Rina Roleplay

Sunucu => Araştırma & Geliştirme Ofisi => Okunmuş AR&GE => Konuyu başlatan: Baykus - 26 Ağustos 2020, 02:12:20

Başlık: 911 İhbar çağrısı.
Gönderen: Baykus - 26 Ağustos 2020, 02:12:20
Karakter Adınız: Lena Natalya.
AR-GE konunuz hangi bölümde? (Oyun,forum,ts): Oyun.
AR-GE Fikrinizi en fazla 100 kelime ile açıklayın: Polislere, şeriflere veya Fire departmanına gelen ihbarlara cevap verme olsa çok güzel olur. İhbar atıyoruz, ilgileniliyor mu bilmiyoruz bilsek ona göre rollerimizi yaparız ve daha eğlenceli olur diye düşünüyorum.
AR-GE konunuzu varsa resim ve video ile destekleyin.: Yok.
Başlık: Ynt: 911 İhbar çağrısı.
Gönderen: havalı - 26 Ağustos 2020, 02:17:21
ağaç gibi beklemeyiz hiç değilse ama telefon numaran yansıyor arayıp aramamak onlara kalmış
Başlık: Ynt: 911 İhbar çağrısı.
Gönderen: Jaxie - 26 Ağustos 2020, 02:26:00
destek, hiç değilse haberimiz olsun
Başlık: Ynt: 911 İhbar çağrısı.
Gönderen: son arzum - 26 Ağustos 2020, 02:34:01
mantıksız olmaz mıydı, zaten numaramız ihbar attığımıza yansıyor, ulaşmaları gereken bir durum olursa arayanlar oluyo
Başlık: Ynt: 911 İhbar çağrısı.
Gönderen: Bilinmiyors - 26 Ağustos 2020, 02:45:52
Numara zaten yansıyor, ulaşmak isterlerse ulaşabilirler.
Başlık: Ynt: 911 İhbar çağrısı.
Gönderen: unweens - 26 Ağustos 2020, 02:46:43
destek, hiç değilse haberimiz olsun
Başlık: Ynt: 911 İhbar çağrısı.
Gönderen: Baykus - 26 Ağustos 2020, 03:37:42
Numara zaten yansıyor, ulaşmak isterlerse ulaşabilirler.
Evet de en azından ihbarı kabul ettiklerinde ilgileniliyor gibi bir bildirim gelse çok iyi olur, çünkü kimse kullanmıyor. Ve bekliyoruz.
Başlık: Ynt: 911 İhbar çağrısı.
Gönderen: GANDİ AMCAS - 26 Ağustos 2020, 03:41:58
Bazı ihbarlara önyargı ile yaklaşılıyor ve durumla ilgilenilmiyor, destek.
Başlık: Ynt: 911 İhbar çağrısı.
Gönderen: jinggg - 26 Ağustos 2020, 03:51:52
Destek. Evet numaramız yansıyor fakat bugün FD çağırdığımızda 5 dakika bekledik gelecekler mi gelmeyecekler mi diye, biz gidecektik ki geldiler. Onlar gelirken haberimiz olsa daha iyi olur.
Başlık: Ynt: 911 İhbar çağrısı.
Gönderen: inpector gadget - 26 Ağustos 2020, 04:35:14
LSPS, LSSD olsun ihbarları çok takmazlar. Onlar için Code 0 Victor 57 durumu lazım  İhbarlara çok az bakılıyor. İhbar için devriye atan 2 araba olsa her şey çok güzel olur.
Başlık: Ynt: 911 İhbar çağrısı.
Gönderen: GANDİ AMCAS - 26 Ağustos 2020, 04:40:53
LSPS, LSSD olsun ihbarları çok takmazlar. Onlar için Code 0 Victor 57 durumu lazım  İhbarlara çok az bakılıyor. İhbar için devriye atan 2 araba olsa her şey çok güzel olur.
İhbarın tuzak olup olmadığını bilmiyor insanlar, son zamanlarda ihbara zaten yöneliyorlar ellerinden geldiğince.
Başlık: Ynt: 911 İhbar çağrısı.
Gönderen: Rippier - 26 Ağustos 2020, 04:57:14
destek, hiç değilse haberimiz olsun
Başlık: Ynt: 911 İhbar çağrısı.
Gönderen: KubaR - 26 Ağustos 2020, 05:05:07
evet bu durumdan yakınıyorum ama desteklemiyorum biraz saçma geldi bana
Başlık: Ynt: 911 İhbar çağrısı.
Gönderen: Pudin - 26 Ağustos 2020, 08:07:36
Baykusuma pudinginden destek.
Başlık: Ynt: 911 İhbar çağrısı.
Gönderen: Reagter - 26 Ağustos 2020, 09:18:03
Bazı ihbarlara önyargı ile yaklaşılıyor ve durumla ilgilenilmiyor, destek.
Başlık: Ynt: 911 İhbar çağrısı.
Gönderen: 06Koala - 26 Ağustos 2020, 10:03:18
Gerçek hayatta bu yok.
Başlık: Ynt: 911 İhbar çağrısı.
Gönderen: #McAllen - 26 Ağustos 2020, 10:06:51
Numara zaten yansıyor, ulaşmak isterlerse ulaşabilirler.
Başlık: Ynt: 911 İhbar çağrısı.
Gönderen: allahınaslanı - 26 Ağustos 2020, 10:14:49
Fd'de telefon numarası anca konum istemek için degerlendiriliyoe diye biliyorum, polis ve şerifler için bir şey diyemem. Ama vakit kaybını önlemek için güzel olabilir, destek.
Başlık: Ynt: 911 İhbar çağrısı.
Gönderen: Rodeiun - 26 Ağustos 2020, 10:44:24
Bazı ihbarlara önyargı ile yaklaşılıyor ve durumla ilgilenilmiyor, destek.
Başlık: Ynt: 911 İhbar çağrısı.
Gönderen: Rodeiun - 26 Ağustos 2020, 10:45:17
Gerçek hayatta bu yok.
Koala, bu sunucuda gerçek hayatla alakası olmayan sistemler sayabilirim sana burda.
Başlık: Ynt: 911 İhbar çağrısı.
Gönderen: zEX - 26 Ağustos 2020, 10:47:08
En azından resmi oluşumlar için bir menü olabilir bu menüdende çağrıya yöneldiğimizde seçeriz.
İhbar sahibinede gerekli birimler ihbarınıza yöneliyor diye bir metin düşebilir chatine...
Başlık: Ynt: 911 İhbar çağrısı.
Gönderen: leaderesso - 26 Ağustos 2020, 12:22:29
LSPD Personeli olarak söylüyorum.(Detaylı)

