Hoşgeldin, ziyaretçi!
Forumda gezinebilmek için ilk önce oyun sunucumuza girmeniz gerekmektedir, buraya tıklayarak Client`i indirebilirsiniz.

Son İletiler

Sayfa: 1 2 [3] 4 5 ... 10
21
Arşiv / Halk ve İlişkiler Müdürlüğü | Görevleri [ÖRNEK]
« Son İleti Gönderen: Halkla İlişkiler 05 Temmuz 2019, 18:53:25 »




Halkla İlişkiler Müdürlüğü Hakkında

Halkla İlişkiler insanların duygularını ve Los Santos ekonomi acısından düşünceleri toplayan bir topluluktur, Bu toplulukta Los Santos halkı sıkmadan güzel bi etkinlikler düzenlemek örneğin, bir Konser gibi tarzında bir çok etkinlikleri düzenlemeye sağlayan bir topluluk grubudur, burada yapılan herşey Los Santos halkını ilgisini çekecek şekilde yapılmaktadır.



Halkla İlişkiler Müdürlüğünün Faaliyetleri

Tanıtıcı haber bültenleri, broşürler, raporlar hazırlar,
Yapılacak etkinlikleri kitle iletişim araçları ile halka duyurur,
Basın toplantıları, sergiler, konferanslar hazırlar,
Konusuyla ilgili yazıları basında izler, kupürleştirir, cevaplar hazırlar,
Yöneticilerin konuşma metinlerini ve yazışmalarını hazırlar,
Toplantı, tören, kutlama düzenini sağlar,
Kurum adına sanat etkinlikleri düzenler,
Kamuoyundaki imajın belirlenmesi amacıyla anketler düzenlenmesini sağlar,
Yapılacak faaliyetler için bütçe hazırlar, malzeme miktarını ve elemanların sayısını ve niteliğini belirler.




Halkla İlişkiler Üyesinin Gerektirdiği Özellikler

- Daha akıcı Bir şekilde Konuşmaya
- Yaratırıc düşünceye sahip olması
- Araştırıcı
- Çekingen olmaması
- Girişken
- İnsanla iyi ilişkiler kurabilen olması

22
Arşiv / Halk ve İlişkiler Müdürlüğü | Başvuru Kuralları [ÖRNEK]
« Son İleti Gönderen: Halkla İlişkiler 05 Temmuz 2019, 18:51:18 »




LOS SANTOS HALKLA İLİŞKİLER
İŞE ALIM VE EĞİTİM EPARTMANI
İSTİHDAM DÖNEMİ:  #4

BAŞVURU TARİHLERİ: PASİF
BAŞVURU DURUMU: KAPALI




KATILIM GEREKSİMİ (( OOC-İC ))

1-) OOC Sicil temiz olması.
2-) Oyunda en az 2 seviyenin üstünde olması.
3-) Oyundaki karakterin yaşı en fazla 20-21 arası olması.
4-) İC Sicilin temiz olması.
5-) Çalışır bir mikrofona sahip olması.
6-) Teamspeak 3 olması.



Başvuru başlığınız bu şekilde olmalıdır.
Kod: [Seç]
#3 - Federico Mark - Halkla İlişkiler Başvurusu
23
Arşiv / Halkla İlişkiler - Eğitim ve işleyiş
« Son İleti Gönderen: Halkla İlişkiler 05 Temmuz 2019, 18:50:18 »
Rozet Durumu

Rozetinizi gün boyunca kapalı tutmanız gerekiyor. Eğer rozetinizi açmak istiyorsanız Hükümet binasının içinde veya çevresinde durarak açabilirsiniz. Aynı zamanda sivil aracınızla dolaşırken veya bir yere giderken rozetinizi kapalı tutmanız gerekiyor. Maaş almak için ise son bir dakika köşeye çekilip rozetinizi açıp daha sonrasında maaşınızı alabilirsiniz. (Stajyerler rozetlerini muhakkak açmak zorunda, kapalı gezemezler. Kapatmaları için yüksek rütbelilerden izin almaları gerekmektedir.)


