Desteklemiyorum, içinin dizayn edilişine göre değişebilir fiyatlar.aynennnn çete bölgesinde böyle richman gibi dizayn et hop 1m
Desteklemiyorum, içinin dizayn edilişine göre değişebilir fiyatlar.Mobilyasız da 4-5 katına satıyolar maalesef.
Sonuçta o evleri alan varmı? Var.heee o evleri alan olunca çok mantıklı oluyor yani amerikada varoş bir mahallede 1 milyona ev vardır hmmm
Bence gerek yok iyi böyle.
Gereksiz, sebebi şu; bi evin ederi 150bin ise 300bin yazarsa satılmaz zaten ev sahibi oto fiyat düşürür merak etmeyin.başka insanları da düşünsen keşke mantığa aykırı bir durum var ortada Stranger Park civarında bir ev 1 milyon, bu mümkün mü mantıklı düşünsene? Glen Park'ta içi boş 350 bin...
Desteklemiyorum, içinin dizayn edilişine göre değişebilir fiyatlar.
Her şeyin realistik olmasını bekliyorsanız, 10 dakikalık bir mesleğin 3250$ vermesi de mantıksız. O zaman bununda fiyatı düşürülsün. Ayrıca zaten x2 payday, vade, maaş, şirket maaşı gibi şeyler alıyoruz saatlik olarak. Ben şahsen bu fiyatların düşmesini desteklemiyorum, medium roleplay sonuç olarak. Zor şekilde para kazanılmıyor, para kasmasanız bile sağlam para biriktirebilirsiniz.buradaki olay parayı nasıl kasmamız falan değil, eve 30klık mobilya ekliyorsun satış fiyatına 100 bin ekliyorsun bu da var bir de içi boş sistemi 100 olan evi 350'ye satıyorsun.
Her şeyin realistik olmasını bekliyorsanız, 10 dakikalık bir mesleğin 3250$ vermesi de mantıksız. O zaman bununda fiyatı düşürülsün. Ayrıca zaten x2 payday, vade, maaş, şirket maaşı gibi şeyler alıyoruz saatlik olarak. Ben şahsen bu fiyatların düşmesini desteklemiyorum, medium roleplay sonuç olarak. Zor şekilde para kazanılmıyor, para kasmasanız bile sağlam para biriktirebilirsiniz.buradaki olay parayı nasıl kasmamız falan değil, eve 30klık mobilya ekliyorsun satış fiyatına 100 bin ekliyorsun bu da var bir de içi boş sistemi 100 olan evi 350'ye satıyorsun.
Evi alan kişi üstüne kazanç ekleyerek tekrar satıyor, zararına satamaz. Bu yüzden düzeltilmesi mümkün değil.Aynen, demek istediğim şey tam olarak bu aslında. Herkes yüksek meblalar vererek ev satın aldı, sistemsel fiyatına göre satma sistemi gelirse ev sahibi olan insanlar zarar edecek, sonuç olarak herkes sistemsel fiyatına ev satın almadı. Serbest piyasa olduğunu düşünüyorum, kimse kimseye zorla bir şey satmıyor. Uygun gören kişi 1 milyona da satın alır, 5 milyona da.
Her şeyin realistik olmasını bekliyorsanız, 10 dakikalık bir mesleğin 3250$ vermesi de mantıksız. O zaman bununda fiyatı düşürülsün. Ayrıca zaten x2 payday, vade, maaş, şirket maaşı gibi şeyler alıyoruz saatlik olarak. Ben şahsen bu fiyatların düşmesini desteklemiyorum, medium roleplay sonuç olarak. Zor şekilde para kazanılmıyor, para kasmasanız bile sağlam para biriktirebilirsiniz.buradaki olay parayı nasıl kasmamız falan değil, eve 30klık mobilya ekliyorsun satış fiyatına 100 bin ekliyorsun bu da var bir de içi boş sistemi 100 olan evi 350'ye satıyorsun.
Olay şu dostum, o evler güvenli bölgeye yakın ve ayrıca saatlik vergileri çok az bundan dolayı o evler pahalı anladın mı?Sonuçta o evleri alan varmı? Var.heee o evleri alan olunca çok mantıklı oluyor yani amerikada varoş bir mahallede 1 milyona ev vardır hmmm
Bence gerek yok iyi böyle.
