Rina Roleplay

Sunucu => Araştırma & Geliştirme Ofisi => Okunmuş AR&GE => Konuyu başlatan: #McAllen - 27 Ağustos 2020, 10:04:52

Başlık: JenniferAR - AR&GE
Gönderen: #McAllen - 27 Ağustos 2020, 10:04:52
Karakter Adınız: (Jennifer Arrow)
AR-GE konunuz hangi bölümde? (Oyun,forum,ts): (Oyun, forum)
AR-GE Fikrinizi en fazla 100 kelime ile açıklayın: (Bildiğimiz üzere bundan 2 ay öncesinde ASGH açıktı ve ASGH rolleri dönüyordu yani FD'lerin çoğu fast geçmiyor hastaneye kadar getiriyodu ASGH'de çalışanlarda kişiyi tedavi ediyordu yani şöyle diyebilirimki ASGH Pasiflikten çıksın tekrardan aktif olsun bu sayede FD'ler artık fast geçmez desteklerinizi bekliyorum ASGH açılması için.)
AR-GE konunuzu varsa resim ve video ile destekleyin.: (Gereksiz)
Başlık: Ynt: JenniferAR - AR&GE
Gönderen: Pudin - 27 Ağustos 2020, 10:06:46
FD İçerisinde açıldı diye biliyorum ASGH.
Başlık: Ynt: JenniferAR - AR&GE
Gönderen: Jaxie - 27 Ağustos 2020, 10:21:00
Başa geçecek birisi var mı?
Başlık: Ynt: JenniferAR - AR&GE
Gönderen: #McAllen - 27 Ağustos 2020, 11:05:22
FD İçerisinde açıldı diye biliyorum ASGH.

Tekrar kapandı artık isteyen yapıyor isteyen yapmıyor direk fast geçiyor kapattılar fd içinde
Başlık: Ynt: JenniferAR - AR&GE
Gönderen: whitemamba - 27 Ağustos 2020, 11:28:31
ASGH zorr
Başlık: Ynt: JenniferAR - AR&GE
Gönderen: #McAllen - 27 Ağustos 2020, 11:31:38
ASGH zorr

ya değilse :d
Başlık: Ynt: JenniferAR - AR&GE
Gönderen: N0SY - 27 Ağustos 2020, 11:36:00
ASGH zorr
Başlık: Ynt: JenniferAR - AR&GE
Gönderen: Rippier - 27 Ağustos 2020, 11:43:12
desteklemiyorum
Başlık: Ynt: JenniferAR - AR&GE
Gönderen: Fender - 27 Ağustos 2020, 11:50:37
ASGH zor değil ben destekliyorum, olayları anlatılıyor zaten bilmediğiniz şeyleride el kitapçığından baka bilirsiniz. DESTEK!
Başlık: Ynt: JenniferAR - AR&GE
Gönderen: Zweisamkeit - 27 Ağustos 2020, 12:47:45
ASGH zor değil ben destekliyorum, olayları anlatılıyor zaten bilmediğiniz şeyleride el kitapçığından baka bilirsiniz. DESTEK!
Başlık: Ynt: JenniferAR - AR&GE
Gönderen: emrerv - 27 Ağustos 2020, 13:22:01
ASGH zorr
Başlık: Ynt: JenniferAR - AR&GE
Gönderen: Raca - 27 Ağustos 2020, 13:46:37
Desteklendin bro.
Başlık: Ynt: JenniferAR - AR&GE
Gönderen: LeoPars. - 27 Ağustos 2020, 14:27:07
ASGH zorr
Başlık: Ynt: JenniferAR - AR&GE
Gönderen: Bilinmiyors - 27 Ağustos 2020, 15:13:15
ASGH için rolü severek sürdüren arkadaşlar adına kötü olmuş denilebilir, fakat açılır mı bilmiyorum yinede destek.
Başlık: Ynt: JenniferAR - AR&GE
Gönderen: #McAllen - 27 Ağustos 2020, 19:37:18
Upp
Başlık: Ynt: JenniferAR - AR&GE
Gönderen: R11A - 27 Ağustos 2020, 19:41:36
Destekliyorum, ASGH şart bence.
Başlık: Ynt: JenniferAR - AR&GE
Gönderen: Kratos78 - 27 Ağustos 2020, 20:00:42
Başa geçecek birisi var mı?
Başlık: Ynt: JenniferAR - AR&GE
Gönderen: allahınaslanı - 27 Ağustos 2020, 21:31:52
fddeyken asgh acıktı ve yıne fast gecıyodum qwe degısen bısı olmadı ama gercekten calısıcaklarsa destek
Başlık: Ynt: JenniferAR - AR&GE
Gönderen: BurakBeyy - 28 Ağustos 2020, 01:33:51
Başa geçecek birisi var mı?
Başlık: Ynt: JenniferAR - AR&GE
Gönderen: #McAllen - 28 Ağustos 2020, 12:13:08
Destekliyorum, ASGH şart bence.

