Rina Roleplay

Sunucu => Araştırma & Geliştirme Ofisi => Okunmuş AR&GE => Konuyu başlatan: ege123 - 23 Ağustos 2020, 20:42:33

Başlık: Ev fiyatları - AR:GE
Gönderen: ege123 - 23 Ağustos 2020, 20:42:33
Karakter Adınız: Joseph_McDowell
AR-GE konunuz hangi bölümde? (Oyun,forum,ts): Oyun
AR-GE Fikrinizi en fazla 100 kelime ile açıklayın: Sistemseli düşük fiyatlı, kötü mahallelerde bulunan evler mobilyasız şekilde 350 bin, mobilyalı olarak ise milyon dolar üstüne satılıyor, bu ise çete rollerini genel olarak kısıtlıyor. Ev fiyatlarına bir sınırlama getirilmesi taraftarıyım. Örneğin evin sistemseli 50k ise, 200k üstüne satılamasın. Gerçekten mantıksız ve saçma.
AR-GE konunuzu varsa resim ve video ile destekleyin.: Yok.
Başlık: Ynt: Ev fiyatları - AR:GE
Gönderen: otc soldier 17 - 23 Ağustos 2020, 20:43:55
https://www.rina-roleplay.com/forum/index.php?topic=121320.0 (https://www.rina-roleplay.com/forum/index.php?topic=121320.0)
şurda tartıştık biraz ben egeyi destekliyom o yüzden
Başlık: Ynt: Ev fiyatları - AR:GE
Gönderen: otc soldier 17 - 23 Ağustos 2020, 20:47:23
Desteklemiyorum, içinin dizayn edilişine göre değişebilir fiyatlar.
aynennnn çete bölgesinde böyle richman gibi dizayn et hop 1m
Başlık: Ynt: Ev fiyatları - AR:GE
Gönderen: ege123 - 23 Ağustos 2020, 20:57:13
Desteklemiyorum, içinin dizayn edilişine göre değişebilir fiyatlar.
Mobilyasız da 4-5 katına satıyolar maalesef.
Başlık: Ynt: Ev fiyatları - AR:GE
Gönderen: Gwyndolin - 23 Ağustos 2020, 21:06:34
Bölgeye göre evin fiyatı değişmeli belirli bölgedeki evlerin piyasası belirlenmeli insanlar o fiyata satmalı.Bunu emlakçılarda yapabilir.
Başlık: Ynt: Ev fiyatları - AR:GE
Gönderen: sabendoğu - 23 Ağustos 2020, 21:24:35
Sonuçta o evleri alan varmı? Var.
 Bence gerek yok iyi böyle.
Başlık: Ynt: Ev fiyatları - AR:GE
Gönderen: otc soldier 17 - 23 Ağustos 2020, 21:28:56
Sonuçta o evleri alan varmı? Var.
 Bence gerek yok iyi böyle.
heee o evleri alan olunca çok mantıklı oluyor yani amerikada varoş bir mahallede 1 milyona ev vardır hmmm
Başlık: Ynt: Ev fiyatları - AR:GE
Gönderen: Hog Butcher - 23 Ağustos 2020, 21:30:35
Gereksiz, sebebi şu; bi evin ederi 150bin ise 300bin yazarsa satılmaz zaten, ev sahibi oto fiyat düşürür merak etmeyin.
Başlık: Ynt: Ev fiyatları - AR:GE
Gönderen: otc soldier 17 - 23 Ağustos 2020, 21:33:50
Gereksiz, sebebi şu; bi evin ederi 150bin ise 300bin yazarsa satılmaz zaten ev sahibi oto fiyat düşürür merak etmeyin.
başka insanları da düşünsen keşke mantığa aykırı bir durum var ortada Stranger Park civarında bir ev 1 milyon, bu mümkün mü mantıklı düşünsene? Glen Park'ta içi boş 350 bin...
