Rina Roleplay

Sunucu => Araştırma & Geliştirme Ofisi => Okunmuş AR&GE => Konuyu başlatan: HighFeel has left - 23 Ağustos 2020, 23:15:01

Başlık: Çeteler için güzel bir ar-ge
Gönderen: HighFeel has left - 23 Ağustos 2020, 23:15:01
Karakter Adınız: Larry Paez
AR-GE konunuz hangi bölümde? (Oyun,forum,ts): Oyun
AR-GE Fikrinizi en fazla 100 kelime ile açıklayın: Idlewood çevresi varoş mahalle dolu fakat etrafı güvenli bölge olduğu için çeteler oraya yerleşemiyor, bence güvenli bölge azaltılıp çeteler için yer açılmalı.
AR-GE konunuzu varsa resim ve video ile destekleyin.: Yok
Başlık: Ynt: Çeteler için güzel bir ar-ge
Gönderen: emrerv - 24 Ağustos 2020, 00:12:40
Yaani olabilir gibi.
Başlık: Ynt: Çeteler için güzel bir ar-ge
Gönderen: LilPeep - 24 Ağustos 2020, 00:34:15
İdle da takılan insanlar çetelere huzursuzluk verebilir aynı şekil çetelerde onlara verebilir bir tık sakıncalı ama olsada fena olmaz.
Başlık: Ynt: Çeteler için güzel bir ar-ge
Gönderen: togii. - 24 Ağustos 2020, 00:39:14
yaaaniiii
Başlık: Ynt: Çeteler için güzel bir ar-ge
Gönderen: Rippier - 24 Ağustos 2020, 00:51:50
olabilir
Başlık: Ynt: Çeteler için güzel bir ar-ge
Gönderen: timeformurder - 24 Ağustos 2020, 00:53:15
İdle da takılan insanlar çetelere huzursuzluk verebilir aynı şekil çetelerde onlara verebilir bir tık sakıncalı ama olsada fena olmaz.
Idle da takılıp sıkıntı vermeyecek insan sayısı çok az zaten. Destek.
Başlık: Ynt: Çeteler için güzel bir ar-ge
Gönderen: HighFeel has left - 24 Ağustos 2020, 11:10:38
up up up up
Başlık: Ynt: Çeteler için güzel bir ar-ge
Gönderen: HAYATSIZRİNACI - 24 Ağustos 2020, 12:23:19
Destek. (8krktr)
Başlık: Ynt: Çeteler için güzel bir ar-ge
Gönderen: TayipxD - 24 Ağustos 2020, 13:49:17
Yaani olabilir gibi.
Başlık: Ynt: Çeteler için güzel bir ar-ge
Gönderen: Yeşil Bıyık Vales :) - 24 Ağustos 2020, 14:06:44
Bence bu olay şöyle düzeltilse iyi olur, İdlewood GB alanı sadece pizzanın sınırları içerisinde olursa herkes için iyi olur.
Başlık: Ynt: Çeteler için güzel bir ar-ge
Gönderen: aykurt - 24 Ağustos 2020, 14:35:43
Bunun argesini açtım kabul edilmedi, büyük ihtimal reddedilcek.
Başlık: Ynt: Çeteler için güzel bir ar-ge
Gönderen: Jaxie - 25 Ağustos 2020, 00:07:33
Idle önceden daha büyük bir güvenli bölgeye sahipti zaten, yeterince küçültüldüğünü düşünüyorum. Desteklemiyorum.
Başlık: Ynt: Çeteler için güzel bir ar-ge
Gönderen: mvo - 25 Ağustos 2020, 00:10:25
Neden tek Idlewood'a takılıyorsunuz ki? Diğer güvenli bölgeleri de düşünün. Destekliyorum.
Başlık: Ynt: Çeteler için güzel bir ar-ge
Gönderen: tunarowsy - 25 Ağustos 2020, 00:17:03
Neden tek Idlewood'a takılıyorsunuz ki? Diğer güvenli bölgeleri de düşünün. Destekliyorum.
