Rina Roleplay

Sunucu => Araştırma & Geliştirme Ofisi => Okunmuş AR&GE => Konuyu başlatan: Jaxie - 26 Ağustos 2020, 16:16:17

Başlık: Gişe geçiş (üstünden)
Gönderen: Jaxie - 26 Ağustos 2020, 16:16:17
Karakter Adınız: Lenacia Stanley
AR-GE konunuz hangi bölümde? (Oyun,forum,ts): Oyun
AR-GE Fikrinizi en fazla 100 kelime ile açıklayın: Oyuncular, çoğunlukla çimento aracı süren kişiler gişelere son hız gelerek üstlerinden atlayarak geçiyor. Gişelerin üzerine yere yakın bir duvar eklenerek zıplamaları engellenebilir. Ya da gişe biraz yukarıya kaldırılabilir, böylelikle üstünden atlayamazlar.
AR-GE konunuzu varsa resim ve video ile destekleyin.: (Cevabınız)
Başlık: Ynt: Gişe geçiş (üstünden)
Gönderen: mvo - 26 Ağustos 2020, 16:16:48
destekliyorum
Başlık: Ynt: Gişe geçiş (üstünden)
Gönderen: a davor - 26 Ağustos 2020, 16:20:59
kardesım cımento kıtabında gıselerden beles gecmelısınız yazmakta bergy tarafından dogrulanmıstır bu
Başlık: Ynt: Gişe geçiş (üstünden)
Gönderen: Jaxie - 26 Ağustos 2020, 16:22:54
kardesım cımento kıtabında gıselerden beles gecmelısınız yazmakta bergy tarafından dogrulanmıstır bu
üzgünüm dostum, bunu bilmiyordum
Başlık: Ynt: Gişe geçiş (üstünden)
Gönderen: emrerv - 26 Ağustos 2020, 16:33:04
kardesım cımento kıtabında gıselerden beles gecmelısınız yazmakta bergy tarafından dogrulanmıstır bu
Başlık: Ynt: Gişe geçiş (üstünden)
Gönderen: hissizleştim - 26 Ağustos 2020, 16:33:53
kardesım cımento kıtabında gıselerden beles gecmelısınız yazmakta bergy tarafından dogrulanmıstır bu
Başlık: Ynt: Gişe geçiş (üstünden)
Gönderen: emrerv - 26 Ağustos 2020, 16:34:26
Çimento aracıyla gişenin üstünden geçemiyorsun çünkü barikat var.
Başlık: Ynt: Gişe geçiş (üstünden)
Gönderen: TUBORG DEĞİL TURBOGG! - 26 Ağustos 2020, 16:35:49
kardesım cımento kıtabında gıselerden beles gecmelısınız yazmakta bergy tarafından dogrulanmıstır bu
Başlık: Ynt: Gişe geçiş (üstünden)
Gönderen: N0SY - 26 Ağustos 2020, 16:43:44
Üstüne zaten bariyer ekleniyor.
Başlık: Ynt: Gişe geçiş (üstünden)
Gönderen: Dynastie - 26 Ağustos 2020, 16:56:39
gerek yok
Başlık: Ynt: Gişe geçiş (üstünden)
Gönderen: Shamalin - 26 Ağustos 2020, 17:01:37
Çimentoculuk gişesinde bu var zaten, can sıkıntısından çimentoculağa başladım. Tam bergy gibi "Kır geç a*ına koyum" dedim ki takılı kaldım. Yukarıya bariyer koymuşlar.
Başlık: Ynt: Gişe geçiş (üstünden)
Gönderen: Jaxie - 26 Ağustos 2020, 17:35:27
Tüm gişelerden bahsediyorum, çimento sadece bir örnekti.
Başlık: Ynt: Gişe geçiş (üstünden)
Gönderen: Bilinmiyors - 26 Ağustos 2020, 17:41:04
Çimento aracıyla gişenin üstünden geçemiyorsun çünkü barikat var.
Başlık: Ynt: Gişe geçiş (üstünden)
Gönderen: blauschabreiben - 26 Ağustos 2020, 18:13:57
destekliyorum
Başlık: Ynt: Gişe geçiş (üstünden)
Gönderen: Kratos78 - 26 Ağustos 2020, 19:22:12
destekliyorum
Başlık: Ynt: Gişe geçiş (üstünden)
Gönderen: bartug - 26 Ağustos 2020, 20:19:39
kardesım cımento kıtabında gıselerden beles gecmelısınız yazmakta bergy tarafından dogrulanmıstır bu
Başlık: Ynt: Gişe geçiş (üstünden)
Gönderen: cloaker - 26 Ağustos 2020, 20:31:06
Çimentoculuk gişesinde bu var zaten, can sıkıntısından çimentoculağa başladım. Tam bergy gibi "Kır geç a*ına koyum" dedim ki takılı kaldım. Yukarıya bariyer koymuşlar.