Radyo Kullanımı (Departman, Oluşum)

Departman radyosunu kullanmak için Halk ile ilişkiler ve üstü olmanız gerekmekte. Rütbeniz stajyer ise departman telsizini kullanamazsınız.


Hiyerarşi

Hiyerarşi dediğimiz şey emir komuta zinciridir. Hiyerarşiye saygı açısından çok dikkat etmemiz gerekiyor. Çünkü sizin karşınızda bir tecrübeli var ve onu dinlemelisiniz. O kişiyi tersleyip, emir veremezsiniz. Örnek olarak halkla ilişkiler müdürü, savcıya karşı "Sayın Savcım" veya "efendim" diye hitap etmek zorunda. Tamamen üstünlük durumudur.


Giyim Tarzı

Giyim tarzınıza dikkat etmeniz gerekiyor. Siz bir sokaktan geçen insan veya mafya değilsiniz. Siz hükümete çalışan kişisiniz. Resmi bir şekilde giyinmeniz gerekiyor, orta kıvamı tutturmanız gerekiyor. Ne çok ağır, ne de çok salaş kıyafetler giymeyin.

Üslup

Her ne kadar basit gözüksede oldukça zor bir durum. Bu duruma karşı dikkatli ve özenli olmanız gerekiyor. Karşınızdaki siville veya memurla saygı çerçevesi içerisinde konuşmanız gerekiyor. Kesinlikle argo veya küfür etmeyin ve kavgalara karışmayın. Güzel bir dille uyarıp olay yerinden uzaklaşın.

Toplantı-Organizasyon Düzenlemek

Böylesine bir durumda öncelikle mekan ayarlamalı, sonrasında yetkililer ile görüşüp en uygun zamanı belirlemelisiniz. Bu kısımlar tamamlandıktan sonra, bütün çalışanlara bu olaydan haberdar etmeli, gerekli rezervasyonu yapmalı ve ortam düzenini sağlamalısınız.

Disiplin Sağlamak

Bir Halkla İlişkiler Çalışanının fazla etkisi olmasa bile, yetkilisi ve müdürünün olmassa olmazı disiplin sağlamaktır, oluşum içerisindeki disiplin, hiyerarşi uyumu en başta sizin sorumluluğunuz altında olmalıdır. Bir ihlali durumunda gelinmesi gereken ilk divizyon Halkla İlişkilerdir.

Oluşum Arası Şikayet

GOV içerisinde herhangi bir durumdan dolayı şikayet edilme durumu yaşandığı zaman, gelinmesi gereken ilk divizyon sizlersiniz. Herkesin düşüncülerini, empati kurarak dinlemeli en doğru yolu üst yetkililerinde fikrini alarak belirlemeli, gerekirse ceza işlemlerini başlatmada öncü siz olmalısınız. Ancak unutmayın ki kesinlikle böyle bir durumu kendi aranızda değil, öncelikle üst yetkililere haber vererek, detaylı bir şekilde sunmalısınız. Kararı kendi kafanıza veya keyfinize göre değil, ortak bir şekilde almalısınız.

HALK ile Girilecek Roller

Bir halkla ilişkiler çalışanının olmazsa olmazı halkın sorunlarını dinlemek, çözüme kavuşturmaktır. Bunun için çeşitli rol ortamlarına ''İdlewood-Pershing Square-Temple vb'' yerlere giderek insanlar ile röportaj tarzında konuşmalar sergilemelisiniz. Öncelikle olarak ''İstek,Şikayet,Şehir Düzeni,Memnun olunan konular, yetersiz bulunan konular vb'' şeklinde anket türünde sorular sorarak not alınmalı, sonrasında gerekli bölüme düzenli olarak günü gününe kayıt edilmelidir. Rolsel olarak bu konuları üst yetkililere bildirmeyi de unutmayınız.

HALKI Bilgilendirmek

Bir ülkede kamu gelirlerinin çok büyük bir kısmı, herhangi bir karşılığa dayanmaksızın toplumun ödediği vergilerden oluşmaktadır. Halk kendisinden toplanan vergilerin nasıl harcanıldığını ve kendisine götürülen hizmetlerin mahiyeti hakkında bilgi sahibi olmak isteyecektir. Sizin amacınız verileri düzenli bir şekilde toplayıp, resmi gazete üzerinden halkı yapılan görüşme, çalışma vb. durumları bilgilendirmek.