Başlık: Ynt: Çeteler için güzel bir ar-ge
Gönderen: Killer Tron - 25 Ağustos 2020, 00:34:31
Yaani olabilir gibi.
Başlık: Ynt: Çeteler için güzel bir ar-ge
Gönderen: international wanted criminal - 25 Ağustos 2020, 01:28:16
Zaten sunucuda ipini koparan soyadıyla suç çetesi açıyor aile açıyor veya bir sürü onaysız veya onaylı birlik var gerek yok Idlewood oyunu yeni öğrenenlerin rol yaptığı bir yer olarak kalmalı öyle bırakılmalı GB'sine dokunulmamalı.
Başlık: Ynt: Çeteler için güzel bir ar-ge
Gönderen: bberk4y - 25 Ağustos 2020, 02:06:05
İdle da takılan insanlar çetelere huzursuzluk verebilir aynı şekil çetelerde onlara verebilir bir tık sakıncalı ama olsada fena olmaz.
Başlık: Ynt: Çeteler için güzel bir ar-ge
Gönderen: HighFeel has left - 25 Ağustos 2020, 09:01:16
Zaten sunucuda ipini koparan soyadıyla suç çetesi açıyor aile açıyor veya bir sürü onaysız veya onaylı birlik var gerek yok Idlewood oyunu yeni öğrenenlerin rol yaptığı bir yer olarak kalmalı öyle bırakılmalı GB'sine dokunulmamalı.
Pizzacının ortasında GB kaldırlsın demedim fark ettiyysen, Idlewood'da sadece Pizza Stack bölgesi Güvenli bölge olursa daha çok oluşum açılabilme imkanı sunulur, böylece kavgalar son bulur.
Başlık: Ynt: Çeteler için güzel bir ar-ge
Gönderen: international wanted criminal - 25 Ağustos 2020, 12:03:20
Zaten sunucuda ipini koparan soyadıyla suç çetesi açıyor aile açıyor veya bir sürü onaysız veya onaylı birlik var gerek yok Idlewood oyunu yeni öğrenenlerin rol yaptığı bir yer olarak kalmalı öyle bırakılmalı GB'sine dokunulmamalı.
Pizzacının ortasında GB kaldırlsın demedim fark ettiyysen, Idlewood'da sadece Pizza Stack bölgesi Güvenli bölge olursa daha çok oluşum açılabilme imkanı sunulur, böylece kavgalar son bulur.

Ya aklın hayalin alıyor mu topluluğun olduğu yerlerin yakınlarında oluşum kurulabilir mi? Milletin görebileceği şekilde uyuşturucu satışı yapmanız sizce mantıklı ve doğru mu? Ki eğer yapılırsa PD sürekli o mahalleyi basmalı çünkü uyuşturucu satışı yaptıkları fişleniyor. Düşünsene senin hoodun Idlewood içerisinde ve hoodunu tarıyorlar ve Pizza'daki adamlar o olaya şahit oluyor tanık oluyor. Ne olur orası kaos olur kaos. Sürekli 1 lvl hesaplarla veya leveli orta rol bilgisi zayıf, hiç olmayan kişiler tarafından NOOB-DM+Trolling'e maruz kalırsınız. Üstelik çok oluşum açmak istiyorsan bak binco çaprazında Hoover boş git orada örgütleş. Idlegas'ın arka sokağında mesken evler var git orayı sahiplen onay kazan. Desteklemiyorum tamamen yanlış bir AR-GE.
Başlık: Ynt: Çeteler için güzel bir ar-ge
Gönderen: international wanted criminal - 25 Ağustos 2020, 12:06:03
Zaten sunucuda ipini koparan soyadıyla suç çetesi açıyor aile açıyor veya bir sürü onaysız veya onaylı birlik var gerek yok Idlewood oyunu yeni öğrenenlerin rol yaptığı bir yer olarak kalmalı öyle bırakılmalı GB'sine dokunulmamalı.