Başlık: Ynt: Ev fiyatları - AR:GE
Gönderen: Sovereign - 23 Ağustos 2020, 21:39:13
Her şeyin realistik olmasını bekliyorsanız, 10 dakikalık bir mesleğin 3250$ vermesi de mantıksız. O zaman bununda fiyatı düşürülsün. Ayrıca zaten x2 payday, vade, maaş, şirket maaşı gibi şeyler alıyoruz saatlik olarak. Ben şahsen bu fiyatların düşmesini desteklemiyorum, medium roleplay sonuç olarak. Zor şekilde para kazanılmıyor, para kasmasanız bile sağlam para biriktirebilirsiniz.
Başlık: Ynt: Ev fiyatları - AR:GE
Gönderen: emrerv - 23 Ağustos 2020, 21:39:38
Desteklemiyorum, içinin dizayn edilişine göre değişebilir fiyatlar.
Başlık: Ynt: Ev fiyatları - AR:GE
Gönderen: otc soldier 17 - 23 Ağustos 2020, 21:42:03
Her şeyin realistik olmasını bekliyorsanız, 10 dakikalık bir mesleğin 3250$ vermesi de mantıksız. O zaman bununda fiyatı düşürülsün. Ayrıca zaten x2 payday, vade, maaş, şirket maaşı gibi şeyler alıyoruz saatlik olarak. Ben şahsen bu fiyatların düşmesini desteklemiyorum, medium roleplay sonuç olarak. Zor şekilde para kazanılmıyor, para kasmasanız bile sağlam para biriktirebilirsiniz.
buradaki olay parayı nasıl kasmamız falan değil, eve 30klık mobilya ekliyorsun satış fiyatına 100 bin ekliyorsun bu da var bir de içi boş sistemi 100 olan evi 350'ye satıyorsun.
Başlık: Ynt: Ev fiyatları - AR:GE
Gönderen: Sovereign - 23 Ağustos 2020, 21:46:28
Her şeyin realistik olmasını bekliyorsanız, 10 dakikalık bir mesleğin 3250$ vermesi de mantıksız. O zaman bununda fiyatı düşürülsün. Ayrıca zaten x2 payday, vade, maaş, şirket maaşı gibi şeyler alıyoruz saatlik olarak. Ben şahsen bu fiyatların düşmesini desteklemiyorum, medium roleplay sonuç olarak. Zor şekilde para kazanılmıyor, para kasmasanız bile sağlam para biriktirebilirsiniz.
buradaki olay parayı nasıl kasmamız falan değil, eve 30klık mobilya ekliyorsun satış fiyatına 100 bin ekliyorsun bu da var bir de içi boş sistemi 100 olan evi 350'ye satıyorsun.

Tamamda, sonuç olarak bu sistem baştan düzenlenmemiş bir sistem. Biz evi 5 milyona aldık diyelim, evin sistemseli 100 bin dolar diyelim. O evi 200-300 bin dolara mı verelim? Bence bu sistemin değişmesi mümkün değil, çünkü herkes sağlam fiyatlar ödeyerek ev satın aldı, ilk başta bu sistem yapılsaydı olabilirdi. Ama mantıken düşünürsen bu konunun parayla alakası var, para kazanmanın aşırı zor olduğu sunucularda evler 50 bin 100 bin bandında satılıyor. AFK bıraksan bile sağlam para kazanabildiğin bir sunucuda 5 milyona alınmış evlerin sistemsel fiyatı düşük olduğu için 200-300 bine satılması mantıklı değil.
Başlık: Ynt: Ev fiyatları - AR:GE
Gönderen: Jaxie - 23 Ağustos 2020, 21:50:50
Evi alan kişi üstüne kazanç ekleyerek tekrar satıyor, zararına satamaz. Bu yüzden düzeltilmesi mümkün değil.
