Kiralık aracı iptal etme gelsin direkt, kiraladığımız bir aracı dilediğimiz zaman iptal edebilelim.O da olur. Ama bu da gelsin.
Bunu zaten hatırlayasın diye gönderiyor sistem, öyle bir seçenek ekleyeceklerini sanmıyorum. Belki azaltabilirler, dakikada bir değilde 5 dakikada bir falan. Zaten 10 dakika kala saymaya başlıyor.Kiralık aracı iptal etme gelsin direkt, kiraladığımız bir aracı dilediğimiz zaman iptal edebilelim.O da olur. Ama bu da gelsin.
Hatırlatma amaçlı gelen bildirimleri kapatacaklarını sanmıyorum.
Kiralık aracı iptal etme gelsin direkt, kiraladığımız bir aracı dilediğimiz zaman iptal edebilelim.
Kiralık aracı iptal etme gelsin direkt, kiraladığımız bir aracı dilediğimiz zaman iptal edebilelim.
sonra arabam altımdan bi anda gitti dersiniz
sonra arabam altımdan bi anda gitti dersiniz
sonra arabam altımdan bi anda gitti dersiniz
Demem ben kardeş.sonra arabam altımdan bi anda gitti dersiniz
Kiralık aracı iptal etme gelsin direkt, kiraladığımız bir aracı dilediğimiz zaman iptal edebilelim.
Kiralık aracı iptal etme gelsin direkt, kiraladığımız bir aracı dilediğimiz zaman iptal edebilelim.
Kiralık aracı iptal etme gelsin direkt, kiraladığımız bir aracı dilediğimiz zaman iptal edebilelim.
Kiralık aracı iptal etme gelsin direkt, kiraladığımız bir aracı dilediğimiz zaman iptal edebilelim.
desteklıyorum
Kiralık aracı iptal etme gelsin direkt, kiraladığımız bir aracı dilediğimiz zaman iptal edebilelim.
Hatırlatma amaçlı gelen bildirimleri kapatacaklarını sanmıyorum.
Hatırlatma amaçlı gelen bildirimleri kapatacaklarını sanmıyorum.
Kiralık aracı iptal etme gelsin direkt, kiraladığımız bir aracı dilediğimiz zaman iptal edebilelim.O da olur. Ama bu da gelsin.
arkadaşlar okuma bildiğinizi varsayarak konuşmak istiyorum, kapatılabilsin hiçbir şekilde bildirim gelmesin dememiş zaten kimse istemeyen kapatsın dakika başı uğraşmak zor oluyor rol editlerken sıkıntı çıkartıyor