Pizzacının ortasında GB kaldırlsın demedim fark ettiyysen, Idlewood'da sadece Pizza Stack bölgesi Güvenli bölge olursa daha çok oluşum açılabilme imkanı sunulur, böylece kavgalar son bulur.

Üstelik GB zaten oldukça dar, sadece Pizza Stack ve Az bir şey ana caddeyi kapsıyor ne var bunda?
Başlık: Ynt: Çeteler için güzel bir ar-ge
Gönderen: Pudin - 25 Ağustos 2020, 13:41:25
Yaani olabilir gibi.
Başlık: Ynt: Çeteler için güzel bir ar-ge
Gönderen: Arles - 25 Ağustos 2020, 17:36:05
Zaten sunucuda ipini koparan soyadıyla suç çetesi açıyor aile açıyor veya bir sürü onaysız veya onaylı birlik var gerek yok Idlewood oyunu yeni öğrenenlerin rol yaptığı bir yer olarak kalmalı öyle bırakılmalı GB'sine dokunulmamalı.
Pizzacının ortasında GB kaldırlsın demedim fark ettiyysen, Idlewood'da sadece Pizza Stack bölgesi Güvenli bölge olursa daha çok oluşum açılabilme imkanı sunulur, böylece kavgalar son bulur.

Üstelik GB zaten oldukça dar, sadece Pizza Stack ve Az bir şey ana caddeyi kapsıyor ne var bunda?
Birlik kurmak sadece GBİ dışı değil, GBİ'in yakınlarına da kuramıyorsun bundan bahsediyor.
Ben destekliyorum, İdlewood konum olarak roller için gerçekten iyi bir bölge, kimse insanları zorla orada tutmuyor rollerine engel olup olmamaları konu ile ilgili değil, konu orada oluşum kurulup rol yapılması.
Desteklenebilir, ben kararsız kaldım
Başlık: Ynt: Çeteler için güzel bir ar-ge
Gönderen: Gwyndolin - 26 Ağustos 2020, 00:36:54
Zaten sunucuda ipini koparan soyadıyla suç çetesi açıyor aile açıyor veya bir sürü onaysız veya onaylı birlik var gerek yok Idlewood oyunu yeni öğrenenlerin rol yaptığı bir yer olarak kalmalı öyle bırakılmalı GB'sine dokunulmamalı.
Pizzacının ortasında GB kaldırlsın demedim fark ettiyysen, Idlewood'da sadece Pizza Stack bölgesi Güvenli bölge olursa daha çok oluşum açılabilme imkanı sunulur, böylece kavgalar son bulur.

Üstelik GB zaten oldukça dar, sadece Pizza Stack ve Az bir şey ana caddeyi kapsıyor ne var bunda?
Birlik kurmak sadece GBİ dışı değil, GBİ'in yakınlarına da kuramıyorsun bundan bahsediyor.
Ben destekliyorum, İdlewood konum olarak roller için gerçekten iyi bir bölge, kimse insanları zorla orada tutmuyor rollerine engel olup olmamaları konu ile ilgili değil, konu orada oluşum kurulup rol yapılması.
Desteklenebilir, ben kararsız kaldım
Ozaman İdlewood'un şehir merkezi olmaktan çıkması gerekiyor çünkü şehir merkezinin hemen yanında çete mekanı var ve insanların oturup sohbet ettiği yere polis baskın yapıyor, adamlar uyuşturucu satıyor sence mantıklımı?
Başlık: Ynt: Çeteler için güzel bir ar-ge
Gönderen: at avrat silah - 26 Ağustos 2020, 02:10:54
Ganton yakın, alhambra taraflarına yerleşebilirler İdlewood gibi bir ortamda rol yapmak isteyen oyuncular sanmıyorum insanlar rol yapacağı zaman idlewoodu tercih etmiyorlar, bence en güzeli o.
