahada devriye ve müdahale izni verilmeli. Eğer böyle olursa aktifliğin yüksek olacağına inanıyorum.FD personelleri bir doktorun yapacağı şeyleri yapmıyor alakası yok bu dediğinin
asgh için kadro yok giren öbür gün kayboluyor
ASGH a rol fırsatı verilmiyor sadece hastahenede rol döndüğü için belli bir müddet sonra insan sıkılıyor. Fd ye rol çıksın diye Asgh devri bitti kısaca eğer geri kazandırılacaksa bu oluşum ASGH a da sahada devriye ve müdahale izni verilmeli. Eğer böyle olursa aktifliğin yüksek olacağına inanıyorum.FD personelleri bir doktorun yapacağı şeyleri yapmıyor alakası yok bu dediğinin
ASGH a rol fırsatı verilmiyor sadece hastahenede rol döndüğü için belli bir müddet sonra insan sıkılıyor. Fd ye rol çıksın diye Asgh devri bitti kısaca eğer geri kazandırılacaksa bu oluşum ASGH a da sahada devriye ve müdahale izni verilmeli. Eğer böyle olursa aktifliğin yüksek olacağına inanıyorum.FD personelleri bir doktorun yapacağı şeyleri yapmıyor alakası yok bu dediğinin
FD TIBBİ MÜDAHELEDE BULUNMAZ. Tıbbi müdahaleyi doktor yapar. FD ise hızlı ve gelişmiş ilkyardım.ASGH a rol fırsatı verilmiyor sadece hastahenede rol döndüğü için belli bir müddet sonra insan sıkılıyor. Fd ye rol çıksın diye Asgh devri bitti kısaca eğer geri kazandırılacaksa bu oluşum ASGH a da sahada devriye ve müdahale izni verilmeli. Eğer böyle olursa aktifliğin yüksek olacağına inanıyorum.FD personelleri bir doktorun yapacağı şeyleri yapmıyor alakası yok bu dediğinin
Ben ilk ASGH oluşumuna girmiş birisi olarak Fd den daha çok medikal bilgiye sahibim. Fd de bulundum FII adam bile rolsel birşey yapmıyor emote dahi vermiyor, zaten belli başlı kişiler götürüyor oluşumu çok eskiden beridir olan Boris Mark var mesela.
Başa geçecek birisi var mı?