Karakter Adınız: Finn_Riley
AR-GE konunuz hangi bölümde? (Oyun,forum,ts): oyun
AR-GE Fikrinizi en fazla 100 kelime ile açıklayın: Bildiğiniz üzere sunucu neredeyse her gün rahatlıkla 1000 çekiyor. Fakat hapishane rolleri vesaire çok inaktif. Hapishaneye girdiğim gibi etrafta zıplayan kişiler, birbirlerine vuran insanlar falan illallah ettirdiler, artık hapise girerken ağlaya ağlaya giriyorum. Hapishanede bir kaç birlik kurulup admin kadrosundan gardiyan ekibi falan toplayıp hapishane düzene sokulsa ve çeşitli rol imkanları verilse hiç fena olmaz diye düşünüyorum.
AR-GE konunuzu varsa resim ve video ile destekleyin.: n/a