Başlık: Ynt: Çeteler için güzel bir ar-ge
Gönderen: Bilinmiyors - 26 Ağustos 2020, 03:21:23
Olabilir, destek.
Başlık: Ynt: Çeteler için güzel bir ar-ge
Gönderen: arhet - 07 Eylül 2020, 20:30:06
İdle da takılan insanlar çetelere huzursuzluk verebilir aynı şekil çetelerde onlara verebilir bir tık sakıncalı ama olsada fena olmaz.
Başlık: Ynt: Çeteler için güzel bir ar-ge
Gönderen: N0SY - 07 Eylül 2020, 20:34:54
Yaani olabilir gibi.
Başlık: Ynt: Çeteler için güzel bir ar-ge
Gönderen: Xredeyg_Palomino - 07 Eylül 2020, 21:47:05
Idle önceden daha büyük bir güvenli bölgeye sahipti zaten, yeterince küçültüldüğünü düşünüyorum. Desteklemiyorum.
Başlık: Ynt: Çeteler için güzel bir ar-ge
Gönderen: dissey - 07 Eylül 2020, 22:37:29
baska mekna mı kalmadı adamim
Başlık: Ynt: Çeteler için güzel bir ar-ge
Gönderen: si vis pacem para bellum - 08 Eylül 2020, 05:06:50
olabilir
Başlık: Ynt: Çeteler için güzel bir ar-ge
Gönderen: asdasfamanas - 08 Eylül 2020, 16:00:12
yabancı rp sunucularında idlenin çete bölgesi olduğu görülebilir.
Başlık: Ynt: Çeteler için güzel bir ar-ge
Gönderen: donahue - 08 Eylül 2020, 16:50:26
evet, mantıklı
Başlık: Ynt: Çeteler için güzel bir ar-ge
Gönderen: görüşürüz - 09 Eylül 2020, 10:16:03
disari gelsene mirader
Başlık: Ynt: Çeteler için güzel bir ar-ge
Gönderen: The Loud One - 09 Eylül 2020, 10:51:23
Mantıklı çünkü idlewood çevresi ghetto bölgesi ve Idlewood'un güvenli bölge olması hem rolleri zedeliyor hem de sorunlar çıkarıyor. Idlewood civarında aslında zencilerin gezmesi gerekirken GB'den dolayı farklı insanlarla dolu ve bir arka sokaktaki zenciler umursanmıyor.
Başlık: Ynt: Çeteler için güzel bir ar-ge
Gönderen: hell - 09 Eylül 2020, 13:01:45
Bölgede fazlasıyla trolle maruz kalırsın. İdlewood artık herkesin beynine kazınmış bir güvenli bölge.
Başlık: Ynt: Çeteler için güzel bir ar-ge
Gönderen: valviorfangirl - 09 Eylül 2020, 16:15:03
gereksiz o kadar sokak varken neden IDLE?
Başlık: Ynt: Çeteler için güzel bir ar-ge
Gönderen: HighFeel has left - 09 Eylül 2020, 17:10:22
gereksiz o kadar sokak varken neden IDLE?
Bana hangi bölgelerin boş olduğunu sayar mısın? o kadar yer var diyorsun, hadi bekliyorum.
Başlık: Ynt: Çeteler için güzel bir ar-ge
Gönderen: TUBORG DEĞİL TURBOGG! - 09 Eylül 2020, 17:22:56
İdlewood'un direk güvenli bölgesi kaldırılmalı daha güzel roller çıkabilsin. LSRP'den bakacak olursak bir çok rol yapılıyor İdlewood'da her hangi bir ihlal olmuyor. Oyundaki yaşamda varoş mahalleleri, çetecilerin olduğu yerler orası ama güvenli bölge var kaldırılması lazım.