Siviller PD'ye ihbar attığınızda ihbarlar detaylı olmuyor veya yer tam olarak belirtilmiyor.
Ve sorun örneğin 2 tane Kırmızı sultanlı var ise(Dolu içindekiler silahlı) burda kırmızı sultan var deniliyor ve gittiğimizde tek birim aracında 2 pd üyesi oluyor ve direk düşüyoruz.

Daha detaylı olabilir ve bazenlerinde Toplantı odasında veya  Briefing Room'da devriye dağıtımı oluyor veya aktif sahada birim olmuyor ve tek birim olarak çatışmalara fazla gidemiyoruz.

Ve zaten numaranız ihbarda yansıyor.
Başlık: Ynt: 911 İhbar çağrısı.
Gönderen: Jaxie - 26 Ağustos 2020, 12:26:29
Gerçek hayatta bu yok.
Gerçek hayatta 3-4 dakikada çimento kamyonuyla kimse 500 dolarda kazanmıyor.
Başlık: Ynt: 911 İhbar çağrısı.
Gönderen: lastgunmobster - 26 Ağustos 2020, 12:30:29
Gerçek hayatta bu yok.

gerçek hayatta polisler devriye atıyor ve her ihbarla ilgileniyorlar sunucuda devriye atan polisi 1-2 kere görmüşümdür.
Başlık: Ynt: 911 İhbar çağrısı.
Gönderen: hell - 26 Ağustos 2020, 12:58:34
destek, hiç değilse haberimiz olsun
Başlık: Ynt: 911 İhbar çağrısı.
Gönderen: BurakBeyy - 26 Ağustos 2020, 13:02:35
destek, hiç değilse haberimiz olsun
Başlık: Ynt: 911 İhbar çağrısı.
Gönderen: emrerv - 26 Ağustos 2020, 15:56:16
LSPS, LSSD olsun ihbarları çok takmazlar. Onlar için Code 0 Victor 57 durumu lazım  İhbarlara çok az bakılıyor. İhbar için devriye atan 2 araba olsa her şey çok güzel olur.
Başlık: Ynt: 911 İhbar çağrısı.
Gönderen: Void - 26 Ağustos 2020, 16:21:00
destek, hiç değilse haberimiz olsun
Başlık: Ynt: 911 İhbar çağrısı.
Gönderen: Schatz - 26 Ağustos 2020, 16:30:12
destek, hiç değilse haberimiz olsun
Başlık: Ynt: 911 İhbar çağrısı.
Gönderen: Kratos78 - 26 Ağustos 2020, 19:22:40
destek, hiç değilse haberimiz olsun
Başlık: Ynt: 911 İhbar çağrısı.
Gönderen: bartug - 26 Ağustos 2020, 20:11:25
destek abı
Başlık: Ynt: 911 İhbar çağrısı.
Gönderen: SkyBu - 27 Ağustos 2020, 13:12:51
ağaç gibi beklemeyiz hiç değilse ama telefon numaran yansıyor arayıp aramamak onlara kalmış
Başlık: Ynt: 911 İhbar çağrısı.
Gönderen: arminus - 27 Ağustos 2020, 13:16:25
destek, hiç değilse haberimiz olsun
Başlık: Ynt: 911 İhbar çağrısı.
Gönderen: am i dreaming - 27 Ağustos 2020, 15:07:52
Destek, geldikleri zaman ihbar kabul etme gibi bir şey olsa daha iyi olabilir. Şu, şu birim ihbarınıza yöneliyor gibi.
Başlık: Ynt: 911 İhbar çağrısı.
Gönderen: timeformurder - 27 Ağustos 2020, 17:13:23
Destek. Evet numaramız yansıyor fakat bugün FD çağırdığımızda 5 dakika bekledik gelecekler mi gelmeyecekler mi diye, biz gidecektik ki geldiler. Onlar gelirken haberimiz olsa daha iyi olur.