JDSGDFHDFKHJKLDFJHDKLFGJ
destek ama zaten var orada barikat
Başlık: Ynt: Gişe geçiş (üstünden)
Gönderen: Jaxie - 26 Ağustos 2020, 21:00:53
Tüm gişelerden bahsediyorum, çimento sadece bir örnekti.
Başlık: Ynt: Gişe geçiş (üstünden)
Gönderen: Pudin - 26 Ağustos 2020, 21:24:14
destekliyorum
Başlık: Ynt: Gişe geçiş (üstünden)
Gönderen: arminus - 26 Ağustos 2020, 23:11:17
kardesım bu geldı zaten daha neden ocagımıza ıncır agacı dıkıyorsun ustune bu kural ıhıalını bergy yapmısken ayß degılmı??
Başlık: Ynt: Gişe geçiş (üstünden)
Gönderen: TUBORG DEĞİL TURBOGG! - 27 Ağustos 2020, 10:26:53
kardesım bu geldı zaten daha neden ocagımıza ıncır agacı dıkıyorsun ustune bu kural ıhıalını bergy yapmısken ayß degılmı??

kural ıhlalı degıl kardes bu kolay yoldan para kazanma
Başlık: Ynt: Gişe geçiş (üstünden)
Gönderen: timeformurder - 27 Ağustos 2020, 10:28:52
On altı dolar vermemek için şekilden şekile girenler var ya. Destek.
Başlık: Ynt: Gişe geçiş (üstünden)
Gönderen: Rippier - 27 Ağustos 2020, 11:44:48
desteeekkk
Başlık: Ynt: Gişe geçiş (üstünden)
Gönderen: arminus - 27 Ağustos 2020, 13:21:53
kardesım bu geldı zaten daha neden ocagımıza ıncır agacı dıkıyorsun ustune bu kural ıhıalını bergy yapmısken ayß degılmı??

kural ıhlalı degıl kardes bu kolay yoldan para kazanma
haklısın kardesım cımentocuyum ben durmam yasak bergy bıle yaptı yonetıme karsı gelmekten ıcerı alın bu arkadası
Başlık: Ynt: Gişe geçiş (üstünden)
Gönderen: #McAllen - 27 Ağustos 2020, 17:32:59
Gişe yukarı kaldırılırsa Flash, Bullet, İnfernus, Turismo tarzı hızlı araçlar altından hızlıca geçebilir ama üstüne birşey koyulabilir destekliyorum yinede.
Başlık: Ynt: Gişe geçiş (üstünden)
Gönderen: santosbelediyebaskani - 27 Ağustos 2020, 17:55:22
çimentocuları üzmeyin la
Başlık: Ynt: Gişe geçiş (üstünden)
Gönderen: Kratos78 - 27 Ağustos 2020, 20:01:57
destek vermiyorum ÇÜNKÜ bazıları çarpıp belki denize düşebiliyor veya aracı patlıyabiliyor veya ters dönebiliyo aracı 16 dolar vermediği için yarım saaaat uğraşması gerekecek bu yüzden böyel kalsın benceee
Başlık: Ynt: Gişe geçiş (üstünden)
Gönderen: Jaxie - 27 Ağustos 2020, 20:04:42
destek vermiyorum ÇÜNKÜ bazıları çarpıp belki denize düşebiliyor veya aracı patlıyabiliyor veya ters dönebiliyo aracı 16 dolar vermediği için yarım saaaat uğraşması gerekecek bu yüzden böyel kalsın benceee
yavaş git o zaman
Başlık: Ynt: Gişe geçiş (üstünden)
Gönderen: Kratos78 - 27 Ağustos 2020, 20:08:48
destek vermiyorum ÇÜNKÜ bazıları çarpıp belki denize düşebiliyor veya aracı patlıyabiliyor veya ters dönebiliyo aracı 16 dolar vermediği için yarım saaaat uğraşması gerekecek bu yüzden böyel kalsın benceee
yavaş git o zaman
o dediğimi yapanlara laf attım ama sen bilirsin
Başlık: Ynt: Gişe geçiş (üstünden)
Gönderen: Jaxie - 27 Ağustos 2020, 20:14:23
destek vermiyorum ÇÜNKÜ bazıları çarpıp belki denize düşebiliyor veya aracı patlıyabiliyor veya ters dönebiliyo aracı 16 dolar vermediği için yarım saaaat uğraşması gerekecek bu yüzden böyel kalsın benceee
yavaş git o zaman
o dediğimi yapanlara laf attım ama sen bilirsin
bende onlara yavaş gitsinler dedim
Başlık: Ynt: Gişe geçiş (üstünden)
Gönderen: zEX - 27 Ağustos 2020, 21:39:26
Gerek yok bu arada
Başlık: Ynt: Gişe geçiş (üstünden)
Gönderen: KızılŞaman - 28 Ağustos 2020, 02:12:48
roatrain gibi araçlar o gişeden zaten zor geçiyor geçemezler, desteklemiyorum.