Başlık: Ynt: Çeteler için güzel bir ar-ge
Gönderen: Spetsnaz' - 09 Eylül 2020, 17:27:53
İdlewood'un direk güvenli bölgesi kaldırılmalı daha güzel roller çıkabilsin. LSRP'den bakacak olursak bir çok rol yapılıyor İdlewood'da her hangi bir ihlal olmuyor. Oyundaki yaşamda varoş mahalleleri, çetecilerin olduğu yerler orası ama güvenli bölge var kaldırılması lazım.
Haklısın Kenan abi konuş
Başlık: Ynt: Çeteler için güzel bir ar-ge
Gönderen: Expected - 09 Eylül 2020, 18:22:07
Mantıklı ama geç olduğunu düşünüyorum, oturmuş bir düzen var
Başlık: Ynt: Çeteler için güzel bir ar-ge
Gönderen: tunahanizm - 09 Eylül 2020, 18:35:22
destekliyorum
Başlık: Ynt: Çeteler için güzel bir ar-ge
Gönderen: nbadword - 09 Eylül 2020, 23:06:03
İdlewood'un direk güvenli bölgesi kaldırılmalı daha güzel roller çıkabilsin. LSRP'den bakacak olursak bir çok rol yapılıyor İdlewood'da her hangi bir ihlal olmuyor. Oyundaki yaşamda varoş mahalleleri, çetecilerin olduğu yerler orası ama güvenli bölge var kaldırılması lazım.
Başlık: Ynt: Çeteler için güzel bir ar-ge
Gönderen: Elif - 09 Eylül 2020, 23:30:47
Başka yer mi yok koca San Andreas, herkes Idlewoodda hood açmak çete açmak için bu kadar ısrarcı? Güvenli, sivillerin tanışabileceği en azından haraç ya da ic üstünlük gasp, dövme gibi rollerin olmayacağı bir ortam. Zaten çok uzun durunca orada rol dönmediğini de görüyorsunuz. Ama koca haritada rol yapacak çete mekanı bulamamanız sorun cidden. Desteklemiyorum.
Başlık: Ynt: Çeteler için güzel bir ar-ge
Gönderen: TUBORG DEĞİL TURBOGG! - 09 Eylül 2020, 23:40:03
Başka yer mi yok koca San Andreas, herkes Idlewoodda hood açmak çete açmak için bu kadar ısrarcı? Güvenli, sivillerin tanışabileceği en azından haraç ya da ic üstünlük gasp, dövme gibi rollerin olmayacağı bir ortam. Zaten çok uzun durunca orada rol dönmediğini de görüyorsunuz. Ama koca haritada rol yapacak çete mekanı bulamamanız sorun cidden. Desteklemiyorum.

Olay çete mekanı değil olması gereken bu İdlewood'da rol bilmeyen oyuncuların gidip /lean 3 çeki rockstar açtığı bir ortammı yoksa güvenli bölgenin kalktığı siyahı toplulukların olduğu bir ortam mı diye sorsalar ben siyahilerin olduğu ortamı desteklerim. Koca haritada rol yapacak çete mekanı bulamamanız sorun citten demişsin biz rolü mekana göre değil, neyse onu yapıyoruz. İdlewood'dan güvenli bölgenin kaldırılması lazım.
Başlık: Ynt: Çeteler için güzel bir ar-ge
Gönderen: Lewis - 09 Eylül 2020, 23:42:25
NaSiPtE VaRsA  qweQ:Eqw:D:Q
Başlık: Ynt: Çeteler için güzel bir ar-ge
Gönderen: TUBORG DEĞİL TURBOGG! - 10 Eylül 2020, 00:02:57
Zaten sunucuda ipini koparan soyadıyla suç çetesi açıyor aile açıyor veya bir sürü onaysız veya onaylı birlik var gerek yok Idlewood oyunu yeni öğrenenlerin rol yaptığı bir yer olarak kalmalı öyle bırakılmalı GB'sine dokunulmamalı.
Pizzacının ortasında GB kaldırlsın demedim fark ettiyysen, Idlewood'da sadece Pizza Stack bölgesi Güvenli bölge olursa daha çok oluşum açılabilme imkanı sunulur, böylece kavgalar son bulur.