HALKLA İLİŞKİLER TANIMI

Halkla İlişkilerin Tanımı
Halkla ilişkiler sözcüğünün kullanımı yeni olmakla birlikte bu alandaki uygulama oldukça eskidir. Halkla ilişkiler alanında yapılan tanım sayısı oldukça fazla olup Amerikan Halkla İlişkiler Birliği tarafından tespit edilen tanım sayısı 200 kadardır. Aşağıda halkla ilişkilerin birtakım tanımlarına değinilerek ortak özellikleri vurgulanacaktır.

Halkla ilişkiler, genellikle yönetimle ilgili olarak belirli yönde hareket yaratmak ya da belirli bir davranışı benimsetmek için halkı inandırma sanatıdır( ).

Halkla ilişkiler, belirlenmiş hedef kitleleri etkilemek için hazırlanmış planlı ve inandırıcı bir haberleşme çabasıdır( ).

Halkla ilişkiler, herhangi bir kuruluşun halkın düşüncelerini etkilemeye dönük faaliyetleridir( ).
Kamu yönetiminde halkla ilişkiler, bir kamu kuruluşunun ilişkide bulunduğu toplum kesiminin güven ve desteğini sağlamak için giriştiği iki yönlü iletişime dayalı, sonuçta kamuoyunda kuruluşun, kuruluşta da toplumun istediği yönde değişikliklerin gerçekleşmesine, böylece kuruluş ile çevresi arasında olabilecek en uygun ölçekte uyum ve denge sağlamasına yönelik sistemli ve sürekli çabalardır( ).

Uluslararası Halkla İlişkiler Birliği, halkla ilişkiyi, özel veya kamu kesimlerinde faaliyet gösteren bir kuruluş veya kurumun, ilişkide bulundukları kimselerin anlayış, sempati ve desteğini elde etmek üzere sürekli olarak yapmış oldukları bir yönetme görevi olarak tanımlamış olup, bu tanımlara göre halkla ilişki( ):

A. En verimli bir haberleşme sistemini kurmak,
B. Kurum veya kuruluşlar içinde beşeri ilişkiler alanında en büyük ölçüde sempati yaratmak,
C. Bir faaliyet hakkında en kapsamlı bilgileri sağlamak amacını gütmektedir.

Halkla ilişkilerle ilgili olarak yukarıda verilen tanımları artırmak mümkün olmakla birlikte bu tanımların ortak özelliklerini aşağıdaki şekilde sıralayabiliriz.

A. Halkla ilişkilerde haberleşme iki yönlüdür. Halkla ilişkilerde haberleşme kuruluşla hedef kitle arasında gerçekleşmektedir. Bu iki yönlü haberleşmede taraflar birbirleriyle karşılıklı haberleşmede bulunurlar.

B. Halkla ilişkilerde, hedef kitle hakkında araştırma ve faaliyetlerle ilgili olarak da değerlendirme yapılmaktadır.
C. Halkla ilişkilerde amaç, hedef kitleyi etkileyerek onu belirli bir inanışa veya davranışa itmektir.

D. Halkla ilişkiler, ahlaki standartları takip eden ve planlanmış çabaları ve araştırmaları kullanan yönetsel bir işlevdir( ). Yönetsel işlev olarak uygulamalar verimlilik ve etkinlik içerisinde gerçekleştirilmeye çalışılır.

E. Halkla ilişkilerde, hedef kitleye gönderilen mesajlar gerçeği yansıtmaktadır. Burada hedef kitleyi kandırarak belirli bir yöne sevk etmek söz konusu değildir. Yani hedef kitleye iletilen mesajlar doğru mesajlardır.

Kamu Kuruluşlarında Halkla İlişkilerin Önemi
Kamu kuruluşları, görevleri nedeniyle toplumun çeşitli kesimiyle devamlı ilişkiler içinde bulunmaktadır. Bu ilişkilerin niteliği kamu kuruluşları için iki yönlü önem taşımaktadır:

- Demokratik yaşama düzenine sahip ülkelerde kamu kuruluşları topluma karşı sorumlu ve saygılı bir yönetsel davranış içinde olmak   
- Üstlendikleri görevleri başarıyla yürütebilmek için toplumun güvenini, saygısını, ilgi ve desteğini sağlamak zorundadır( ).