Başlık: Ynt: Ev fiyatları - AR:GE
Gönderen: Sovereign - 23 Ağustos 2020, 21:55:07
Evi alan kişi üstüne kazanç ekleyerek tekrar satıyor, zararına satamaz. Bu yüzden düzeltilmesi mümkün değil.
Aynen, demek istediğim şey tam olarak bu aslında. Herkes yüksek meblalar vererek ev satın aldı, sistemsel fiyatına göre satma sistemi gelirse ev sahibi olan insanlar zarar edecek, sonuç olarak herkes sistemsel fiyatına ev satın almadı. Serbest piyasa olduğunu düşünüyorum, kimse kimseye zorla bir şey satmıyor. Uygun gören kişi 1 milyona da satın alır, 5 milyona da.
Başlık: Ynt: Ev fiyatları - AR:GE
Gönderen: Hog Butcher - 23 Ağustos 2020, 21:59:15
Her şeyin realistik olmasını bekliyorsanız, 10 dakikalık bir mesleğin 3250$ vermesi de mantıksız. O zaman bununda fiyatı düşürülsün. Ayrıca zaten x2 payday, vade, maaş, şirket maaşı gibi şeyler alıyoruz saatlik olarak. Ben şahsen bu fiyatların düşmesini desteklemiyorum, medium roleplay sonuç olarak. Zor şekilde para kazanılmıyor, para kasmasanız bile sağlam para biriktirebilirsiniz.
buradaki olay parayı nasıl kasmamız falan değil, eve 30klık mobilya ekliyorsun satış fiyatına 100 bin ekliyorsun bu da var bir de içi boş sistemi 100 olan evi 350'ye satıyorsun.

Para kasmak kolay olduğu için fiyatların pahalı olması normal. Satıcı her türlü kârını koymak isteyecektir.
Başlık: Ynt: Ev fiyatları - AR:GE
Gönderen: sabendoğu - 23 Ağustos 2020, 22:01:53
Sonuçta o evleri alan varmı? Var.
 Bence gerek yok iyi böyle.
heee o evleri alan olunca çok mantıklı oluyor yani amerikada varoş bir mahallede 1 milyona ev vardır hmmm
Olay şu dostum, o evler güvenli bölgeye yakın ve ayrıca saatlik vergileri çok az bundan dolayı o evler pahalı anladın mı?
Sistemsel fiyatı 300 500 olan evleri ben almam mesela saatlik vergisi fazla olduğu için ama o evlere 1m, 2m veririm olay bu.
Başlık: Ynt: Ev fiyatları - AR:GE
Gönderen: Nurican - 23 Ağustos 2020, 22:07:29
Para kasmak kolay olduğu için fiyatların pahalı olması normal.

Aynen öyle bu saatten sonra para kazanmayı zorlaştırmanın bir anlamı da olmayacağı için evlerin fiyatları konusunda da bir şeyler yapılacağını sanmıyorum.
Başlık: Ynt: Ev fiyatları - AR:GE
Gönderen: timeformurder - 23 Ağustos 2020, 22:15:22
Bu kişiler için pahalıya konan evlerin vergilerinde oynamaya gidildi. Bu vergi dahada artabilir, onun dışında birinin gelip benim malımı ne kadara satacağımı söylemesi hoş değil. Desteklemiyorum.
Başlık: Ynt: Ev fiyatları - AR:GE
Gönderen: cloaker - 24 Ağustos 2020, 02:27:59
santa mariada sistemseli 100k olan evi o an elimde olan başka bir evle takaslayarak yaklaşık 1.5m gibi bir fiyata satın almış oldum. şimdi diyelim ki böyle bir şey geldi, ben o evi 300kdan yüksek fiyata satamıyorum. o zaman ne anlamı kaldı o evin sahilde olmasının, saatlik vergisinin az olmasıyla birlikte tercih edilme ihtimalinin artmasının veya benim ödediğim paranın? şu an satmak istersem tabii ki aldığım fiyatın üstüne bir şeyler ekleyip satışa çıkaracağım. yoksa evi aldığımdan bu yana geçen sürede zarar etmiş olurum, öyle değil mi?
