Rina Roleplay
Sunucu => Araştırma & Geliştirme Ofisi => Okunmuş AR&GE => Konuyu başlatan: sweiss - 19 Haziran 2020, 17:48:20
-
Biri bizi silah ile vurduğunda hasarlar menüsünden ne kadar uzaklıktan vurduğunu görebilsek güzel olur. Bazı insanların direk sistem üzerinden no recoili binevi bellide olur. 200 metre uzaktan ak ile 8 9 tane kafa vurursa no recoili belli olur. Hile şikayetlerin ede yardımcı olur. Geliştirilebilir se drive by de değilken yani ayaktayken 150 metre mesafeden bir kişi 7 8 tane kafa vurursa anti hile sunucudan kickleyebilir. Bir kişi spray yapsa bile uzak mesafeden art arda hsler imkansız.
-
Loglar destekleyicidir ama yinede destek.
-
Şablona göre açarsan iyi olur ve destekledim.
-
bide kimin vurudğu gösterilirsede ii olr
-
Loglar kanıt olarak gösterilmez, pekte gerekli değil. Hasarlar komutu OOC bir komut değil. Uzaklığı IC olarak nasıl hesaplamayı düşünüyorsunuz? Anca PD hesaplayabilir oda olay yeri inceleme.
Zaten videoda olursan, hile şikayetlerinde direk anlaşılıyor, SS ile hile şikayeti anlaşılmaz. Gereksiz bir şey.
-
Loglar kanıt olarak gösterilmez, pekte gerekli değil. Hasarlar komutu OOC bir komut değil. Uzaklığı IC olarak nasıl hesaplamayı düşünüyorsunuz? Anca PD hesaplayabilir oda olay yeri inceleme.
Zaten videoda olursan, hile şikayetlerinde direk anlaşılıyor, SS ile hile şikayeti anlaşılmaz. Gereksiz bir şey.
-
Loglar kanıt olarak gösterilmez, pekte gerekli değil. Hasarlar komutu OOC bir komut değil. Uzaklığı IC olarak nasıl hesaplamayı düşünüyorsunuz? Anca PD hesaplayabilir oda olay yeri inceleme.
Zaten videoda olursan, hile şikayetlerinde direk anlaşılıyor, SS ile hile şikayeti anlaşılmaz. Gereksiz bir şey.
-
Loglar hile şikayetlerinide destekler bu arada. Bir hile şikayetinde direk banlamazlar. Hasar loglarınıda kontrol ederler.
-
Sekmeme kullananlar sıkmaya çekinir
-
Mantıklı, destekliyorum.
-
Desteklemeyen ya hile kullanıyordur yada hile kullanıyordur, destek
-
https://prnt.sc/t30v1g gibi gibi
-
Loglar kanıt olarak gösterilmez, pekte gerekli değil. Hasarlar komutu OOC bir komut değil. Uzaklığı IC olarak nasıl hesaplamayı düşünüyorsunuz? Anca PD hesaplayabilir oda olay yeri inceleme.
Zaten videoda olursan, hile şikayetlerinde direk anlaşılıyor, SS ile hile şikayeti anlaşılmaz. Gereksiz bir şey.
OOC olarak gösteren ayrı bir komut eklesinler ozaman niye bu kadar detaya girdin ki?
-
Loglar kanıt olarak gösterilmez, pekte gerekli değil. Hasarlar komutu OOC bir komut değil. Uzaklığı IC olarak nasıl hesaplamayı düşünüyorsunuz? Anca PD hesaplayabilir oda olay yeri inceleme.
Zaten videoda olursan, hile şikayetlerinde direk anlaşılıyor, SS ile hile şikayeti anlaşılmaz. Gereksiz bir şey.
OOC olarak gösteren ayrı bir komut eklesinler ozaman niye bu kadar detaya girdin ki?
RP serveri diye olduğu için olabilir mi? OOC gösteren komut ekleyebilirler. Oda MG'ye yol açar onun yerine sadece loglarda gözükmesi daha mantıklı.
-
Loglar kanıt olarak gösterilmez, pekte gerekli değil. Hasarlar komutu OOC bir komut değil. Uzaklığı IC olarak nasıl hesaplamayı düşünüyorsunuz? Anca PD hesaplayabilir oda olay yeri inceleme.
Zaten videoda olursan, hile şikayetlerinde direk anlaşılıyor, SS ile hile şikayeti anlaşılmaz. Gereksiz bir şey.
OOC olarak gösteren ayrı bir komut eklesinler ozaman niye bu kadar detaya girdin ki?
RP serveri diye olduğu için olabilir mi? OOC gösteren komut ekleyebilirler. Oda MG'ye yol açar onun yerine sadece loglarda gözükmesi daha mantıklı.
-
MG yapmak için kullanılabilir. Zaten loglar destekleyicidir, loglar ile hile şikayeti açsan bile bir işe yaramaz. Gerek yok.
-
Loglar kanıt olarak gösterilmez, pekte gerekli değil. Hasarlar komutu OOC bir komut değil. Uzaklığı IC olarak nasıl hesaplamayı düşünüyorsunuz? Anca PD hesaplayabilir oda olay yeri inceleme.
Zaten videoda olursan, hile şikayetlerinde direk anlaşılıyor, SS ile hile şikayeti anlaşılmaz. Gereksiz bir şey.
-
Loglar kanıt olarak gösterilmez, pekte gerekli değil. Hasarlar komutu OOC bir komut değil. Uzaklığı IC olarak nasıl hesaplamayı düşünüyorsunuz? Anca PD hesaplayabilir oda olay yeri inceleme.
Zaten videoda olursan, hile şikayetlerinde direk anlaşılıyor, SS ile hile şikayeti anlaşılmaz. Gereksiz bir şey.
-
:P
açma dedim yazık kafana
-
Oyun bunu desteklemez bence böyle bir sistem gelirse yanlışlıklar/bug olabilir, desteklemiyorum.
-
loglardan hile olduğu belli olamaz ,desteklemiyorum
-
Şablona göre açarsan iyi olur ve destekledim.
-
Şablona göre açarsan iyi olur ve destekledim.
-
bide kimin vurudğu gösterilirsede ii olr
-
ne yani sekmeme yerine yarı sekmeme mi açcaz artık hayırr desteklemiyorum
-
Loglar kanıt olarak gösterilmez, pekte gerekli değil. Hasarlar komutu OOC bir komut değil. Uzaklığı IC olarak nasıl hesaplamayı düşünüyorsunuz? Anca PD hesaplayabilir oda olay yeri inceleme.
Zaten videoda olursan, hile şikayetlerinde direk anlaşılıyor, SS ile hile şikayeti anlaşılmaz. Gereksiz bir şey.
-
Reddedildi.