Kamu kuruluşlarının yönetimde önde gelen konularından biri de, kuruluşun gerek kendi içinde gerekse kendi dışında yer alanlara tanıtılmasıdır( ).


Sosyologlar, kitleleri etkilemek onlara birşeyler yaptırabilmek için üç etkili yol bulunduğundan söz etmektedirler( ):

- Zor kullanmak
- Satın almak
- İnandırmak

Bunlardan ilk ikisi kısa vadeli olup bazen ters sonuçlar vermektedir. Üçüncüsü ise halkla ilişkilerde kullanılan yöntem olup daha uzun vadelidir.

Çağımızda, demokratik yönetimlerde kamuoyu önemlidir. Halkın inanmadığı, desteklemediği şeyleri gerçekleştirmek kolay değildir. Hiç değilse böyle eylemler çeşitli güçlükler doğurmakta ya da uzun vadede ters sonuçlar vermektedir. Kamuoyu, toplumun görüş ve inançları yakından takip edilmeli; kamu kuruluşlarının, kamu görevlilerinin tutumları buna göre yarlanmalıdır. Bugün “Halk da kim oluyor?” düşüncesi oldukça gerilerde kalmıştır( ).

Günümüzde kuruluşlar, halkın eğilimlerini dikkatle ölçmeli, programlarını elde edecekleri araştırma sonuçlarına göre ayarlamalı, bir yeni düşünce ya da eylemin yayılmasında halkın desteğini sağlamak için halka bu yeni düşünce veya eylemi tanıtmalı ve benimsetmeye çalışmalıdır ( ). Halkla ilişkilerde yönetim, halkın tepkisine önem vererek bunları değerlendirmeye tabi tutup faaliyetlerini ona göre yürütmektedir( ).

Bir ülkede kamu gelirlerinin çok büyük bir kısmı, herhangi bir karşılığa dayanmaksızın toplumun ödediği vergilerden oluşmaktadır. Halk kendisinden toplanan vergilerin nasıl harcanıldığını ve kendisine götürülen hizmetlerin mahiyeti hakkında bilgi sahibi olmak isteyecektir. Halkın kamu hizmetleri hakkında bilgi edinmesi, bugün dünyanın birçok ülkelerinde bir hak olarak kabul edilmekte ve bilgi edinme hakkından söz edilmektedir( ). Halkın, kamu kuruluşlarının faaliyetleri hakkında bilgi edinmesi yönetimin temel görevleri arasında yer almaktadır. Yönetim faaliyetleri ile ilgili olarak halkın destek ve inancını sağlamalıdır.

Halkın yönetime daha çok katkıda bulunması ve yönetimin topluma daha etkin hizmetler götürmesi bakımından kamu kuruluşlarında halkla ilişkiler kaçınılmazdır. Kamu kuruluşları toplumun güven ve desteğini sağladığında, kendi faaliyetlerini daha rahat gerçekleştirir. Ayrıca o toplumda arzuladığı bir değişim var ise, bu alandaki faaliyetlerinde de değişime karşı direnç azalacaktır.

Kamu kuruluşları, topluma bir hizmeti sunarken onlara karşı davranış biçimi halkla ilişkiler açısından önem taşımaktadır. Kamu görevlilerinin halka davranışı tarafsız, hukuki, hizmeti ön plana alan ve yardımcı olmaya yönelik olmalı ayrıca halkı, kamu kuruluşu hakkında olumsuz düşünceye yöneltecek bir tutum sergilememelidir.

Kamu kuruluşları amaçlarını gerçekleştirebilmek için halkla ilişkilere önem vermelidir. Bunun için yönetim faaliyetleri hakkında topluma bilgi sunmalı ve toplumun duygu, düşünce ve eğilimleri hakkında bilgi sahibi olmalıdır. Görüldüğü üzere, halkla ilişkiler kamu kuruluşlarının amaçlarını gerçekleştirmede yönetimin ayrılmaz bir parçasını oluşturmaktadır.

