destekliyorum, her hangi bir darkweb ilanını açıyoruz adam gelip isme bakıyor oyun içinden pmden yazıyor var mı yok diye.aynen abi bu arada adamsin <3
Bence hoş duruyor, gereksiz.
Bence hoş duruyor, gereksiz.nesi hoş mix oluyor diyoruz
mix değil mg oluyor, bir zararı da yokBence hoş duruyor, gereksiz.nesi hoş mix oluyor diyoruz
okmix değil mg oluyor, bir zararı da yokBence hoş duruyor, gereksiz.nesi hoş mix oluyor diyoruz
O kadar yapılan kural ihlali dururken buna mı takıldınız ama? Desteklemiyorumarge ac buraya yazmana gerek yoktu
Bence hoş duruyor, gereksiz.
Gerekli değil.
O kadar yapılan kural ihlali dururken buna mı takıldınız ama? Desteklemiyorum