Rina Roleplay

Sunucu => Araştırma & Geliştirme Ofisi => Okunmuş AR&GE => Konuyu başlatan: arminus - 26 Ağustos 2020, 23:21:42

Başlık: Arminus Kowalski - ARGE
Gönderen: arminus - 26 Ağustos 2020, 23:21:42
Karakter Adınız: Arminus Kowalski
AR-GE konunuz hangi bölümde? (Oyun,forum,ts): Forum
AR-GE Fikrinizi en fazla 100 kelime ile açıklayın: Biri bize şikayet açtığında gelen "Hakkınızda açılmış 2 adet şikayet bulunmaktadır. İncelemek için buraya tıklayınız." kelimesi, "Açtığınız 2 şikayet var, incelemeyi unutmayın." şeklinde de çıkmalı. Benim açtığım 4 şikayet var ve şuanda açacağım 2-3 şikayet daha var bunlara oyundan bakmak için. 2. olarakta benim şuanda 2 şikayetim var /ceza yazdığımda şikayetim sonuçlandımı gidip bakabiliyoırum ama açtıgım şikayet sonuçlandı mı bakamıyorum. /ceza yazdığımızda açtığınız 3 şikayet var yazısı çıkabilir
AR-GE konunuzu varsa resim ve video ile destekleyin.: https://prnt.sc/u6g3jn (https://prnt.sc/u6g3jn)
Başlık: Ynt: Arminus Kowalski - ARGE
Gönderen: emrerv - 26 Ağustos 2020, 23:43:26
Desteklemiyorum, o 1 şikayet var yazısı bile çok rahatsız edici. Böyle olursa çok daha kötü olur.
Başlık: Ynt: Arminus Kowalski - ARGE
Gönderen: emrerv - 26 Ağustos 2020, 23:43:46
Desteklemiyorum, o 1 şikayet var yazısı bile çok rahatsız edici. Böyle olursa çok daha kötü olur.
Ama forumda olursa iyi olur onu desteklerim.
Başlık: Ynt: Arminus Kowalski - ARGE
Gönderen: Luanvice - 26 Ağustos 2020, 23:45:59
Aga ben o yazıyı görmek bile istemiyorum her dakika karşıma çıkıyor, rahatsız ediyor.Desteklemiyorum.
Başlık: Ynt: Arminus Kowalski - ARGE
Gönderen: arhet - 27 Ağustos 2020, 09:43:42
Aga ben o yazıyı görmek bile istemiyorum her dakika karşıma çıkıyor, rahatsız ediyor.Desteklemiyorum.
Başlık: Ynt: Arminus Kowalski - ARGE
Gönderen: Pudin - 27 Ağustos 2020, 10:07:25
Desteklemiyorum, o 1 şikayet var yazısı bile çok rahatsız edici. Böyle olursa çok daha kötü olur.
Başlık: Ynt: Arminus Kowalski - ARGE
Gönderen: Jaxie - 27 Ağustos 2020, 10:21:47
Anlatım çok karışık olmuş, anlayamadım.
Başlık: Ynt: Arminus Kowalski - ARGE
Gönderen: arminus - 27 Ağustos 2020, 13:13:18
Anlatım çok karışık olmuş, anlayamadım.
Hakkınızda açılmış 2 şikayet vardır yazısı var ya, onun "Açtığınız 2 şikayet vardır" şeklinde de forumda gözükmesini istiyorum.
Başlık: Ynt: Arminus Kowalski - ARGE
Gönderen: Bilinmiyors - 30 Ağustos 2020, 15:14:59
Pek gerekli değil.
Başlık: Ynt: Arminus Kowalski - ARGE
Gönderen: Dynastie - 30 Ağustos 2020, 16:01:08
Pek gerekli değil.
Başlık: Ynt: Arminus Kowalski - ARGE
Gönderen: Rippier - 30 Ağustos 2020, 16:19:26
Pek gerekli değil.
Başlık: Ynt: Arminus Kowalski - ARGE
Gönderen: drill ahmet kaya - 01 Eylül 2020, 12:00:51
Desteklemiyorum, o 1 şikayet var yazısı bile çok rahatsız edici. Böyle olursa çok daha kötü olur.
Ama forumda olursa iyi olur onu desteklerim.
Başlık: Ynt: Arminus Kowalski - ARGE
Gönderen: kirveofficial - 01 Eylül 2020, 12:03:02
Desteklemiyorum, o 1 şikayet var yazısı bile çok rahatsız edici. Böyle olursa çok daha kötü olur.
Ama forumda olursa iyi olur onu desteklerim.
Başlık: Ynt: Arminus Kowalski - ARGE
Gönderen: drill ahmet kaya - 01 Eylül 2020, 12:03:40
Desteklemiyorum, o 1 şikayet var yazısı bile çok rahatsız edici. Böyle olursa çok daha kötü olur.
Ama forumda olursa iyi olur onu desteklerim.
Başlık: Ynt: Arminus Kowalski - ARGE
Gönderen: Hera - 01 Eylül 2020, 12:42:18
Reddedildi.