Kamu kuruluşları, halk üzerinde olumlu bir izlenim bırakmalı, halkın güven ve desteğini sağlamalıdır. Olumlu izlenim bırakmak için kuruluşlar, herşeyden önce kendi amaçları doğrultusunda halka dönük olarak etkin bir şekilde hizmeti sunmalıdır. Yönetimler, halkın hizmetinde oldukları düşüncesinden hareketle, topluma ucuz, etkin ve verimli hizmetler götürdüğünde, toplum üzerinde olumlu izlenim bırakacak, halkın güven ve desteğini sağlayacaktır.
24
Arşiv / Çevre ve Sağlık hizmetlerinden memnuniyeti anketi
« Son İleti Gönderen: Halkla İlişkiler 05 Temmuz 2019, 18:48:50 »


Olumlu olduğunu düşündüğünüz kutucuklara olarak işaretleyin.


┏╋━━━◥◣◆◢◤━━━╋┓


                                                                                                                                                                                                             
Evinizden bir parka ulaşma mesafesinden memnun musunuz?                                                               | [¤] |
                                                                                                                                                                                                             
2. Belediyemizin sunduğu Çevre ve Sağlık hizmetlerinden memnuniyet derecenizi belirtiniz?              | [¤] |
                                                                                                                                                                                                             
Park/yeşil alanrın temiz ve bakımlı olmasından memnun musunuz?                                                       | [¤] |
                                                                                                                                                                                                             
Parkların güvenli olmasından memnun musunuz?                                                                                   | [¤] |
                                                                                                                                                                                                             
Belediye yönetiminin ilgi ve alakasından memnun musunuz?                                                                 | [¤] |
                                                                                                                                                                                                             
Cadde ve sokaklardaki bitkilerin bakımı ve düzeni nasıl buluyorsunuz?                                                | [¤] |
                                                                                                                                                                                                             
Cadde ve sokak aydınlatmasından memnun musunuz?                                                                          | [¤] |


                                                                                                                                                                                                             
┗╋━━━◥◣◆◢◤━━━╋┛
 





Kod: [Seç]
[center][img]https://i.hizliresim.com/OrJE1z.png[/img][/center]

[center][img]https://i.hizliresim.com/JVdNOq.png[/img]
[font=andale mono][size=20pt][color=red]Olumlu olduğunu düşündüğünüz kutucuklara [color=black]✔[/color] olarak işaretleyin.[/color][/size][/font]


[color=black][b][size=24pt]┏╋━━━◥◣◆◢◤━━━╋┓[/size][/color]


                                                                                                                                                                                                             
[size=18pt][center][font=trebuchet ms][i][b]Evinizden bir parka ulaşma mesafesinden memnun musunuz?                                                           [/font]    | [¤] |
                                                                                                                                                                                                             
[font=trebuchet ms][i][b]2. Belediyemizin sunduğu Çevre ve Sağlık hizmetlerinden memnuniyet derecenizi belirtiniz?          [/font]    | [¤] |
                                                                                                                                                                                                             
[font=trebuchet ms][i][b]Park/yeşil alanrın temiz ve bakımlı olmasından memnun musunuz?                                                   [/font]    | [¤] |
                                                                                                                                                                                                             
[font=trebuchet ms][i][b]Parkların güvenli olmasından memnun musunuz?                                                                              [/font]     | [¤] |
                                                                                                                                                                                                             
[font=trebuchet ms][i][b]Belediye yönetiminin ilgi ve alakasından memnun musunuz?                                                             [/font]    | [¤] |
                                                                                                                                                                                                             
[font=trebuchet ms][i][b]Cadde ve sokaklardaki bitkilerin bakımı ve düzeni nasıl buluyorsunuz?                                           [/font]     | [¤] |
                                                                                                                                                                                                             
[font=trebuchet ms][i][b]Cadde ve sokak aydınlatmasından memnun musunuz?                                                                      [/font]    | [¤] |[/center]


                                                                                                                                                                                                             
[color=black][size=24pt][b]┗╋━━━◥◣◆◢◤━━━╋┛[/b][/size][/color]
 [/center]

