Ziyaretçi

Selam ziyaretçi, Rina Roleplay forumuna hoş geldin. Rina Roleplay, Grand Theft Auto: San Andreasın multiplayer istemcisi "SAMP"ın, Türkiyedeki en büyük sunucusudur ve en büyük roleplay platformudur. Eğer Rina Roleplay forum üyeliğin varsa lütfen Giriş Yap veya üyeliğin yoksa hemen Kayıt Ol.

Rina Roleplay | Ekip Bilgisi ve Görevlendirmeler


Başlatan Hera, 28 Haziran 2021, 22:25:50
Okunma sayısı 19334 defa

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı RN-RP

Management
Instagram:
Discord:
RockstarTR:
Facebook:
Youtube:
Twitter:
Twitch:
Spotify:
Lv.
Cinsiyet: Kadın
Köken:
Son giriş: 00/00/0000
Toplam oynama: 0 gün, 0 saat
Birlik:
Rina Roleplay | Ekip Bilgisi ve Görevlendirmeler
« : 28 Haziran 2021, 22:25:50 »

Ekip Görevlendirmeleri

Developer


Ekip Sorumlusu ve Son Karar Yetkilisi


Genel Hesap Sorunları (Şifre unutma, çalınma vb.)


Genel/Legal Oluşum Sorumlusu


Birlik Moderatörlüğü ve Birlikler


Probation Takip Sorumlusu ve Un-Ban Görevlisi


Hatalı Yasaklanma Görevlisi


Sürekli Sicil Görevlisi


Silah İadeleri


Para İadeleri


Youtuber &  Streamer Görevlisi


Watchtube Sorumlusu


Haberler & Etkinlikler & Videolar


Görevli Kadroları Genel Sorumlusu


Genel Görevli Kadro Yöneticileri


Forum Görevlisi Kadro Yöneticileri


Oyun Görevlisi Kadro Yöneticileri


Helper Ekibi Yöneticileri


Character Killing İşlemleri ve Başvuruları


Garaj Başvuruları ve İşlemleri


İş Yeri, Ofis Başvuruları ve İşlemleri


Ev İşlemleri


Sosyal Medya Editörleri


Hile Şikayetleri


Ahlak Büro (Dolandırıcılık)


LSPD Yöneticisi


LSSD Yöneticisi


LSFMD Yöneticisi


ULSA Yöneticisi


SaSocial Yöneticisi


Avukat Büroları


Özel Model Sorumlusu


Client/Oyun Destek Sorumlusu

48

Çevrimdışı RN-RP

Management
Instagram:
Discord:
RockstarTR:
Facebook:
Youtube:
Twitter:
Twitch:
Spotify:
Lv.
Cinsiyet: Kadın
Köken:
Son giriş: 00/00/0000
Toplam oynama: 0 gün, 0 saat
Birlik:
Ynt: Admin Ekibi Görev Tablosu ve Bilgilendirmeler
« Yanıtla #1 : 01 Temmuz 2021, 16:08:55 »
Alıntı yapılan: Bilgilendirmeler
  • Bir yetkilinin uyguladığı işleme veya verdiği karara itiraz etmek istiyorsanız ticket açmalısınız. Açtığınız ticket ilk olarak ilgili yetkiliye atanır. Yetkili ticketı uygun bir şekilde yanıt vererek kapatabilir.
  • Eğer yetkilinin verdiği karar sizi hala tatmin etmiyorsa yetkiliye şikayet oluşturabilirsiniz, farklı kişiler tarafından incelenir ve tekrar değerlendirilir.
  • Bir yönetici hakkında sorununuz olduğunda ilk olarak yöneticinin kendisiyle çözmeye çalışmalısınız, direkt olarak üst kıdemlere gitmemelisiniz.
  • Eğer çözemiyorsanız Lead Admin kıdemine başvurabilirsiniz. Lead Admin kıdemindekiler tüm görevlerde söz sahibi olan kişilerdir. Bir nevi kadro yöneticileridir.
  • Sorununuzun tüm bunlara rağmen çözülmediğini düşünüyorsanız son çare olarak ekip sorumlularına başvurabilirsiniz. Ekip sorumlularının verdiği karar nihaidir, değiştirilemez.
  • Ticket üzerinden çözülebilecek sorunlarınız için Teamspeak 3'e gelmeyin. Bir sorununuz varsa önce ticket açın, eğer Ticket üzerinden TS 3'e çağırılırsanız o zaman gelebilirsiniz. Aksi durumda TS 3'te uzun süreler beklemeniz olasıdır.
  • Tüm adımları uygun şekilde yerine getirmeyen üyelerimiz maalesef ki geç yanıtlar alabiliyor, bu konuda bizim yapabileceğimiz ekstra bir şey yok. Muhataplar yazıldığı gibi, uygun şekilde sorununuza çözüm ararsanız kolayca yanıt bulabilirsiniz.
31