Üstelik GB zaten oldukça dar, sadece Pizza Stack ve Az bir şey ana caddeyi kapsıyor ne var bunda?
Birlik kurmak sadece GBİ dışı değil, GBİ'in yakınlarına da kuramıyorsun bundan bahsediyor.
Ben destekliyorum, İdlewood konum olarak roller için gerçekten iyi bir bölge, kimse insanları zorla orada tutmuyor rollerine engel olup olmamaları konu ile ilgili değil, konu orada oluşum kurulup rol yapılması.
Desteklenebilir, ben kararsız kaldım
Ozaman İdlewood'un şehir merkezi olmaktan çıkması gerekiyor çünkü şehir merkezinin hemen yanında çete mekanı var ve insanların oturup sohbet ettiği yere polis baskın yapıyor, adamlar uyuşturucu satıyor sence mantıklımı?

Polisler hiç bir zaman suç işlememiş birisini gidipte tutuklayamaz. İdlewood zaten şehir merkezi değil güvenli bölge olduğu için ve bilinen bir yer olduğu için şehirin göbeğindeki bir yermiş gibi gözüküyor aslında orası bildiğin zenci mahallesi, suçluların olduğu yerler. Polis baskın atsa bile bir insanda akıl mantık varsa durupta bunu izlemez amerikada sen yap bakayım bunu sana ne yapıyorlar. Zaten öyle zenci çete yerlerinde gerçek hayatta beyazlar hoş karşılanmaz ona görede rollerini yapacaksın bu kadar. Buranın kavgası gürültüsü elbet olacak zaten 1 seviye adamlar gelip troll yapar falan denmiş onlara uymazsanız sizin rol yaptığınızı anlayacaklar onlarda elbet adam gibi sizin ile role girecekler.
Başlık: Ynt: Çeteler için güzel bir ar-ge
Gönderen: AixeN - 10 Eylül 2020, 03:38:27
Olası bir şey fakat Idlewood Pizza Stack gibi bir yer 2 yılı aşkın süredir sunucuda güvenli bölge olarak geçiyor ve çoğu oyuncu rollerini orada yapıyor. Bunun yerine aktif tutulacak bir yer bulunursa ki Market caddesi şuanda buna uygun değil, fazlasıyla araç trafiği ve kumarhane taraflarında yoğunluk oluyor bu yüzden de uygun yer bulunabileceğini sanmıyorum, eğer birkaç gereksiz, kullanılmayan yer silinirse ve o silinen yer yerine sosyalleşilebilecek bir alan eklenirse olabilir.
Başlık: Ynt: Çeteler için güzel bir ar-ge
Gönderen: Little Spooky - 10 Eylül 2020, 12:01:28
Olabilir, destek.
Başlık: Ynt: Çeteler için güzel bir ar-ge
Gönderen: Yoda - 10 Eylül 2020, 12:36:46
idlewood ibadete açılırsa çok kan dökülür
Başlık: Ynt: Çeteler için güzel bir ar-ge
Gönderen: emrerv - 10 Eylül 2020, 12:55:41
idlewood ibadete açılırsa çok kan dökülür
Başlık: Ynt: Çeteler için güzel bir ar-ge
Gönderen: kirveofficial - 10 Eylül 2020, 13:04:16
İdle da takılan insanlar çetelere huzursuzluk verebilir aynı şekil çetelerde onlara verebilir bir tık sakıncalı ama olsada fena olmaz.
Idle da takılıp sıkıntı vermeyecek insan sayısı çok az zaten. Destek.
Başlık: Ynt: Çeteler için güzel bir ar-ge
Gönderen: Vennetti - 14 Eylül 2020, 03:20:00
İdle da takılan insanlar çetelere huzursuzluk verebilir aynı şekil çetelerde onlara verebilir bir tık sakıncalı ama olsada fena olmaz.