Rina Roleplay

Sunucu => Araştırma & Geliştirme Ofisi => Okunmuş AR&GE => Konuyu başlatan: emekli oldum - 22 Ağustos 2020, 18:25:08

Başlık: "Larissa Gonzalez" AR-GE Önerisi
Gönderen: emekli oldum - 22 Ağustos 2020, 18:25:08
Karakter Adınız: Larissa Gonzalez
AR-GE konunuz hangi bölümde? (Oyun,forum,ts): Oyun
AR-GE Fikrinizi en fazla 100 kelime ile açıklayın: Merhaba, biz oyuncular araçlarımızı yol kenarına veya yol ortasına park edince her seferinde hatalı park'tan ceza kesiyorsunuz veya aracımızı çekiyorsunuz.Gel gelelim bize ceza yazan polis araçlarını şehrin her yerinde umursanmadan bırakılmış şekilde görüyoruz. Benim önerim polis araçlarının da umursanmadan yol ortasında bırakılmayacağı bir sistem gelmesidir. Veya biz umursamadan bırakınca ceza yazılmasın. Not olarak bu konunun altında bundan sonra gördüğüm bütün polis araçlarının resimlerini atarak fikrimi destekleyecem.
AR-GE konunuzu varsa resim ve video ile destekleyin.: -
Başlık: Ynt: "Larissa Gonzalez" AR-GE Önerisi
Gönderen: Jaxie - 22 Ağustos 2020, 18:28:09
Araç çekilmesin, ceza yazılsın. Çekilecekse düzgün bir yere çekilsin veya spawnlansın. Bazen düzgün park etmemize rağmen çekildiği bile oluyor, kanıt olmayınca elden bir şey gelmiyor tabi.
Başlık: Ynt: "Larissa Gonzalez" AR-GE Önerisi
Gönderen: emekli oldum - 22 Ağustos 2020, 18:29:40
Evet orası da öyle, reklam alanında reklam vermek için aracımızı oraya koymak zorunda kalıyoruz ama polis arkadaş geliyor direk aracı çekiyor :D
Başlık: Ynt: "Larissa Gonzalez" AR-GE Önerisi
Gönderen: emrerv - 22 Ağustos 2020, 18:35:00
Araç çekilmesin, ceza yazılsın. Çekilecekse düzgün bir yere çekilsin veya spawnlansın. Bazen düzgün park etmemize rağmen çekildiği bile oluyor, kanıt olmayınca elden bir şey gelmiyor tabi.
Başlık: Ynt: "Larissa Gonzalez" AR-GE Önerisi
Gönderen: TayipxD - 22 Ağustos 2020, 19:21:34
Araç çekilmesin, ceza yazılsın. Çekilecekse düzgün bir yere çekilsin veya spawnlansın. Bazen düzgün park etmemize rağmen çekildiği bile oluyor, kanıt olmayınca elden bir şey gelmiyor tabi.
Başlık: Ynt: "Larissa Gonzalez" AR-GE Önerisi
Gönderen: N0SY - 22 Ağustos 2020, 19:23:50
Araç çekilmesin, ceza yazılsın. Çekilecekse düzgün bir yere çekilsin veya spawnlansın. Bazen düzgün park etmemize rağmen çekildiği bile oluyor, kanıt olmayınca elden bir şey gelmiyor tabi.
Başlık: Ynt: "Larissa Gonzalez" AR-GE Önerisi
Gönderen: KubaR - 22 Ağustos 2020, 20:13:21
polis araçları genelde çatışmalarda yol ortalarında kalıyor ama desteklediğimi belirtmemde fayda var
Başlık: Ynt: "Larissa Gonzalez" AR-GE Önerisi
Gönderen: Rippier - 22 Ağustos 2020, 22:27:19
aracı ne güzel düzgünce park ediyom biri gelip araca çarpıyor ceza yazıyorlar, polislerin böyle bir şeyi düşünmesi lazım.