[img]https://i.hizliresim.com/JVdNOq.png[/img]
[center][img]https://i.hizliresim.com/p5vk0z.jpg[/img]
[img]https://i.hizliresim.com/JVdNOq.png[/img]


25
Arşiv / Halk Memnuniyeti Anketi
« Son İleti Gönderen: Halkla İlişkiler 05 Temmuz 2019, 18:47:56 »

Cinsiyetiniz nedir ? [E]( ) - [K]( )
Yaşınız nedir ? [18-25]( ) - [25-40] ( ) - [41-60] ( )
İş bulma kolaylığından memnun musunuz ?: [EVET]( ) - [HAYIR] ( )
Maaşlar yeterli mi yoksa sizce zamlanmalı mı ?:[   ]
Maaşların zamlanması ne gibi kolaylıklar getirebilir ?:[   ]
Hükümetin işçilere benimsediği politikadan memnun musunuz ?[EVET]( ) - [HAYIR] ( )
İş hayatını kolaylaştırmak için sizce neler yapılabilir ?:[  ]

Kod: [Seç]
[divbox=white][center][img]https://i.hizliresim.com/OrJE1z.png[/img][/center]
[hr]
[left][font=verdana][color=black][i][b]Cinsiyetiniz nedir ?[/b][/i][/color] [/font][font=trebuchet ms][E]( ) - [K]( )[/font][/left]
[left][font=verdana][color=black][i][b]Yaşınız nedir ?[/b][/i][/color][/font] [font=trebuchet ms][18-25]( ) - [25-40] ( ) - [41-60] ( )[/font][/left]
[left][font=verdana][i][b][color=black]İş bulma kolaylığından memnun musunuz ?[/color][/b][/i][/font]: [font=trebuchet ms][EVET]( ) - [HAYIR] ( )[/font][/left]
[left][font=verdana][i][b][color=black]Maaşlar yeterli mi yoksa sizce zamlanmalı mı ?[/color][/b][/i][/font]:[font=trebuchet ms][   ][/font][/left]
[left][font=verdana][i][b][color=black]Maaşların zamlanması ne gibi kolaylıklar getirebilir ?[/color][/b][/i][/font]:[font=trebuchet ms][   ][/font][/left]
[left][font=verdana][i][b][color=black]Hükümetin işçilere benimsediği politikadan memnun musunuz ?[/color][/b][/i][/font][font=trebuchet ms][EVET]( ) - [HAYIR] ( )[/font][left]
[left][font=verdana][i][b][color=black]İş hayatını kolaylaştırmak için sizce neler yapılabilir ?[/color][/b]:[/i][/font][font=trebuchet ms][  ][/font][left]
26
Arşiv / Belediye hizmetinden memnuniyet anketi
« Son İleti Gönderen: Halkla İlişkiler 05 Temmuz 2019, 18:46:55 »


Cinsiyet:                                                                                                         [Erkek/Kadın]

Eğitim Durumu:                                                                                              [Lise/Üniversite/Diğer]

Ailenizden aldığınız ücret yetiyor mu?                                                          [Evet/Hayır/Kararsız]

Belediyemizin toplu taşıma ücretleri uygun mu?                                           [Evet/Hayır/Kararsız]

Belediyemizin toplu taşıma araçlarının saatlerinden memnun musunuz?     [Evet/Hayır/Kararsız]

Belediyemizin yönetiminin ilgi ve alakasından memnun musunuz?               [Evet/Hayır/Kararsız]

Belediyemize de bulunması gereken bir şey var mı?                                    [Evet/Hayır]

                     Evet seçtiyseniz neler? {______________________________________}





Kod: [Seç]
[center][img]https://i.hizliresim.com/OrJE1z.png[/img][/center]

[img]https://www.mc-tr.com/attachments/jw2vp9-png.70943/[/img]
[center][font=trebuchet ms][i][b]Cinsiyet:[/b]                                                                                                         [Erkek/Kadın][/i][/font]

[font=trebuchet ms][i][b]Eğitim Durumu:[/b]                                                                                              [Lise/Üniversite/Diğer][/i][/font]

[font=trebuchet ms][i][b]Ailenizden aldığınız ücret yetiyor mu?                                                          [/b][Evet/Hayır/Kararsız][/i][/font]

