Rina Roleplay

Sunucu => Araştırma & Geliştirme Ofisi => Okunmuş AR&GE => Konuyu başlatan: dopethrone - 10 Haziran 2020, 20:51:26

Başlık: hapishane birlik açma şeysi
Gönderen: dopethrone - 10 Haziran 2020, 20:51:26
Karakter Adınız: Finn_Riley
AR-GE konunuz hangi bölümde? (Oyun,forum,ts): oyun
AR-GE Fikrinizi en fazla 100 kelime ile açıklayın: Bildiğiniz üzere sunucu neredeyse her gün rahatlıkla 1000 çekiyor. Fakat hapishane rolleri vesaire çok inaktif. Hapishaneye girdiğim gibi etrafta zıplayan kişiler, birbirlerine vuran insanlar falan illallah ettirdiler, artık hapise girerken ağlaya ağlaya giriyorum. Hapishanede bir kaç birlik kurulup admin kadrosundan gardiyan ekibi falan toplayıp hapishane düzene sokulsa ve çeşitli rol imkanları verilse hiç fena olmaz diye düşünüyorum.
AR-GE konunuzu varsa resim ve video ile destekleyin.: n/a
Başlık: Ynt: hapishane birlik açma şeysi
Gönderen: Rippier - 10 Haziran 2020, 21:37:44
destekliyorum ama gelmez
Başlık: Ynt: hapishane birlik açma şeysi
Gönderen: Nosolari - 10 Haziran 2020, 21:57:07
Hapishane rollerinin temelini birlik olarak atıyoruz, şu an hazırlık aşamasındayız rol planlarımızı skinlerimizi ayarlıyoruz. Bunun için ar-ge açmak yerine oyuncular olarak orada aktif rol ortamı oluşturmanız gerekir. Bu ar-ge ile gerçekleşecek bir şey değil tamamen oyunculara bağlı. Bu olay gerçekleşmeden  DoC vb. oluşumların hapishanede aktif hale getirilmesine şuanlık gerek yok
Başlık: Ynt: hapishane birlik açma şeysi
Gönderen: Raynor - 10 Haziran 2020, 21:58:58
prison rp olayı olsa varya efsane olur ha kardeş
Başlık: Ynt: hapishane birlik açma şeysi
Gönderen: mvo - 10 Haziran 2020, 22:10:28
destekliyorum ama gelmez
Başlık: Ynt: hapishane birlik açma şeysi
Gönderen: aueritha - 11 Haziran 2020, 14:26:27
Güzel olur ama getirmezler
Başlık: Ynt: hapishane birlik açma şeysi
Gönderen: hell - 11 Haziran 2020, 15:18:16
destekliyorum ama gelmez
Başlık: Ynt: hapishane birlik açma şeysi
Gönderen: dopethrone - 13 Haziran 2020, 17:21:35
ya dedigim sey su sehir ve hapishane birliklerini birbirinden ayirmak ar ge cok aciklayici oldu mu olmadi mi bilmiyorum ama guzel olabilir hapishane haritasi hos ama icindeki insanlar duzensiz admin kadrosundan hapishane gardiyan ekibi cikartilsa degisiklik olur diye dusuniyorum

(mobil)
Başlık: Ynt: hapishane birlik açma şeysi
Gönderen: madfinch - 07 Temmuz 2020, 23:32:51
destekliyorum ama gelmez
Başlık: Ynt: hapishane birlik açma şeysi
Gönderen: emrerv - 08 Temmuz 2020, 00:20:08
destekliyorum ama gelmez
Başlık: Ynt: hapishane birlik açma şeysi
Gönderen: Jokerxd - 08 Temmuz 2020, 04:26:26
destekliyorum ama gelmez
Başlık: Ynt: hapishane birlik açma şeysi
Gönderen: kirveofficial - 08 Temmuz 2020, 13:41:12
destekliyorum ama gelmez
Başlık: Ynt: hapishane birlik açma şeysi
Gönderen: heavywisp - 08 Temmuz 2020, 13:44:01
güzel arge ama gelmez
Başlık: Ynt: hapishane birlik açma şeysi
Gönderen: HighFeelHasLeft - 08 Temmuz 2020, 14:46:54
destekliyorum ama getirmeyeceklerini düşünüyorum.
Başlık: Ynt: hapishane birlik açma şeysi
Gönderen: Gorkem. - 08 Temmuz 2020, 16:12:10
Rina Roleplay'in kitlesi böyle bir rol ortamını kaldırabilecek bir kitle değil. Desteklemiyorum.
Başlık: Ynt: hapishane birlik açma şeysi
Gönderen: Urfaisodu - 08 Temmuz 2020, 18:35:59
Rina Roleplay'in kitlesi böyle bir rol ortamını kaldırabilecek bir kitle değil. Desteklemiyorum.
  [/youtube]
Başlık: Ynt: hapishane birlik açma şeysi
Gönderen: FenerbahceLee - 16 Temmuz 2020, 15:47:54
destekliyorum ama gelmez

Maalesef ben de geleceğini sanmıyorum. Haraç rolleri vesayre dönse hapis içinde çok daha güzel olurdu. En azından şöyle olabilir, hapishane temalı birlik kurmak isteyen ekibe şans tanınabilir, en kötü /hapisekibi paneli gelecek. Orada hapishanede ufak bir tayfa oluşturabileceksiniz. Sistemede gerek yok ama dediğim gibi hapis ekibi oluşturmak isteyenlere şans tanınabilir.
Başlık: Ynt: hapishane birlik açma şeysi
Gönderen: Bilinmiyors - 17 Temmuz 2020, 17:53:35
Hapishane rollerinin temelini birlik olarak atıyoruz, şu an hazırlık aşamasındayız rol planlarımızı skinlerimizi ayarlıyoruz. Bunun için ar-ge açmak yerine oyuncular olarak orada aktif rol ortamı oluşturmanız gerekir. Bu ar-ge ile gerçekleşecek bir şey değil tamamen oyunculara bağlı. Bu olay gerçekleşmeden  DoC vb. oluşumların hapishanede aktif hale getirilmesine şuanlık gerek yok
Başlık: Ynt: hapishane birlik açma şeysi
Gönderen: BABAYIGIT - 17 Temmuz 2020, 17:55:16
destekliyorum babayiğit
Başlık: Ynt: hapishane birlik açma şeysi
Gönderen: xoduzy - 23 Temmuz 2020, 00:26:21
Reddedildi.