Aynı fikirdeyim.
Başlık: Ynt: JenniferAR - AR&GE
Gönderen: #McAllen - 28 Ağustos 2020, 12:13:35
fddeyken asgh acıktı ve yıne fast gecıyodum qwe degısen bısı olmadı ama gercekten calısıcaklarsa destek

ASGH zaten işini her zaman iyi yapıyordu?
Başlık: Ynt: JenniferAR - AR&GE
Gönderen: hell - 28 Ağustos 2020, 12:22:11
Olabilir.
Başlık: Ynt: JenniferAR - AR&GE
Gönderen: Xredeyg_Palomino - 28 Ağustos 2020, 12:37:10
/do fast-rp qwe?

/do +

ASGH üyesi : o haıyrlı olsun kardes tedavı oldun gıdebılırsın

asgh acılsada aynı sey olcak acılmasa da  asgh varken de görüyorduk hastanede 1 tane aktif rol yapan adam yoktu zaten ambulans görürseniz takip edin en az 3-4 araç pd görürsünüz başka olaylara yönelmiyorlar bile yangın rolü yok şey yok hastane rolleri yok lsfd ve asgh gereksiz geliyor o yüzden
Başlık: Ynt: JenniferAR - AR&GE
Gönderen: whitemamba - 30 Ağustos 2020, 12:27:01
o kadar istiyorsanız fddeki boş rütbelere doktor rütbeleri ayarlarız fd bünyesinde doktor rolü yapabilirsiniz
Başlık: Ynt: JenniferAR - AR&GE
Gönderen: Zweisamkeit - 30 Ağustos 2020, 14:43:52
o kadar istiyorsanız fddeki boş rütbelere doktor rütbeleri ayarlarız fd bünyesinde doktor rolü yapabilirsiniz
2 gün sonra kapansın
Başlık: Ynt: JenniferAR - AR&GE
Gönderen: whitemamba - 30 Ağustos 2020, 16:03:34
o kadar istiyorsanız fddeki boş rütbelere doktor rütbeleri ayarlarız fd bünyesinde doktor rolü yapabilirsiniz
2 gün sonra kapansın
emek veren karşılığı alır =)
Başlık: Ynt: JenniferAR - AR&GE
Gönderen: Zweisamkeit - 30 Ağustos 2020, 16:10:31
o kadar istiyorsanız fddeki boş rütbelere doktor rütbeleri ayarlarız fd bünyesinde doktor rolü yapabilirsiniz
2 gün sonra kapansın
emek veren karşılığı alır =)
Çok gördük bu lafları :D ama icrat yok malesef
Başlık: Ynt: JenniferAR - AR&GE
Gönderen: arhet - 30 Ağustos 2020, 18:51:24
Destekliyorum, ASGH şart bence.
Başlık: Ynt: JenniferAR - AR&GE
Gönderen: allahınaslanı - 31 Ağustos 2020, 12:05:23
fddeyken asgh acıktı ve yıne fast gecıyodum qwe degısen bısı olmadı ama gercekten calısıcaklarsa destek

ASGH zaten işini her zaman iyi yapıyordu?