[font=trebuchet ms][i][b]Belediyemizin toplu taşıma ücretleri uygun mu?                                           [/b][Evet/Hayır/Kararsız][/i][/font]

[font=trebuchet ms][i][b]Belediyemizin toplu taşıma araçlarının saatlerinden memnun musunuz?     [/b][Evet/Hayır/Kararsız][/i][/font]

[font=trebuchet ms][i][b]Belediyemizin yönetiminin ilgi ve alakasından memnun musunuz?               [/b][Evet/Hayır/Kararsız][/i][/font]

[font=trebuchet ms][i][b]Belediyemize de bulunması gereken bir şey var mı?                                    [/b][Evet/Hayır][/i][/font]

[font=trebuchet ms][i][b]                     Evet seçtiyseniz neler? [/b] {______________________________________}

[img]https://www.mc-tr.com/attachments/jw2vp9-png.70943/[/img]
[img]https://i.hizliresim.com/jqzp8g.jpg[/img]
[img]https://www.mc-tr.com/attachments/jw2vp9-png.70943/[/img]
27
Arşiv / Departman Çağrıları ve Oluşum İçindeki Rütbe Sistemi
« Son İleti Gönderen: Halkla İlişkiler 05 Temmuz 2019, 18:46:02 »
Departman Çağrıları
Nasıl hareket edilmelidir?
Gelen departman çagrılarına Avukatlar Baro Başkanı, Baro Başkan Yardımcısı ve Avukat rütbesine sahip olan kişiler yanıt verebilir.
  • Avukat rütbesinde olan kişiler, Avukatlar Baro Başkanı veya Yardımcısı olmadığında bu çağrıya yanıt verebilir. *Sekreter* adı altında bu çağrılara yanıt vermelidir..
Çağrı sonlandığında ne yapılmalıdır?
  • "/r" yani telsizden müsait avukatların kendilerini belirtilmesi istenir.
  • Çağrıya yönlendirilen avukat yanında stajyer avukat götürmelidir, buradaki işlem aynı üst tarafta anlatıldığı gibi olmalıdır.
  • Avukat ile birlikte giden stajyer avukatlar, görüşme salonundayken avukatın sözünden çıkmamalıdır.
  • Stajyer avukatların görüşme salonunda konuşacak olan avukat ve müvekkilin sözlerini bölmemeleri lazımdır, eğer konuşmak istiyorlarsa izin istemelilerdir.
  • Unutmayın hiyerarşi her yerde ve her zaman devam etmektedir.

Rütbe Sistemi
Nasıl rütbe atlarım?
Oluşumdaki ulaşabileceğiniz rütbeler(düşükten yükseğe):Departman Temizlikçisi,Stajyer Avukat,Avukat,Kıdemli Avukat(rütbe olarak verilmez),Avukatlar Baro Başkan Yardımcısı, Avukatlar Baro Başkanı, Eyalet Savcısı ve Eyalet Başsavcısı.
  • Eğer birlik tanıtımını sürekli aktif tutarsanız ve rollerinizde başarılı olursanız rütbe atlama şansınız, rol paylaşmayan birine göre fazla olacaktır.
  • "Ne zaman rütbe atlarım?" gibi sorular sormamanız gerekiyor, eğer sormaya devam ederseniz rütbeniz yükseltilmez.
  • Departman çağrılarına gitmeniz ve oradaki davranışlarınız sizin rütbe atlamanızı etkilemektedir.
28
Arşiv / Halk ve İlişkiler Müdürlüğü | Gelişim düzeni anketi
« Son İleti Gönderen: Halkla İlişkiler 05 Temmuz 2019, 18:44:47 »

Cinsiyet:[Erkek/Kadın]
Yaş:[18-25 / 26-40 / 41-64 / 65+]
Eğitim durumu: [-]
Meslek:[-]
Temeli atılmış ya da proje halinde olan çalışmalar hakkında puanlamanız nedir?:[1-10]
Sizce yetkililer tarafından şehire gereken ilgi gösteriliyor mu?:[Evet/Hayır]
Hizmet halinde personeller ile kurduğunuz iletişiminizden memnun kaldınız mı?:[Evet/Hayır]
Belediyeye yapmış olduğunuz bir başvurunuzda yeterli bir zamanda dönüş aldınız mı?:[Evet/Hayır]
Los Santos ileride nasıl bir şehir olmalıdır?:[-]

