kardesım cımento kıtabında gıselerden beles gecmelısınız yazmakta bergy tarafından dogrulanmıstır buüzgünüm dostum, bunu bilmiyordum
kardesım cımento kıtabında gıselerden beles gecmelısınız yazmakta bergy tarafından dogrulanmıstır bu
kardesım cımento kıtabında gıselerden beles gecmelısınız yazmakta bergy tarafından dogrulanmıstır bu
kardesım cımento kıtabında gıselerden beles gecmelısınız yazmakta bergy tarafından dogrulanmıstır bu
Çimento aracıyla gişenin üstünden geçemiyorsun çünkü barikat var.
destekliyorum
destekliyorum
kardesım cımento kıtabında gıselerden beles gecmelısınız yazmakta bergy tarafından dogrulanmıstır bu
Çimentoculuk gişesinde bu var zaten, can sıkıntısından çimentoculağa başladım. Tam bergy gibi "Kır geç a*ına koyum" dedim ki takılı kaldım. Yukarıya bariyer koymuşlar.JDSGDFHDFKHJKLDFJHDKLFGJ
Tüm gişelerden bahsediyorum, çimento sadece bir örnekti.
destekliyorum
kardesım bu geldı zaten daha neden ocagımıza ıncır agacı dıkıyorsun ustune bu kural ıhıalını bergy yapmısken ayß degılmı??
haklısın kardesım cımentocuyum ben durmam yasak bergy bıle yaptı yonetıme karsı gelmekten ıcerı alın bu arkadasıkardesım bu geldı zaten daha neden ocagımıza ıncır agacı dıkıyorsun ustune bu kural ıhıalını bergy yapmısken ayß degılmı??
kural ıhlalı degıl kardes bu kolay yoldan para kazanma
destek vermiyorum ÇÜNKÜ bazıları çarpıp belki denize düşebiliyor veya aracı patlıyabiliyor veya ters dönebiliyo aracı 16 dolar vermediği için yarım saaaat uğraşması gerekecek bu yüzden böyel kalsın benceeeyavaş git o zaman
o dediğimi yapanlara laf attım ama sen bilirsindestek vermiyorum ÇÜNKÜ bazıları çarpıp belki denize düşebiliyor veya aracı patlıyabiliyor veya ters dönebiliyo aracı 16 dolar vermediği için yarım saaaat uğraşması gerekecek bu yüzden böyel kalsın benceeeyavaş git o zaman
bende onlara yavaş gitsinler dedimo dediğimi yapanlara laf attım ama sen bilirsindestek vermiyorum ÇÜNKÜ bazıları çarpıp belki denize düşebiliyor veya aracı patlıyabiliyor veya ters dönebiliyo aracı 16 dolar vermediği için yarım saaaat uğraşması gerekecek bu yüzden böyel kalsın benceeeyavaş git o zaman
kardesım cımento kıtabında gıselerden beles gecmelısınız yazmakta bergy tarafından dogrulanmıstır bu
kardesım cımento kıtabında gıselerden beles gecmelısınız yazmakta bergy tarafından dogrulanmıstır bu
kardesım cımento kıtabında gıselerden beles gecmelısınız yazmakta bergy tarafından dogrulanmıstır bu
:d :d :dkardesım cımento kıtabında gıselerden beles gecmelısınız yazmakta bergy tarafından dogrulanmıstır bu
kardesım cımento kıtabında gıselerden beles gecmelısınız yazmakta bergy tarafından dogrulanmıstır bu
kardesım cımento kıtabında gıselerden beles gecmelısınız yazmakta bergy tarafından dogrulanmıstır bu
kardesım cımento kıtabında gıselerden beles gecmelısınız yazmakta bergy tarafından dogrulanmıstır bu
destekliyorum
destekliyorum
kardesım cımento kıtabında gıselerden beles gecmelısınız yazmakta bergy tarafından dogrulanmıstır buDoğrudur.
kardesım cımento kıtabında gıselerden beles gecmelısınız yazmakta bergy tarafından dogrulanmıstır bu
Üstüne zaten bariyer ekleniyor.
kardesım cımento kıtabında gıselerden beles gecmelısınız yazmakta bergy tarafından dogrulanmıstır bu
kardesım cımento kıtabında gıselerden beles gecmelısınız yazmakta bergy tarafından dogrulanmıstır bu
destekliyorum
kardesım cımento kıtabında gıselerden beles gecmelısınız yazmakta bergy tarafından dogrulanmıstır bu