Başlık: Ynt: Gişe geçiş (üstünden)
Gönderen: Xredeyg_Palomino - 28 Ağustos 2020, 12:56:23
kardesım cımento kıtabında gıselerden beles gecmelısınız yazmakta bergy tarafından dogrulanmıstır bu
Başlık: Ynt: Gişe geçiş (üstünden)
Gönderen: pacman - 31 Ağustos 2020, 08:16:40
he olur (8krktr)
Başlık: Ynt: Gişe geçiş (üstünden)
Gönderen: Yoda - 31 Ağustos 2020, 13:18:03
kardesım cımento kıtabında gıselerden beles gecmelısınız yazmakta bergy tarafından dogrulanmıstır bu
Başlık: Ynt: Gişe geçiş (üstünden)
Gönderen: pag - 31 Ağustos 2020, 14:36:36
Destekliyorum son zamanlarda tırcılardada olmaya başladı adam dorseli tırla gişenin üstünden atlıyor xD
Başlık: Ynt: Gişe geçiş (üstünden)
Gönderen: xredeyg - 31 Ağustos 2020, 17:09:32
kardesım cımento kıtabında gıselerden beles gecmelısınız yazmakta bergy tarafından dogrulanmıstır bu
Başlık: Ynt: Gişe geçiş (üstünden)
Gönderen: drill ahmet kaya - 01 Eylül 2020, 11:38:24
kardesım cımento kıtabında gıselerden beles gecmelısınız yazmakta bergy tarafından dogrulanmıstır bu
:d :d :d
Başlık: Ynt: Gişe geçiş (üstünden)
Gönderen: Francisco06 - 01 Eylül 2020, 11:41:53
kardesım cımento kıtabında gıselerden beles gecmelısınız yazmakta bergy tarafından dogrulanmıstır bu
Başlık: Ynt: Gişe geçiş (üstünden)
Gönderen: drill ahmet kaya - 01 Eylül 2020, 11:43:04
kardesım cımento kıtabında gıselerden beles gecmelısınız yazmakta bergy tarafından dogrulanmıstır bu
Başlık: Ynt: Gişe geçiş (üstünden)
Gönderen: kirveofficial - 01 Eylül 2020, 11:53:17
kardesım cımento kıtabında gıselerden beles gecmelısınız yazmakta bergy tarafından dogrulanmıstır bu
Başlık: Ynt: Gişe geçiş (üstünden)
Gönderen: Jaxie - 02 Eylül 2020, 12:05:47
up
Başlık: Ynt: Gişe geçiş (üstünden)
Gönderen: Vile - 02 Eylül 2020, 12:59:32
destekliyorum
Başlık: Ynt: Gişe geçiş (üstünden)
Gönderen: #McAllen - 02 Eylül 2020, 13:00:07
destekliyorum
Başlık: Ynt: Gişe geçiş (üstünden)
Gönderen: SAHMERA - 02 Eylül 2020, 15:05:26
kardesım cımento kıtabında gıselerden beles gecmelısınız yazmakta bergy tarafından dogrulanmıstır bu
Doğrudur.
Başlık: Ynt: Gişe geçiş (üstünden)
Gönderen: bberk4y - 02 Eylül 2020, 15:06:57
kardesım cımento kıtabında gıselerden beles gecmelısınız yazmakta bergy tarafından dogrulanmıstır bu
Başlık: Ynt: Gişe geçiş (üstünden)
Gönderen: hell - 02 Eylül 2020, 15:41:08
turan açmışsa destekliyorum
Başlık: Ynt: Gişe geçiş (üstünden)
Gönderen: arhet - 02 Eylül 2020, 18:22:48
Üstüne zaten bariyer ekleniyor.
Başlık: Ynt: Gişe geçiş (üstünden)
Gönderen: gercekmaganda - 02 Eylül 2020, 19:36:14
kardesım cımento kıtabında gıselerden beles gecmelısınız yazmakta bergy tarafından dogrulanmıstır bu
Başlık: Ynt: Gişe geçiş (üstünden)
Gönderen: Jaxie - 05 Eylül 2020, 13:22:02
up
Başlık: Ynt: Gişe geçiş (üstünden)
Gönderen: The Witcher - 05 Eylül 2020, 13:48:20
kardesım cımento kıtabında gıselerden beles gecmelısınız yazmakta bergy tarafından dogrulanmıstır bu
Başlık: Ynt: Gişe geçiş (üstünden)
Gönderen: Expected - 05 Eylül 2020, 16:54:39
Desteklemiyorum, her konu bu şekilde zorlayarak çözülmemeli. Cezalandırma konusunda caydırıcılık artırılabilir.
Başlık: Ynt: Gişe geçiş (üstünden)
Gönderen: DarkKnife - 05 Eylül 2020, 16:58:25
destekliyorum
Başlık: Ynt: Gişe geçiş (üstünden)
Gönderen: Asilean - 05 Eylül 2020, 17:07:26
kardesım cımento kıtabında gıselerden beles gecmelısınız yazmakta bergy tarafından dogrulanmıstır bu
Başlık: Ynt: Gişe geçiş (üstünden)
Gönderen: Street - 06 Eylül 2020, 14:48:31
Reddedildi.