İdle da takılan insanlar çetelere huzursuzluk verebilir aynı şekil çetelerde onlara verebilir bir tık sakıncalı ama olsada fena olmaz.Idle da takılıp sıkıntı vermeyecek insan sayısı çok az zaten. Destek.
Yaani olabilir gibi.
Neden tek Idlewood'a takılıyorsunuz ki? Diğer güvenli bölgeleri de düşünün. Destekliyorum.
Yaani olabilir gibi.
İdle da takılan insanlar çetelere huzursuzluk verebilir aynı şekil çetelerde onlara verebilir bir tık sakıncalı ama olsada fena olmaz.
Zaten sunucuda ipini koparan soyadıyla suç çetesi açıyor aile açıyor veya bir sürü onaysız veya onaylı birlik var gerek yok Idlewood oyunu yeni öğrenenlerin rol yaptığı bir yer olarak kalmalı öyle bırakılmalı GB'sine dokunulmamalı.Pizzacının ortasında GB kaldırlsın demedim fark ettiyysen, Idlewood'da sadece Pizza Stack bölgesi Güvenli bölge olursa daha çok oluşum açılabilme imkanı sunulur, böylece kavgalar son bulur.
Zaten sunucuda ipini koparan soyadıyla suç çetesi açıyor aile açıyor veya bir sürü onaysız veya onaylı birlik var gerek yok Idlewood oyunu yeni öğrenenlerin rol yaptığı bir yer olarak kalmalı öyle bırakılmalı GB'sine dokunulmamalı.Pizzacının ortasında GB kaldırlsın demedim fark ettiyysen, Idlewood'da sadece Pizza Stack bölgesi Güvenli bölge olursa daha çok oluşum açılabilme imkanı sunulur, böylece kavgalar son bulur.
Zaten sunucuda ipini koparan soyadıyla suç çetesi açıyor aile açıyor veya bir sürü onaysız veya onaylı birlik var gerek yok Idlewood oyunu yeni öğrenenlerin rol yaptığı bir yer olarak kalmalı öyle bırakılmalı GB'sine dokunulmamalı.Pizzacının ortasında GB kaldırlsın demedim fark ettiyysen, Idlewood'da sadece Pizza Stack bölgesi Güvenli bölge olursa daha çok oluşum açılabilme imkanı sunulur, böylece kavgalar son bulur.
Yaani olabilir gibi.
Birlik kurmak sadece GBİ dışı değil, GBİ'in yakınlarına da kuramıyorsun bundan bahsediyor.Zaten sunucuda ipini koparan soyadıyla suç çetesi açıyor aile açıyor veya bir sürü onaysız veya onaylı birlik var gerek yok Idlewood oyunu yeni öğrenenlerin rol yaptığı bir yer olarak kalmalı öyle bırakılmalı GB'sine dokunulmamalı.Pizzacının ortasında GB kaldırlsın demedim fark ettiyysen, Idlewood'da sadece Pizza Stack bölgesi Güvenli bölge olursa daha çok oluşum açılabilme imkanı sunulur, böylece kavgalar son bulur.
Üstelik GB zaten oldukça dar, sadece Pizza Stack ve Az bir şey ana caddeyi kapsıyor ne var bunda?
Ozaman İdlewood'un şehir merkezi olmaktan çıkması gerekiyor çünkü şehir merkezinin hemen yanında çete mekanı var ve insanların oturup sohbet ettiği yere polis baskın yapıyor, adamlar uyuşturucu satıyor sence mantıklımı?Birlik kurmak sadece GBİ dışı değil, GBİ'in yakınlarına da kuramıyorsun bundan bahsediyor.Zaten sunucuda ipini koparan soyadıyla suç çetesi açıyor aile açıyor veya bir sürü onaysız veya onaylı birlik var gerek yok Idlewood oyunu yeni öğrenenlerin rol yaptığı bir yer olarak kalmalı öyle bırakılmalı GB'sine dokunulmamalı.Pizzacının ortasında GB kaldırlsın demedim fark ettiyysen, Idlewood'da sadece Pizza Stack bölgesi Güvenli bölge olursa daha çok oluşum açılabilme imkanı sunulur, böylece kavgalar son bulur.