destekliyorum
Başlık: Ynt: "Larissa Gonzalez" AR-GE Önerisi
Gönderen: mvo - 23 Ağustos 2020, 00:18:56
pdler aracı zevke bırakmıyo ki kanka, dm yiyolar orada kalıyo
Başlık: Ynt: "Larissa Gonzalez" AR-GE Önerisi
Gönderen: BurakBeyy - 23 Ağustos 2020, 03:20:16
aracı ne güzel düzgünce park ediyom biri gelip araca çarpıyor ceza yazıyorlar, polislerin böyle bir şeyi düşünmesi lazım.

destekliyorum
Başlık: Ynt: "Larissa Gonzalez" AR-GE Önerisi
Gönderen: Pudin - 25 Ağustos 2020, 13:51:35
Araç çekilmesin, ceza yazılsın. Çekilecekse düzgün bir yere çekilsin veya spawnlansın. Bazen düzgün park etmemize rağmen çekildiği bile oluyor, kanıt olmayınca elden bir şey gelmiyor tabi.
Başlık: Ynt: "Larissa Gonzalez" AR-GE Önerisi
Gönderen: Defrinex - 25 Ağustos 2020, 14:10:04
Polisler DM attıkları yada DM yedikleri için yol ortasında kalıyor araçları.
Başlık: Ynt: "Larissa Gonzalez" AR-GE Önerisi
Gönderen: Zweisamkeit - 25 Ağustos 2020, 14:15:48
 polis araçlarını şehrin her yerinde umursanmadan bırakılmış şekilde görüyoruz.

Demişsin polisler dm yediği için öyle duruyor
Başlık: Ynt: "Larissa Gonzalez" AR-GE Önerisi
Gönderen: Jaec - 26 Ağustos 2020, 01:06:04
Araç çekilmesin, ceza yazılsın. Çekilecekse düzgün bir yere çekilsin veya spawnlansın. Bazen düzgün park etmemize rağmen çekildiği bile oluyor, kanıt olmayınca elden bir şey gelmiyor tabi.
Polisler her ceza yazdığı aracın kanıtını almak zorunda, eminseniz aracınızı güzelce parkettiğinize ve ona kimsenin çarpmadığına, o zaman ic şikayet oluşturabilirsiniz
Başlık: Ynt: "Larissa Gonzalez" AR-GE Önerisi
Gönderen: Jaxie - 26 Ağustos 2020, 01:07:34
Araç çekilmesin, ceza yazılsın. Çekilecekse düzgün bir yere çekilsin veya spawnlansın. Bazen düzgün park etmemize rağmen çekildiği bile oluyor, kanıt olmayınca elden bir şey gelmiyor tabi.
Polisler her ceza yazdığı aracın kanıtını almak zorunda, eminseniz aracınızı güzelce parkettiğinize ve ona kimsenin çarpmadığına, o zaman ic şikayet oluşturabilirsiniz
Birisinin çarpmış olması benim suçum değil.
Başlık: Ynt: "Larissa Gonzalez" AR-GE Önerisi
Gönderen: Bilinmiyors - 26 Ağustos 2020, 03:20:31
Pek gerekli değil.
Başlık: Ynt: "Larissa Gonzalez" AR-GE Önerisi
Gönderen: arhet - 07 Eylül 2020, 20:30:27
Araç çekilmesin, ceza yazılsın. Çekilecekse düzgün bir yere çekilsin veya spawnlansın. Bazen düzgün park etmemize rağmen çekildiği bile oluyor, kanıt olmayınca elden bir şey gelmiyor tabi.
Başlık: Ynt: "Larissa Gonzalez" AR-GE Önerisi
Gönderen: si vis pacem para bellum - 08 Eylül 2020, 05:09:14
Araç çekilmesin, ceza yazılsın. Çekilecekse düzgün bir yere çekilsin veya spawnlansın. Bazen düzgün park etmemize rağmen çekildiği bile oluyor, kanıt olmayınca elden bir şey gelmiyor tabi.
Başlık: Ynt: "Larissa Gonzalez" AR-GE Önerisi
Gönderen: kirveofficial - 08 Eylül 2020, 07:34:22
Araç çekilmesin, ceza yazılsın. Çekilecekse düzgün bir yere çekilsin veya spawnlansın. Bazen düzgün park etmemize rağmen çekildiği bile oluyor, kanıt olmayınca elden bir şey gelmiyor tabi.