Anketimize katıldığınız için teşekkür ederiz, iyi günler.
Kod: [Seç]
[font=trebuchet ms][i][b]Cinsiyet[/b]:[Erkek/Kadın][/i][/font]
[font=trebuchet ms][i][b]Yaş[/b]:[18-25 / 26-40 / 41-64 / 65+][/i][/font]
[font=trebuchet ms][i][b]Eğitim durumu[/b]: [-][/i][/font]
[font=trebuchet ms][i][b]Meslek[/b]:[-][/i][/font]
[font=trebuchet ms][i][b]Temeli atılmış ya da proje halinde olan çalışmalar hakkında puanlamanız nedir?[/b]:[1-10][/i][/font]
[font=trebuchet ms][i][b]Sizce yetkililer tarafından şehire gereken ilgi gösteriliyor mu?[/b]:[Evet/Hayır][/i][/font]
[font=trebuchet ms][i][b]Hizmet halinde personeller ile kurduğunuz iletişiminizden memnun kaldınız mı?[/b]:[Evet/Hayır][/i][/font]
[font=trebuchet ms][i][b]Belediyeye yapmış olduğunuz bir başvurunuzda yeterli bir zamanda dönüş aldınız mı?[/b]:[Evet/Hayır][/i][/font]
[font=trebuchet ms][i][b]Los Santos ileride nasıl bir şehir olmalıdır?:[/b][-][/i][/font]
29
Arşiv / Halk ve İlişkiler Müdürlüğü | Personel Memnuniyet Anketi
« Son İleti Gönderen: Halkla İlişkiler 05 Temmuz 2019, 18:43:41 »

Cinsiyet:[Erkek/Kadın]
Yaş:[18-25 / 26-40 / 41-50]
Belediyede ne zamandan beri yer alıyorsunuz?: [-]
Belediyede konumunuz nedir?: [-]
Belediye yönetiminin ilgi ve alakasından memnun musunuz?:[Evet/Hayır]
Mensup olduğunuz divizyondan memnun musunuz?:[Evet/Hayır]
Sizce belediye nasıl bir vizyonu benimsemeli?:[-]


Anketimize katıldığınız için teşekkür ederiz, iyi günler.
Kod: [Seç]
[font=trebuchet ms][i][b]Cinsiyet[/b]:[Erkek/Kadın][/i][/font]
[font=trebuchet ms][i][b]Yaş[/b]:[18-25 / 26-40 / 41-50][/i][/font]
[font=trebuchet ms][i][b]Belediyede ne zamandan beri yer alıyorsunuz?[/b]: [-][/i][/font]
[font=trebuchet ms][i][b]Belediyede konumunuz nedir?[/b]: [-][/i][/font]
[font=trebuchet ms][i][b]Belediye yönetiminin ilgi ve alakasından memnun musunuz?[/b]:[Evet/Hayır][/i][/font]
[font=trebuchet ms][i][b]Mensup olduğunuz divizyondan memnun musunuz?[/b]:[Evet/Hayır][/i][/font]
[font=trebuchet ms][i][b]Sizce belediye nasıl bir vizyonu benimsemeli?[/b]:[-][/i][/font]


30
Mahkemeler / Ynt: DAVA DOSYASI - John GODLESS ↔ Jeffrey Harmony
« Son İleti Gönderen: Yargıtay 05 Temmuz 2019, 18:16:10 »
Karar → Dava sonucunda, William Helmes'in sözleşmede yaptığı kurar ihlali sonucu, 75.000$ tazminat parasını "Netflix Television" kasasına yatırmasına, beş iş günü içerisinde ödeme yapmadığı takdirde mal varlığına el konulmasına, mal varlığı bulunmuyor veya yeterli değilse cezasının hapis cezasına çevrilmesine karar verilmiştir.


Yargıç Marlin McWood.
Sayfa: 1 2 [3] 4 5 ... 10