Üstelik GB zaten oldukça dar, sadece Pizza Stack ve Az bir şey ana caddeyi kapsıyor ne var bunda?
Ben destekliyorum, İdlewood konum olarak roller için gerçekten iyi bir bölge, kimse insanları zorla orada tutmuyor rollerine engel olup olmamaları konu ile ilgili değil, konu orada oluşum kurulup rol yapılması.
Desteklenebilir, ben kararsız kaldım
İdle da takılan insanlar çetelere huzursuzluk verebilir aynı şekil çetelerde onlara verebilir bir tık sakıncalı ama olsada fena olmaz.
Yaani olabilir gibi.
Idle önceden daha büyük bir güvenli bölgeye sahipti zaten, yeterince küçültüldüğünü düşünüyorum. Desteklemiyorum.
olabilir
gereksiz o kadar sokak varken neden IDLE?Bana hangi bölgelerin boş olduğunu sayar mısın? o kadar yer var diyorsun, hadi bekliyorum.
İdlewood'un direk güvenli bölgesi kaldırılmalı daha güzel roller çıkabilsin. LSRP'den bakacak olursak bir çok rol yapılıyor İdlewood'da her hangi bir ihlal olmuyor. Oyundaki yaşamda varoş mahalleleri, çetecilerin olduğu yerler orası ama güvenli bölge var kaldırılması lazım.Haklısın Kenan abi konuş
İdlewood'un direk güvenli bölgesi kaldırılmalı daha güzel roller çıkabilsin. LSRP'den bakacak olursak bir çok rol yapılıyor İdlewood'da her hangi bir ihlal olmuyor. Oyundaki yaşamda varoş mahalleleri, çetecilerin olduğu yerler orası ama güvenli bölge var kaldırılması lazım.
Başka yer mi yok koca San Andreas, herkes Idlewoodda hood açmak çete açmak için bu kadar ısrarcı? Güvenli, sivillerin tanışabileceği en azından haraç ya da ic üstünlük gasp, dövme gibi rollerin olmayacağı bir ortam. Zaten çok uzun durunca orada rol dönmediğini de görüyorsunuz. Ama koca haritada rol yapacak çete mekanı bulamamanız sorun cidden. Desteklemiyorum.
Ozaman İdlewood'un şehir merkezi olmaktan çıkması gerekiyor çünkü şehir merkezinin hemen yanında çete mekanı var ve insanların oturup sohbet ettiği yere polis baskın yapıyor, adamlar uyuşturucu satıyor sence mantıklımı?Birlik kurmak sadece GBİ dışı değil, GBİ'in yakınlarına da kuramıyorsun bundan bahsediyor.Zaten sunucuda ipini koparan soyadıyla suç çetesi açıyor aile açıyor veya bir sürü onaysız veya onaylı birlik var gerek yok Idlewood oyunu yeni öğrenenlerin rol yaptığı bir yer olarak kalmalı öyle bırakılmalı GB'sine dokunulmamalı.Pizzacının ortasında GB kaldırlsın demedim fark ettiyysen, Idlewood'da sadece Pizza Stack bölgesi Güvenli bölge olursa daha çok oluşum açılabilme imkanı sunulur, böylece kavgalar son bulur.
Üstelik GB zaten oldukça dar, sadece Pizza Stack ve Az bir şey ana caddeyi kapsıyor ne var bunda?
Ben destekliyorum, İdlewood konum olarak roller için gerçekten iyi bir bölge, kimse insanları zorla orada tutmuyor rollerine engel olup olmamaları konu ile ilgili değil, konu orada oluşum kurulup rol yapılması.
Desteklenebilir, ben kararsız kaldım
idlewood ibadete açılırsa çok kan dökülür
İdle da takılan insanlar çetelere huzursuzluk verebilir aynı şekil çetelerde onlara verebilir bir tık sakıncalı ama olsada fena olmaz.Idle da takılıp sıkıntı vermeyecek insan sayısı çok az zaten. Destek.
İdle da takılan insanlar çetelere huzursuzluk verebilir aynı şekil çetelerde onlara verebilir bir tık sakıncalı ama olsada fena olmaz.