Başlık: Ynt: Ev fiyatları - AR:GE
Gönderen: emrerv - 24 Ağustos 2020, 10:15:08
santa mariada sistemseli 100k olan evi o an elimde olan başka bir evle takaslayarak yaklaşık 1.5m gibi bir fiyata satın almış oldum. şimdi diyelim ki böyle bir şey geldi, ben o evi 300kdan yüksek fiyata satamıyorum. o zaman ne anlamı kaldı o evin sahilde olmasının, saatlik vergisinin az olmasıyla birlikte tercih edilme ihtimalinin artmasının veya benim ödediğim paranın? şu an satmak istersem tabii ki aldığım fiyatın üstüne bir şeyler ekleyip satışa çıkaracağım. yoksa evi aldığımdan bu yana geçen sürede zarar etmiş olurum, öyle değil mi?
Başlık: Ynt: Ev fiyatları - AR:GE
Gönderen: Gwyndolin - 24 Ağustos 2020, 10:33:31
santa mariada sistemseli 100k olan evi o an elimde olan başka bir evle takaslayarak yaklaşık 1.5m gibi bir fiyata satın almış oldum. şimdi diyelim ki böyle bir şey geldi, ben o evi 300kdan yüksek fiyata satamıyorum. o zaman ne anlamı kaldı o evin sahilde olmasının, saatlik vergisinin az olmasıyla birlikte tercih edilme ihtimalinin artmasının veya benim ödediğim paranın? şu an satmak istersem tabii ki aldığım fiyatın üstüne bir şeyler ekleyip satışa çıkaracağım. yoksa evi aldığımdan bu yana geçen sürede zarar etmiş olurum, öyle değil mi?
Santa maria Santos'un zengin bölgelerinden arkadaşın dediği şey varoş bir mahalledeki evin 1m satılamayacağı, evler en büyük konuma göre fiyat eder gerçek hayata göre bakacaksak bizde bunu istiyoruz zaten.
Başlık: Ynt: Ev fiyatları - AR:GE
Gönderen: HAYATSIZRİNACI - 24 Ağustos 2020, 10:50:33
Her şeyin realistik olmasını bekliyorsanız, 10 dakikalık bir mesleğin 3250$ vermesi de mantıksız. O zaman bununda fiyatı düşürülsün. Ayrıca zaten x2 payday, vade, maaş, şirket maaşı gibi şeyler alıyoruz saatlik olarak. Ben şahsen bu fiyatların düşmesini desteklemiyorum, medium roleplay sonuç olarak. Zor şekilde para kazanılmıyor, para kasmasanız bile sağlam para biriktirebilirsiniz.
Başlık: Ynt: Ev fiyatları - AR:GE
Gönderen: cloaker - 24 Ağustos 2020, 10:53:59
santa mariada sistemseli 100k olan evi o an elimde olan başka bir evle takaslayarak yaklaşık 1.5m gibi bir fiyata satın almış oldum. şimdi diyelim ki böyle bir şey geldi, ben o evi 300kdan yüksek fiyata satamıyorum. o zaman ne anlamı kaldı o evin sahilde olmasının, saatlik vergisinin az olmasıyla birlikte tercih edilme ihtimalinin artmasının veya benim ödediğim paranın? şu an satmak istersem tabii ki aldığım fiyatın üstüne bir şeyler ekleyip satışa çıkaracağım. yoksa evi aldığımdan bu yana geçen sürede zarar etmiş olurum, öyle değil mi?
Santa maria Santos'un zengin bölgelerinden arkadaşın dediği şey varoş bir mahalledeki evin 1m satılamayacağı, evler en büyük konuma göre fiyat eder gerçek hayata göre bakacaksak bizde bunu istiyoruz zaten.
ben de diyorum ki bu saatten sonra bunun önüne sistemle falan geçemezsin, herkes konumlara göre evleri yüksek fiyattan satın aldı.
