destek, hiç değilse haberimiz olsun
Numara zaten yansıyor, ulaşmak isterlerse ulaşabilirler.Evet de en azından ihbarı kabul ettiklerinde ilgileniliyor gibi bir bildirim gelse çok iyi olur, çünkü kimse kullanmıyor. Ve bekliyoruz.
LSPS, LSSD olsun ihbarları çok takmazlar. Onlar için Code 0 Victor 57 durumu lazım İhbarlara çok az bakılıyor. İhbar için devriye atan 2 araba olsa her şey çok güzel olur.İhbarın tuzak olup olmadığını bilmiyor insanlar, son zamanlarda ihbara zaten yöneliyorlar ellerinden geldiğince.
destek, hiç değilse haberimiz olsun
Numara zaten yansıyor, ulaşmak isterlerse ulaşabilirler.
Bazı ihbarlara önyargı ile yaklaşılıyor ve durumla ilgilenilmiyor, destek.
Gerçek hayatta bu yok.Koala, bu sunucuda gerçek hayatla alakası olmayan sistemler sayabilirim sana burda.
Gerçek hayatta bu yok.Gerçek hayatta 3-4 dakikada çimento kamyonuyla kimse 500 dolarda kazanmıyor.
Gerçek hayatta bu yok.
destek, hiç değilse haberimiz olsun
destek, hiç değilse haberimiz olsun
LSPS, LSSD olsun ihbarları çok takmazlar. Onlar için Code 0 Victor 57 durumu lazım İhbarlara çok az bakılıyor. İhbar için devriye atan 2 araba olsa her şey çok güzel olur.
destek, hiç değilse haberimiz olsun
destek, hiç değilse haberimiz olsun
destek, hiç değilse haberimiz olsun
ağaç gibi beklemeyiz hiç değilse ama telefon numaran yansıyor arayıp aramamak onlara kalmış
destek, hiç değilse haberimiz olsun
Destek. Evet numaramız yansıyor fakat bugün FD çağırdığımızda 5 dakika bekledik gelecekler mi gelmeyecekler mi diye, biz gidecektik ki geldiler. Onlar gelirken haberimiz olsa daha iyi olur.
destek, hiç değilse haberimiz olsun
LSPS, LSSD olsun ihbarları çok takmazlar. Onlar için Code 0 Victor 57 durumu lazım İhbarlara çok az bakılıyor. İhbar için devriye atan 2 araba olsa her şey çok güzel olur.Kanka hangi birinle ilgilenelim, sokaktaki trolcülerle mi? her dakika KOD-0 ile mi? PO1'ler zaten rapor yazdırmak ile uğraşıyor, PO3'ler ise rapor yazmaya çalışıyor, birde bunun üzerine sahte ihbarlar trol ihbarlar. Yinede elimizden geldiğince bakıyoruz ihbarlara.
LSPS, LSSD olsun ihbarları çok takmazlar. Onlar için Code 0 Victor 57 durumu lazım İhbarlara çok az bakılıyor. İhbar için devriye atan 2 araba olsa her şey çok güzel olur.
destek, hiç değilse haberimiz olsun
mantıksız olmaz mıydı, zaten numaramız ihbar attığımıza yansıyor, ulaşmaları gereken bir durum olursa arayanlar oluyo
Destek. Evet numaramız yansıyor fakat bugün FD çağırdığımızda 5 dakika bekledik gelecekler mi gelmeyecekler mi diye, biz gidecektik ki geldiler. Onlar gelirken haberimiz olsa daha iyi olur./d(epartman)
LSPS, LSSD olsun ihbarları çok takmazlar. Onlar için Code 0 Victor 57 durumu lazım İhbarlara çok az bakılıyor. İhbar için devriye atan 2 araba olsa her şey çok güzel olur.