Mantıklı Stephan kardeş, destekliyom.
Mantıklı Stephan kardeş, destekliyom.
benım actıgım argeyı nıye acıyosun olum banın kalksın dıemıAçılan AR-GE'lere Bakmıyorum Dostum AR-GE'ni çalmış görüntüsü verdiysem kusura bakma
tamam dostumbenım actıgım argeyı nıye acıyosun olum banın kalksın dıemıAçılan AR-GE'lere Bakmıyorum Dostum AR-GE'ni çalmış görüntüsü verdiysem kusura bakma
Kesinlikle destek, bir şarjörde 50 mermi varken neden 31 geliyor ki?
Kesinlikle destek, bir şarjörde 50 mermi varken neden 31 geliyor ki?komik olsun diye ??? ???
Mantıklı Stephan kardeş, destekliyom.