Başlık: Ynt: Ev fiyatları - AR:GE
Gönderen: Pudin - 25 Ağustos 2020, 13:49:05
Desteklemiyorum, içinin dizayn edilişine göre değişebilir fiyatlar.
aynennnn çete bölgesinde böyle richman gibi dizayn et hop 1m
Başlık: Ynt: Ev fiyatları - AR:GE
Gönderen: Arles - 25 Ağustos 2020, 17:31:42
Bu kişiler için pahalıya konan evlerin vergilerinde oynamaya gidildi. Bu vergi dahada artabilir, onun dışında birinin gelip benim malımı ne kadara satacağımı söylemesi hoş değil. Desteklemiyorum.
hak veriyorum
adam istediği fiyata satar al diye zorlayan yok kimseyi
Başlık: Ynt: Ev fiyatları - AR:GE
Gönderen: Gwyndolin - 25 Ağustos 2020, 22:58:02
Bu kişiler için pahalıya konan evlerin vergilerinde oynamaya gidildi. Bu vergi dahada artabilir, onun dışında birinin gelip benim malımı ne kadara satacağımı söylemesi hoş değil. Desteklemiyorum.
hak veriyorum
adam istediği fiyata satar al diye zorlayan yok kimseyi
Başka adam geliyor hop 100 k lık evi adam 1m ye satmış bende yapmalıyım! diyor herkes aynısını yapıncada alıcak ev kalmıyor.
Başlık: Ynt: Ev fiyatları - AR:GE
Gönderen: Jaec - 26 Ağustos 2020, 00:59:53
Richman, Santa Maria gibi yerlerde sistemseli 100k olan evler var dedik ya, onların sistemseli yapılsın 500k-1 milyon.. O zaman vergisi de 100 dolar, 200 dolar olur. Hem pahalı evi pahalıya satarsınız, hem de o kadar zengin iseniz o vergiyi ödersiniz. Her şey daha realistik olabilir bence..
Başlık: Ynt: Ev fiyatları - AR:GE
Gönderen: Bilinmiyors - 26 Ağustos 2020, 03:19:57
Pek gerekli değil.
Başlık: Ynt: Ev fiyatları - AR:GE
Gönderen: YediBelaBaran - 31 Ağustos 2020, 10:10:19
sunucunun ekonomisi bozuk zaten iyi böyle gerek yok.
Başlık: Ynt: Ev fiyatları - AR:GE
Gönderen: Yoda - 31 Ağustos 2020, 13:13:42
Serbest piyasa.
Başlık: Ynt: Ev fiyatları - AR:GE
Gönderen: drill ahmet kaya - 01 Eylül 2020, 11:41:42
Sonuçta o evleri alan varmı? Var.
 Bence gerek yok iyi böyle.
Başlık: Ynt: Ev fiyatları - AR:GE
Gönderen: kirveofficial - 01 Eylül 2020, 11:54:43
Serbest piyasa.
Başlık: Ynt: Ev fiyatları - AR:GE
Gönderen: SAHMERA - 04 Eylül 2020, 15:49:04
Desteklemiyorum.
Başlık: Ynt: Ev fiyatları - AR:GE
Gönderen: Francisco06 - 05 Eylül 2020, 10:33:33
Desteklemiyorum, içinin dizayn edilişine göre değişebilir fiyatlar.
Başlık: Ynt: Ev fiyatları - AR:GE
Gönderen: şimaykıl - 05 Eylül 2020, 12:39:58
Serbest piyasa, isteyen istediği fiyata satabilmeli.
Başlık: Ynt: Ev fiyatları - AR:GE
Gönderen: Street - 06 Eylül 2020, 15:04:50
Sınırlama düşünmüyoruz.