ınanmıs numarası yapmamı ıstıyosan seve seve ıstedıgını yaparım ama gercekten ınanmak cok zor..   
Başlık: Ynt: JenniferAR - AR&GE
Gönderen: #McAllen - 01 Eylül 2020, 11:34:49
Upp
Başlık: Ynt: JenniferAR - AR&GE
Gönderen: drill ahmet kaya - 01 Eylül 2020, 11:39:58
Upp
Başlık: Ynt: JenniferAR - AR&GE
Gönderen: SayMyName - 01 Eylül 2020, 11:47:54
ASGH a rol fırsatı verilmiyor sadece hastahenede rol döndüğü için belli bir müddet sonra insan sıkılıyor. Fd ye rol çıksın diye Asgh devri bitti kısaca eğer geri kazandırılacaksa bu oluşum ASGH a da sahada devriye ve müdahale izni verilmeli. Eğer böyle olursa aktifliğin yüksek olacağına inanıyorum.
Başlık: Ynt: JenniferAR - AR&GE
Gönderen: kirveofficial - 01 Eylül 2020, 11:52:10
Destek
Başlık: Ynt: JenniferAR - AR&GE
Gönderen: Yoda - 01 Eylül 2020, 11:53:29
asgh için kadro yok giren öbür gün kayboluyor
Başlık: Ynt: JenniferAR - AR&GE
Gönderen: whitemamba - 01 Eylül 2020, 12:16:09
ASGH a rol fırsatı verilmiyor sadece hastahenede rol döndüğü için belli bir müddet sonra insan sıkılıyor. Fd ye rol çıksın diye Asgh devri bitti kısaca eğer geri kazandırılacaksa bu oluşum ASGH a da sahada devriye ve müdahale izni verilmeli. Eğer böyle olursa aktifliğin yüksek olacağına inanıyorum.
FD personelleri bir doktorun yapacağı şeyleri yapmıyor alakası yok bu dediğinin
Başlık: Ynt: JenniferAR - AR&GE
Gönderen: allahınaslanı - 01 Eylül 2020, 13:15:22
asgh için kadro yok giren öbür gün kayboluyor

keşke öbür gün kaybolsa
adam açıcaz dedikten 5dk sonra ortalıkta yok la
Başlık: Ynt: JenniferAR - AR&GE
Gönderen: #McAllen - 01 Eylül 2020, 13:25:03
ASGH a rol fırsatı verilmiyor sadece hastahenede rol döndüğü için belli bir müddet sonra insan sıkılıyor. Fd ye rol çıksın diye Asgh devri bitti kısaca eğer geri kazandırılacaksa bu oluşum ASGH a da sahada devriye ve müdahale izni verilmeli. Eğer böyle olursa aktifliğin yüksek olacağına inanıyorum.
FD personelleri bir doktorun yapacağı şeyleri yapmıyor alakası yok bu dediğinin
Başlık: Ynt: JenniferAR - AR&GE
Gönderen: SayMyName - 01 Eylül 2020, 14:48:33
ASGH a rol fırsatı verilmiyor sadece hastahenede rol döndüğü için belli bir müddet sonra insan sıkılıyor. Fd ye rol çıksın diye Asgh devri bitti kısaca eğer geri kazandırılacaksa bu oluşum ASGH a da sahada devriye ve müdahale izni verilmeli. Eğer böyle olursa aktifliğin yüksek olacağına inanıyorum.
FD personelleri bir doktorun yapacağı şeyleri yapmıyor alakası yok bu dediğinin

Ben ilk ASGH oluşumuna girmiş birisi olarak Fd den daha çok medikal bilgiye sahibim. Fd de bulundum FII adam bile rolsel birşey yapmıyor emote dahi vermiyor, zaten belli başlı kişiler götürüyor oluşumu çok eskiden beridir olan Boris Mark var mesela.
Başlık: Ynt: JenniferAR - AR&GE
Gönderen: whitemamba - 02 Eylül 2020, 10:23:13
ASGH a rol fırsatı verilmiyor sadece hastahenede rol döndüğü için belli bir müddet sonra insan sıkılıyor. Fd ye rol çıksın diye Asgh devri bitti kısaca eğer geri kazandırılacaksa bu oluşum ASGH a da sahada devriye ve müdahale izni verilmeli. Eğer böyle olursa aktifliğin yüksek olacağına inanıyorum.
FD personelleri bir doktorun yapacağı şeyleri yapmıyor alakası yok bu dediğinin

Ben ilk ASGH oluşumuna girmiş birisi olarak Fd den daha çok medikal bilgiye sahibim. Fd de bulundum FII adam bile rolsel birşey yapmıyor emote dahi vermiyor, zaten belli başlı kişiler götürüyor oluşumu çok eskiden beridir olan Boris Mark var mesela.
FD TIBBİ MÜDAHELEDE BULUNMAZ. Tıbbi müdahaleyi doktor yapar. FD ise hızlı ve gelişmiş ilkyardım.
Başlık: Ynt: JenniferAR - AR&GE
Gönderen: drill ahmet kaya - 02 Eylül 2020, 11:49:13
Başa geçecek birisi var mı?