Para kasmak kolay olduğu için fiyatların pahalı olması normal.
santa mariada sistemseli 100k olan evi o an elimde olan başka bir evle takaslayarak yaklaşık 1.5m gibi bir fiyata satın almış oldum. şimdi diyelim ki böyle bir şey geldi, ben o evi 300kdan yüksek fiyata satamıyorum. o zaman ne anlamı kaldı o evin sahilde olmasının, saatlik vergisinin az olmasıyla birlikte tercih edilme ihtimalinin artmasının veya benim ödediğim paranın? şu an satmak istersem tabii ki aldığım fiyatın üstüne bir şeyler ekleyip satışa çıkaracağım. yoksa evi aldığımdan bu yana geçen sürede zarar etmiş olurum, öyle değil mi?
santa mariada sistemseli 100k olan evi o an elimde olan başka bir evle takaslayarak yaklaşık 1.5m gibi bir fiyata satın almış oldum. şimdi diyelim ki böyle bir şey geldi, ben o evi 300kdan yüksek fiyata satamıyorum. o zaman ne anlamı kaldı o evin sahilde olmasının, saatlik vergisinin az olmasıyla birlikte tercih edilme ihtimalinin artmasının veya benim ödediğim paranın? şu an satmak istersem tabii ki aldığım fiyatın üstüne bir şeyler ekleyip satışa çıkaracağım. yoksa evi aldığımdan bu yana geçen sürede zarar etmiş olurum, öyle değil mi?Santa maria Santos'un zengin bölgelerinden arkadaşın dediği şey varoş bir mahalledeki evin 1m satılamayacağı, evler en büyük konuma göre fiyat eder gerçek hayata göre bakacaksak bizde bunu istiyoruz zaten.
Her şeyin realistik olmasını bekliyorsanız, 10 dakikalık bir mesleğin 3250$ vermesi de mantıksız. O zaman bununda fiyatı düşürülsün. Ayrıca zaten x2 payday, vade, maaş, şirket maaşı gibi şeyler alıyoruz saatlik olarak. Ben şahsen bu fiyatların düşmesini desteklemiyorum, medium roleplay sonuç olarak. Zor şekilde para kazanılmıyor, para kasmasanız bile sağlam para biriktirebilirsiniz.
ben de diyorum ki bu saatten sonra bunun önüne sistemle falan geçemezsin, herkes konumlara göre evleri yüksek fiyattan satın aldı.santa mariada sistemseli 100k olan evi o an elimde olan başka bir evle takaslayarak yaklaşık 1.5m gibi bir fiyata satın almış oldum. şimdi diyelim ki böyle bir şey geldi, ben o evi 300kdan yüksek fiyata satamıyorum. o zaman ne anlamı kaldı o evin sahilde olmasının, saatlik vergisinin az olmasıyla birlikte tercih edilme ihtimalinin artmasının veya benim ödediğim paranın? şu an satmak istersem tabii ki aldığım fiyatın üstüne bir şeyler ekleyip satışa çıkaracağım. yoksa evi aldığımdan bu yana geçen sürede zarar etmiş olurum, öyle değil mi?Santa maria Santos'un zengin bölgelerinden arkadaşın dediği şey varoş bir mahalledeki evin 1m satılamayacağı, evler en büyük konuma göre fiyat eder gerçek hayata göre bakacaksak bizde bunu istiyoruz zaten.
Desteklemiyorum, içinin dizayn edilişine göre değişebilir fiyatlar.aynennnn çete bölgesinde böyle richman gibi dizayn et hop 1m
Bu kişiler için pahalıya konan evlerin vergilerinde oynamaya gidildi. Bu vergi dahada artabilir, onun dışında birinin gelip benim malımı ne kadara satacağımı söylemesi hoş değil. Desteklemiyorum.hak veriyorum
Başka adam geliyor hop 100 k lık evi adam 1m ye satmış bende yapmalıyım! diyor herkes aynısını yapıncada alıcak ev kalmıyor.Bu kişiler için pahalıya konan evlerin vergilerinde oynamaya gidildi. Bu vergi dahada artabilir, onun dışında birinin gelip benim malımı ne kadara satacağımı söylemesi hoş değil. Desteklemiyorum.hak veriyorum
adam istediği fiyata satar al diye zorlayan yok kimseyi
Sonuçta o evleri alan varmı? Var.
Bence gerek yok iyi böyle.
Serbest piyasa.
Desteklemiyorum, içinin dizayn edilişine göre değişebilir fiyatlar.