Başlık: Ynt: 911 İhbar çağrısı.
Gönderen: SATIVA - 28 Ağustos 2020, 00:53:11
+1
Başlık: Ynt: 911 İhbar çağrısı.
Gönderen: KızılŞaman - 28 Ağustos 2020, 02:07:53
destek, hiç değilse haberimiz olsun
Başlık: Ynt: 911 İhbar çağrısı.
Gönderen: KızılŞaman - 28 Ağustos 2020, 02:09:18
Yaratacağı sorunlar
- Ab biraz pd keselim ab
- Ab sen legalsin ab biz seni düşürelim ab
- ab ara 911 çağırdım ab
- ab birim geliyo ab
-tutututuu düşürdüm abi ppuuahahaha
Başlık: Ynt: 911 İhbar çağrısı.
Gönderen: Balendin - 28 Ağustos 2020, 11:47:28
LSPS, LSSD olsun ihbarları çok takmazlar. Onlar için Code 0 Victor 57 durumu lazım  İhbarlara çok az bakılıyor. İhbar için devriye atan 2 araba olsa her şey çok güzel olur.
Kanka hangi  birinle ilgilenelim, sokaktaki trolcülerle mi? her dakika KOD-0 ile mi? PO1'ler zaten rapor yazdırmak ile uğraşıyor, PO3'ler ise rapor yazmaya çalışıyor, birde bunun üzerine sahte ihbarlar trol ihbarlar. Yinede elimizden geldiğince bakıyoruz ihbarlara.
Başlık: Ynt: 911 İhbar çağrısı.
Gönderen: Xredeyg_Palomino - 28 Ağustos 2020, 12:50:45
LSPS, LSSD olsun ihbarları çok takmazlar. Onlar için Code 0 Victor 57 durumu lazım  İhbarlara çok az bakılıyor. İhbar için devriye atan 2 araba olsa her şey çok güzel olur.
Başlık: Ynt: 911 İhbar çağrısı.
Gönderen: SAHMERA - 04 Eylül 2020, 08:18:32
Desteklendin.
Başlık: Ynt: 911 İhbar çağrısı.
Gönderen: Yoda - 04 Eylül 2020, 11:24:38
haberleşme sıkıntı çözülürse iyi olur
Başlık: Ynt: 911 İhbar çağrısı.
Gönderen: The Witcher - 05 Eylül 2020, 01:57:54
destek, hiç değilse haberimiz olsun
Başlık: Ynt: 911 İhbar çağrısı.
Gönderen: hqbay - 05 Eylül 2020, 03:02:49
mantıksız olmaz mıydı, zaten numaramız ihbar attığımıza yansıyor, ulaşmaları gereken bir durum olursa arayanlar oluyo
Başlık: Ynt: 911 İhbar çağrısı.
Gönderen: whitemamba - 05 Eylül 2020, 10:24:24
Destek. Evet numaramız yansıyor fakat bugün FD çağırdığımızda 5 dakika bekledik gelecekler mi gelmeyecekler mi diye, biz gidecektik ki geldiler. Onlar gelirken haberimiz olsa daha iyi olur.
/d(epartman)
Başlık: Ynt: 911 İhbar çağrısı.
Gönderen: killinondemand - 05 Eylül 2020, 10:31:37
LSPS, LSSD olsun ihbarları çok takmazlar. Onlar için Code 0 Victor 57 durumu lazım  İhbarlara çok az bakılıyor. İhbar için devriye atan 2 araba olsa her şey çok güzel olur.

peki bizim bundan haberimiz var mı bi pd, lssd başvur bakayım ne tür ihbarlar ile ilgileniyoruz ön yargı kötü bir şey güzel kardeşim


ihbar için tam destek
Başlık: Ynt: 911 İhbar çağrısı.
Gönderen: Street - 06 Eylül 2020, 01:41:34
Not alındı, değerlendireceğiz.